Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2834
Kom tilfeldigvis over 542, for første gang på lenge, i blister. Selv om den sinnsyke verdien han hadde satt på så var det verdt sjangsen. Bare 3 stk.




Hva tror dere? Jeg datt inn i pilleverden akkurat når 542 forsvant fra min by. Har prøvd flunipam. Så vet hva skikkelig Flunitrazepam kan gi. Problemet er at det var en av de første gangene jeg prøvde benzo, 2. gang faktisk. Så håper noen kan se på bildene hva de tror.

Jeg har spist så mye piller for en tid tilbake at jeg tror ikke benzo helt fungerer på meg lengre slik det skal. Får 3 valium av LAR uten at det hjelper en støyt.

Har sett dokumentar om falske medisiner og de er så bra at de lurer leger som handler inn medsisinen. Derfor jeg spør. Har kjøpt Rivotril fra glass, som endte med var Nitrazepam etter jeg ble stoppet i trafikkkontroll og blodprøve osv.
Sist endret av Naturgrønn; 29. juli 2019 kl. 18:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg tror de er ekte. De ser helt ut som de du får fra apoteket, både blister og pillen. Selvfølgelig så kan de være falske, men virker som flere får skrevet ut disse nå enn for bare ett par år siden.
Har aldri hørt om falske rohypnol i den formen og fargen. Jeg er i samme situasjon som deg og får tre stk sure Vival pr. dag for å "opprettholde liv og helse". Er så innspist på benzo at jeg må ty til RC-preparater som Flubromazelam og Clonoazolam for å få noen funksjon (kremt, rus) og slike stoffer kan man dessuten ikke bruke hyppig da toleransen på all annen benzo skyter i været, til den grad at man vil gå rundt i abstinens såfremt man ikke fortsetter jaget på slike fentanyl-versjoner av benzo.

Uansett, tre av disse kjenner du nok selv om du er innspist på Diazepam. Krysstoleransen er tilstede, men Flunitrazepam er et mye mer potent stoff.
Meget spesiell farge inni også som gjør det vanskelig å fake...
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å bruke benzoer både rekreasjonelt og medisinsk samtidig er en jævlig dårlig idé, forresten. Får også tre Vival daglig, som jeg tar toleransepause fra minst annenhver måned, altså 6 mg/dag, men gjerne mer og sjeldnere. Det har fungert bra i over to år. Gidder ikke å misbruke noe som reduserer kognisjonen min såpass og bygger toleranse på denne måten. Men jeg er kanskje heldig, "abstinensene" eller mer nerver varer bare et par dager når jeg trapper ned til en kvart pille først. /rant

Vet ikke hva som er i pillene dine, men om det faktisk er rohypnol burde du absolutt merke alle tre ganske godt selv om du tar 15 mg diazepam daglig.
Sitat av Sondre Vis innlegg
Meget spesiell farge inni også som gjør det vanskelig å fake...
Vis hele sitatet...
Den meget spesielle fargen kom etter Rohypnol var ett ekstremt problem innen daterape osv.

Blåfargen er for at du skal legge merke til den om den blir oppløst i drinken din.

Correct me if I`m wrong....

Husker tiden 542 var stort, men jeg brukte ikke piller da. Husker politi sjekket kjeften på folk etter blåfarge... Det var det de kunne om piller... Så forandret alt seg... Begynte med blåvalium som forsvant... osv osv osv og nå er vi her at leger er redd for å skrive ut A og -B prep for å miste lisensen sin.

