Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 7375
For de som ikke vet er hippie flipping når man kombinerer MDMA og flein. Kusinen til hippieflipping er candyflipping og det er når man kombinerer LSD og MDMA.

For noen måneder tilbake prøvde jeg candyflipping uten å bli noe videre imponert fordi jeg synes MDMAen overdøvde LSDen for mye.
Jeg hadde derfor ingen store forventninger til hippieflipping, spesielt siden de gangene jeg har tura på flein før har jeg ikke fått maksimal effekt. A girl likes to be surprised

Jeg vil understreke at jeg ikke anbefaler noen å ta flein og MDMA med mindre de har tenkt nøye gjennom det selv, men jeg hadde personlig en utrolig opplevelse hvor jeg fikk kombinert det beste MDMA og psiloscobin kan tilby.

The story:
Vi pakket tursekken og satte kursen til skogen, vi visste hvor det var fordi vi hadde vært der før. Sist det var skogsfest der regnet det som bare det og det var trollsk magi i skogen. Denne gangen var det meldt sol, og de som var å rigga hadde gjort en utrolig jobb.

Festen var i full gang da vi ankom, og det var blitt mørkt, jeg hadde ikke vært i skogen lenger enn noen minutter før noen spurte om jeg ville kjøpe LSD, men MDMA var my choice den natta. Etter mye kløn fikk vi satt opp teltet, og MDMAen ble svelget.

Forventningsfull gikk jeg rundt å hilste på bekjente og fremmede, i skogen er det aldri skummelt å prate med noen.
Etter mye lek og moro med MDMA fylte jeg ganske kraftig på. Og da jeg kjente det også var begynt å gå ut av kroppen bestemte jeg meg for å gå på søken etter flein, hadde flaks og fikk bytta til meg flein for syre som jeg hadde.

Jeg spiste den inne i teltet og var der en times tid for å rydde i tingene mine og slappe litt av. Fikk litt svake visuals i teltduken og merket jeg ble litt fnisete. Jeg bestemte meg for å gå ut av teltet, det var her jeg møtte min aller første soppstuk:
Jeg vet ikke hvor lang tid jeg brukte før jeg følte jeg var klar, men må le når jeg tenker tilbake på det, måtte finne mobil, sokker, annen genser, hårstrikk og ettersom jeg fant den ene tingen forsvant den andre. Men da jeg endelig kom meg ut ble jeg målløs.

Skogen, og da spesielt trestammene har aldri sett mer vakre ut, og visualsene var mer kraftig og mer fargerrike enn jeg noen gang har opplevd. Første som slo meg var å finne han jeg kjøpte fleinen av for å få nummeret hans, fant ut at han var fra nordland og hadde plukka fleinen der, og må med en gang underskrive på at det er den kraftigste fleinen jeg har spist. Også var jeg så heldig at jeg fikk den forsterket av MDMA. Og soppen forsterket MDMAen kraftig.

Jeg koste meg med euforiaen og selv om jeg hadde hatt “the MDMA talk” hvor man får en ny følelse av åpenhet til venner og føler man kan prate om alt før kom den på en måte på nytt med en ny vri, Jeg pratet med ett par av mine nære kompiser og kom inn på emner vi aldri har pratet om før, og det å prate om meg selv ble den letteste ting i verden.

Skogen var utrolig vakker og jeg ble sittende å studere trestammene da de fascinerte meg mest. I forsøk på å sammenligne det med noe vil jeg si det var som om trestammene var klipt ut og photoshoppa inn i skogen igjen, kledd i ett svakt tynt lilla nett.

Brått kom politiet, og da stakk vi ganske fort, da vi hadde en del medbrakt.

Etterpå:
Jeg føler meg nærmere vennene mine, og syns det er lettere å være åpen i hverdagen. Det vil aldri falle meg inn å spise sopp hvis jeg ikke har muligheten til å gå ut, naturen viser seg fra en annen side og jeg skjønner godt hvorfor de kaller det hippieflipping.

