Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2564
Hei. Går på urinprøver men gikk på en smell med amfetamin og kokain både fredag og lørdag. Urinprøve på mandag ettermiddag.....Hvordan ligger jrg an her? Drikke mengder med vann?
Nå vet jeg ikke hva slags prøver du tar, eller hvorfor men på generell basis:
Du er fucked.
En mulighet er jo å låne litt urin av en clean kompis, eller melde deg dødsjuk og utsette prøven noen dager om mulig.
Du ryker på den desverre
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Nå vet jeg ikke hva slags prøver du tar, eller hvorfor men på generell basis:
Du er fucked.
En mulighet er jo å låne litt urin av en clean kompis, eller melde deg dødsjuk og utsette prøven noen dager om mulig.
Vis hele sitatet...
Faen hehe. Står 2 - 4 dager....

Går på avvenningsprogram. Kjøreforbud men bekymrer meg om positiv test og evt at lege melder fra til barnevern selvom dette ikke har vært tema så langt.
Sist endret av RaphaelD; 2. juni 2019 kl. 13:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av RaphaelD Vis innlegg
Faen hehe. Står 2 - 4 dager....

Går på avvenningsprogram. Kjøreforbud men bekymrer meg om positiv test og evt at lege melder fra til barnevern selvom dette ikke har vært tema så langt.
Vis hele sitatet...
Viss du har daglig omsorg for barn så kvalifiserer det til en bekymringsmelding til barnevernet ja. Viss ikke er legen din slepphendt.
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Viss du har daglig omsorg for barn så kvalifiserer det til en bekymringsmelding til barnevernet ja. Viss ikke er legen din slepphendt.
Vis hele sitatet...
Ja det har jeg. Må få utsatt til tirsdag ettermiddag da bør verdiene være lave.....
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er greit å ta seg en liten fest en sjelden gang i blant selv om man har unger, men 'gikk på en smell' 2 dager på rad med både kola og pepper med daglig omsorg hørtes ikke ut som parent of the year akkurat...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er greit å ta seg en liten fest en sjelden gang i blant selv om man har unger, men 'gikk på en smell' 2 dager på rad med både kola og pepper med daglig omsorg hørtes ikke ut som parent of the year akkurat...
Vis hele sitatet...
Kommer vel helt an på. Hvis ungene var hos den andre forelderen og skulle være borte såpass lenge at rusen er ute av kroppen innen de kommer så har det jo ikke så mye å si. Men, det er jo ikke slik systemet ser det. Illegale rusmidler er illegale rusmidler.

Får håpe du kommer deg unna med det, men hvis du skal ta deg en sprekk en annen gang bør du vente til du vet at det ikke blir oppdaget.

Og da med forutsetning at du ikke har unger i hus når det skjer. For akkurat det er uakseptabelt..
Trådstarter
Leverte urinprøve sent idag. Får håpe at jeg drakk så store mengder vann at det ikke syntes �� holder dere oppdatert får svar på slutten av uka.
Sitat av RaphaelD Vis innlegg
Leverte urinprøve sent idag. Får håpe at jeg drakk så store mengder vann at det ikke syntes �� holder dere oppdatert får svar på slutten av uka.
Vis hele sitatet...
Kan nærmest garantere deg at de kommer tilbake positive.
Trådstarter
Sitat av Marriese Vis innlegg
Kan nærmest garantere deg at de kommer tilbake positive.
Vis hele sitatet...
Kjipt. Er det fare for å miste omsorgsrett ved en positiv prøve?
Ring en kompis å spør om han kan pisse i et eller annet for deg.

hadde jeg gjort i din situasjon.
Sist endret av Speedfrik; 3. juni 2019 kl. 18:34.
Trådstarter
Sitat av carttown Vis innlegg
Ring en kompis å spør om han kan pisse i et eller annet for deg.

hadde jeg gjort i din situasjon.
Vis hele sitatet...
Blir vanskelig dama som følger med do under urinprøve står nesten oppe på utstyret mitt og observerer. Til og med en fake penis ned syntetisk piss hadde ikke hjulpet idag hehe
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av RaphaelD Vis innlegg
Blir vanskelig dama som følger med do under urinprøve står nesten oppe på utstyret mitt og observerer. Til og med en fake penis ned syntetisk piss hadde ikke hjulpet idag hehe
Vis hele sitatet...
Får spørre om du skal pisse i glasset eller i kjeften hennes da. Om glasset så bør du kanskje rygge litt. 😂😂🙈🙈

Kjipt hvis omsorg ryker, men hvor strengt er det egentlig?
Går det an å stryke og "komme unna"?
Er vel ikke automatikk i at ungene blir fjernet?
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Får spørre om du skal pisse i glasset eller i kjeften hennes da. Om glasset så bør du kanskje rygge litt. 😂😂🙈🙈

Kjipt hvis omsorg ryker, men hvor strengt er det egentlig?
Går det an å stryke og "komme unna"?
Er vel ikke automatikk i at ungene blir fjernet?
Vis hele sitatet...

Hørt skrekk historier men moren er nykter og har ingen rushistorikk så i verste fall må jeg flytte ut....får vente på prøvene å se hvor ille det er.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En bekymringsmelding på bakgrunn av en positiv prøve vil ikke føre til noe automatisk overtagelse nei. Men det vil bli undersøkt. Selvfølgelig kan jo andre faktorer spille inn, som f.eks om dere har flere eller tidligere bekymringsmeldinger.
Hei, kinkig situasjon dette her. Får satse på et julemirakel, kanskje drakk du nok vann til å fortynne prøven. Hold oss oppdatert
Sitat av RaphaelD Vis innlegg
Hørt skrekk historier men moren er nykter og har ingen rushistorikk så i verste fall må jeg flytte ut....får vente på prøvene å se hvor ille det er.
Vis hele sitatet...
Positiv er vel positiv. Man ser riktignok verdier, men jeg har ikke inntrykk av at de spiller noen særlig rolle.

"Joda, han har jo tatt både speed og kokain, men han tok jo ikke SÅ mye da" - Ingen, Noensinne.
Trådstarter
Fikk svar idag. Negativt på alt....
Noen ganger er man griseheldig.
Gratulerer TS
Sitat av RaphaelD Vis innlegg
Fikk svar idag. Negativt på alt....
Vis hele sitatet...
Dæven, der ser du. Bra for deg! God helg