Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 965
Hei jeg har begynt å komme igang med trening igjen. Det gjør sykt godt å få komme i gang igjen.
Folk sier halve jobben er å komme igang, og det er sant, når man får komt igang og sett litt resultater er det veldig motiverende å fortsette.
Jeg har hatt særdeles usunn livsstil, mye alkohol osv. Selvom kanskje sommerkroppen ikke er rett rundt rundt hjørnet, så skader det ikke å komme igang. Jeg har ordna meg litt treningsapperater hjemme.

Til poenget, hvilken musikk liker dere å trene til? Jeg trenger noe som pusher meg litt igang, spesielt på en dårlig dag.
Hører på stort sett alt, men føler kanskje heavy metal pusher meg ganske godt i gang, da jeg har litt mye aggresjon på innsiden.
Alle forslag blir godt tatt imot. Sleng gjerne inn en spilleliste på youtube eller spotify.
Jeg pleier å høre på extreme metal workout spillelisten på spotify.
Diverse tungmetall funker fett som dere er innpå.
Men verdt å prøve litt tungelektro og

Bånn gass på øreproppene og sett på noe raw hardstyle så blir det gode greier.
RAW Hardstyle by Shockerz
RAWER than the rest! by Gearbox Digital

Evt om det blir litt i overkant heftig:
Hardstyle by Q-Dance

Om noe over faller i smak og du er ute etter litt mer tempo:
MASTERS OF HARDCORE

Sist endret av Lyra; 9. mai 2019 kl. 17:27.
Trener etter den musikken jeg vanligvis hører på ellers. Ellers har jeg ikke trent med musikk de siste årene da jeg føler det er bare autister som trener med store øreklokker og lukker seg i egen boble. Ikke ta det personlig.
Sist endret av Superspurv; 9. mai 2019 kl. 17:28.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Trener etter den musikken jeg vanligvis hører på ellers. Ellers har jeg ikke trent med musikk de siste årene da jeg føler det er bare autister som trener med store øreklokker og lukker seg i egen boble. Ikke ta det personlig.
Vis hele sitatet...
Fjernt. Er da helt standard og naturlig å ha i ørepropper o.l mens man trener. Ikke akkuratt arenaen der folk flest går for å småprate.
Sitat av Lyra Vis innlegg
Fjernt. Er da helt standard og naturlig å ha i ørepropper o.l mens man trener. Ikke akkuratt arenaen der folk flest går for å småprate.
Vis hele sitatet...
Det var derfor jeg nevnte 'store øreklokker'. Se for deg han autistiske boleren som tar 120 i benk, og har på digre øreklokker og mumbler teksten og tramper/klapper takten på lårene sine mellom settene.. Kanskje det bare er jeg som er rar.

Herregud. Jeg er på jo freak. Jeg er ikke her for å dømme
Sist endret av Superspurv; 9. mai 2019 kl. 17:51.
Alt fra trap til rock. Kommer Ann på treningsdagen og det mentale
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Det var derfor jeg nevnte 'store øreklokker'. Se for deg han autistiske boleren som tar 120 i benk, og har på digre øreklokker og mumbler teksten og tramper/klapper takten på lårene sine mellom settene.. Kanskje det bare er jeg som er rar.

Herregud. Jeg er på jo freak. Jeg er ikke her for å dømme
Vis hele sitatet...

Ellers har jeg ikke trent med musikk de siste årene da jeg føler det er bare autister som trener med store øreklokker
Vis hele sitatet...
Joda, men med tanke på at du sier du ikke hører på musikk når du trener selv leser jeg det som at å høre på musikk generelt er "autistisk".

Herregud. Jeg er på jo freak. Jeg er ikke her for å dømme
Vis hele sitatet...
Men du er på treningsenteret for å dømme?

Er da bare å bruke diskret plugger. Men nå kjører vi langt av banen her, ha en fin dag videre
Sist endret av Lyra; 9. mai 2019 kl. 18:27.
Volbeat, Megara Vs Dj Lee og Burzum for det meste. Stort sett det samme som jeg hører på ellers.
Trådstarter
Sitat av ThinkpadX200 Vis innlegg
Jeg pleier å høre på extreme metal workout spillelisten på spotify.
Vis hele sitatet...
Akuratt dette jeg var ute etter.

Nja ikke alltid man trener så eksplosivt heller da, på joggeturer/fjellturer liker jeg rolig musikk, eller ingen musikk i det hele tatt
Hører på black metal når jeg skal trene, blir trøkk da. Anbefaler mayhem hvis du er ny i sjangeren. Legendarisk norsk gruppe
Sist endret av eraser; 9. mai 2019 kl. 19:15.
Five finger death punch eller Dimmu borgir er stort sett det jeg hører på når jeg trener. Må ha noe med litt trøkk i.