Tenker mer på seg selv enn pasienten.. Eller fastlegene kaller vel oss klienter...!?
Sist endret av Naturgrønn; 30. juli 2019 kl. 07:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Vet det er uetisk å si....men fy faen å heldig du er TS Sist jeg så disse var for rundt 6 år siden... å var nesten en myte å få tak i den gangen og syntes jeg, nesten som å finne en 1000 lapp på gata. Bare å kose seg, jeg skulle ta 1 på byen sist... endte opp med at jeg tok 10 elns, våkna opp på bakken bak en søpplecontainer med blålys overalt da jeg var ettersøkt for overdose og hadde visst skapt veldig røre i sentrum og inne i div eneboliger den natten... husker ikke noe i det hele tatt selfølgelig, nullnada. Stay safe og kos deg :-)


Angående forbud.... en kammerat fikk disse så sent som IFJOR hos sin tannlege, han har uhyre tannlegeskrekk(lol) å fikk da 1stk rohpynol, grønn 542. Trodde selv dette var dønn bannlyst... mulig det er bullshit...mulig tannlegen var fra afrika hva vet jeg, men hvordan han beskrev det, og han var ett valium vrak ellers men hadde aldri prøvd hyppere..... så hørtes det legit ut for meg når han sa hvordan det føltes...
R.i.p 23.04.2021
542 kan få på resept gjennom godkjeningsfritak oss din fastlege... tar 1 dag og søke og 2 dager før det ligger en 30pk på apoteket dit fra Frankrike..
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Sitat av Tarm Vis innlegg
542 kan få på resept gjennom godkjeningsfritak oss din fastlege... tar 1 dag og søke og 2 dager før det ligger en 30pk på apoteket dit fra Frankrike..
Vis hele sitatet...
Da var det kanskje noe sannhet i at han fikk dette hos tannlegen da... var ikke klar over dette, men skal ikke synse for har jo hørt folk få skrevet ut skikkelig harddrugs som cbd og thc hos fastlegen med litt søking idag så skal ikke tvile :P

...Å igjen alt man får hos legen får man hvertfall tak i hos dealeren sin++, så tviler heller ikke på at TS sine er ekte, er akkuratt som på bilde de så ut i gamle dager også.
Sist endret av deGrønne Skoger; 30. juli 2019 kl. 18:31.
Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Angående forbud.... en kammerat fikk disse så sent som IFJOR hos sin tannlege, han har uhyre tannlegeskrekk(lol) å fikk da 1stk rohpynol, grønn 542. Trodde selv dette var dønn bannlyst... mulig det er bullshit...mulig tannlegen var fra afrika hva vet jeg, men hvordan han beskrev det, og han var ett valium vrak ellers men hadde aldri prøvd hyppere..... så hørtes det legit ut for meg når han sa hvordan det føltes...
Vis hele sitatet...
En kamerat fikk en sånn en av tannlegen sin her for en mnd siden. Han har ikke noe spesiell drøy tannlege skrekk etter hva jeg vet ihvertfall.
Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Angående forbud.... en kammerat fikk disse så sent som IFJOR hos sin tannlege, han har uhyre tannlegeskrekk(lol) å fikk da 1stk rohpynol, grønn 542. Trodde selv dette var dønn bannlyst... mulig det er bullshit...mulig tannlegen var fra afrika hva vet jeg, men hvordan han beskrev det, og han var ett valium vrak ellers men hadde aldri prøvd hyppere..... så hørtes det legit ut for meg når han sa hvordan det føltes...
Vis hele sitatet...
Ja de ble bannlyst, og det var kun Flunipam igjen. Og det var jo sinnsyke restriksjoner i sammenheng med at 542 gikk ut.(Tror jeg)

Så hørte jeg noe rykter, litt før han kompisen din skulle til tannlegen ca-ish. At 542 måtte tilbake igjen pga noe med Flunipam.

Noe rykter jeg har hørt og lest her.

Søker du deg i hel, eller er veldig flink så finner du en tråd etlarannet sted om at 542 skulle komme tilbake.

Ellers vet jeg ikke noe mer eller om de kom tilbake.

(Leger kan kjøpe inn medisiner fra utlandet så vidt jeg vet, så mulig han tannlegen brukte sjøl ) Om tannleger har samme regler som leger innen visse prep. så hvem vet.

(Tråd eller i et innlegg)
Sist endret av Naturgrønn; 31. juli 2019 kl. 01:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kompis (gammel knarker) fikk 542 som A-resept for 4-5 år siden, så de er nok her ennå.