Håper ikke teksten ble for lang, og håper jeg har klart å fortelle om trippen min på en underholdene måte. Opplevelsen kom ganske kraftig på meg psykisk, og mye av det er vanskelig/umulig å få ned med ord, men jeg følte veldig for å dele den med dere.
Du sier du ikke ble imponert av candy-flipping. Da lurer jeg på hvordan du doserte, og når du tok de forskjellige stoffene. Om du tar MDMA og LSD'en samtidig er det vanlig at man får en mer grøtete opplevelse enn om du hadde ventet med MDMA'en en 3-4 timer.
syns rapporten din var bra
Trådstarter
Sitat av moret Vis innlegg
Du sier du ikke ble imponert av candy-flipping. Da lurer jeg på hvordan du doserte, og når du tok de forskjellige stoffene. Om du tar MDMA og LSD'en samtidig er det vanlig at man får en mer grøtete opplevelse enn om du hadde ventet med MDMA'en en 3-4 timer.
Vis hele sitatet...
ja, tror nok opplevelsen kunne vært bedre. planen var å vente 3 timer før jeg skulle ta MDMAen, satte alarm på telefonen min og alt. men så begynte jeg å bæde litt, og da tok jeg MDMAen (0,1g) etter ca 2-2,5 time etter LSDen. Vanskelig å si hvor mye LSD jeg fikk i meg. Vi kjøpte en tom flaske syre som vi putta oppi en appelsinjus og rista. for å dele syreflaska tygde jeg på den og da kom den litt i munnen min, og drakk noen slurker av jusen og. (tror jeg fikk i meg nok). første og siste gangen jeg har vært uforsiktig med hvor mye mengder LSD jeg får i meg, men på det tidspunktet hadde jeg aldri hatt noen "bad trips" eller dårlige opplevelser så tenkte ikke over det.
nå har jeg respekt for alt jeg tar, og gjør alltid mye research.
så ja, var fullt klar over at man skal vente 3-4 timer:P



MDMAen trakk meg i hvert fall opp og jeg hadde det bra etter det.
jeg vet ikke hvor nøye de andre var med når de tok MDMAen men de sa de var enige med min opplevelse.

men hvis du tror jeg har fått en heelt feil opplevelse av candyflipping skal jeg vurdere å gjøre det igjen, men må si jeg ble litt forelska i hippieflipping.

bildet fra skogen.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Fin rapport. Gleder meg selv til å kombinere MDMA med psilocybin en gang i fremtiden.

Hørtes ut som en svært spennende fest foressten, men kjipt at politiet kom. Ble noen tatt?
Trådstarter
Sitat av skytouch Vis innlegg
Fin rapport. Gleder meg selv til å kombinere MDMA med psilocybin en gang i fremtiden.

Hørtes ut som en svært spennende fest foressten, men kjipt at politiet kom. Ble noen tatt?
Vis hele sitatet...

var kjempebra fest politiet tok ingen, men vi måtte stenge av musikken og "festen var slutt" de hadde vel fått klager fra morgenfugler som ville gå en fredelig tur i skogen, men som ble møtt av onch onch og tura folk:P hehe
Ingen det bæda for når snuten kom?

Hørtes veldig kult ut..Bra report!
Sitat av wihicked Vis innlegg
Ingen det bæda for når snuten kom?

Hørtes veldig kult ut..Bra report!
Vis hele sitatet...

ikke som jeg så, men vi stakk ganske fort, tok med det nødvendige og hadebra skogen. dro tilbake senere for å hente teltet:P
▼ ... over en uke senere ... ▼
Var på samme fest, var helt utrolig bra!
Har lurt litt på det med Candy/hippieflipping, om hvordan man skal ta. Jeg har alltid tenkt at MDMA først vil gjøre at syre eller soppturen etterpå blir veldig preget av nedturen fra MDMA? Eller merker man ikke det? Virker som du hadde en bedre tur da du starta med MDMA
kult at du og var der! gleder meg til våren for å si det sånn!
man skal jo egentlig ikke ta sopp/syre etter MDMA,
netopp for å unngå nedtur på tur.
men det funka fint for meg med sopp i hvert fall,
men så får jeg omtrent ingen nedtur på MDMA annent enn at jeg
blir sliten, blir ikke nedstemt eller no.

sopp varer jo noe kortere enn syre å.
følte egentlig at soppen og mdmaen forlot omtrent samtidig..
selv om jeg spiste soppen lenge etter at jeg sist droppa mdmaen.
▼ ... flere år senere ... ▼
Candyflipping... jeg trodde det var extacy og LSD, men det er altså MDMA og LSD? Eller er det.. begge deler? haha, nå følte jeg meg i overkant dum her, men spør man ikke, så lærer man ikke!
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Hovedkomponenten i Ecstasy er MDMA. Så det er i utgangspunktet det samme.

Man kaller det Ecstasy når det er i pilleform, og det er typisk kuttet med noe annet. Speed eller lignende dritt er vanlig her jeg bor.
Sist endret av nso; 6. november 2016 kl. 03:13.
Hvor mye flein åt du?