Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1344
Heisann, har tatt mdma et par ganger nå.

Førstegang var for ca 6 uker siden, da tok jeg en bitteliten dose dag 1, merket jeg ble ivrig, fikk store pupiller, men av senere erfaring tenker jeg dette var en liten dosa da empatien uteble i stor grad.

3 dager senere tok jeg noe større dose i form av piller, og da hadde jeg det utrolig hyggelig. Lærte også da at jeg burde vente ca 3 måneder mellom hver gang da jeg leste meg litt opp etter dette.

Ventet 6 uker, og tok ca litt mindre enn første gang, hadde det hyggelig, og fikk store pupiller, men merket nesten ikke noe av rusen i og med dosen var så liten. Ingen hangover noen av gangene, annet enn veldig kule drømmer etter 2 gang.

Samme kompis som jeg tok mdma med de 2 første gangene tok mere enn meg nå tredje gang, og han ble tura som man normalt er på mdma, og vet at det har vært mdma alle 3 gangene.

Skal i militæret i januar, og skal ikke teste positivt på noe når det er innrykk eller i løpet av året, så må gå rusfri i litt over ett år nå.

Det jeg lurer på er om det vil gjøre noe om jeg tar en normal dose med mdma sammen med noen utrolige gode kompiser en siste gang før militæret nå om ca 3 uker?

Dette vil bli siste gang jeg da tar noe form for stoff på 13 måneder, så vil jo såklart ha en fin "siste" opplevelse før jeg må holde meg unna. Samtidig er jeg livredd for å miste magien, for mdma er utrolig kjekt og ønsker å bevare den opplevelsen så mye som mulig.

Innspill settes utrolig stor pris på!
Er ikke så veldig overdreven bruk du har der, men det er ikke noe man bør fortsette med.
Det er mange som kjører mye hardere enn det, og påstår at det går greit.
Jeg har inntrykk av at 3 måneders opphold fort blir blir 1 måneds opphold med oppjustert dosering istedet.

Jeg har lest at MDMA er ute av kroppen iløpet av 3-4 dager, så du burde være safe til militæret.
Dette kan noen andre svare bedre på.

Av personlig erfaring så hjelper det veldig å faktisk følge de kosttilskuddtipsene til rollsafe. Vi gjorde det til punkt og prikke forrige gang, og rollen varer rett og slett mye lenger, og det fantes ikke antydning til nedtur før på kanskje dag 3-4, men det gikk veldig for over.

Jeg synes det også hjelper å trene mye, sove mye, meditere litt for de som er inne i det, og være helt nykter uken i forkant.
Kaller det renselsesprosessen for å få en fin og hyggelig tur.
Sist endret av ID-Brikke; 29. september 2017 kl. 15:53.
Mdma er ute av urin ila 1-5 dager etter en tur.
Laurus canus
mås'n's Avatar
54 1
På mitt innrykk i juli tok de random hårprøve av en som var der med meg. Det holder seg i hårrota opptil nitti dager i think. Men allt av tester unngås om du ikke blir msrkert av narko hund, så bare unngå det.