Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3227
Hei! Har halsbetenelse og har hatt fri fra skolen. Derfor må jeg ha legeærklering for å få dokumentert fravær. Jeg må mest sannsynlig ta blodprøve hos legen. For fire dager siden så tok jeg tre trekk med grønt hasj. Før det var det 3 uker siden jeg hadde røyket. Jeg lurte på om thc vil slå ut på blodprøven 4 dager etterpå? Og om det vil slå ut siden det er blodprøve for infeksjon?
Nei, det vil ikke slå ut på en blodprøve ved mindre de tester etter narkotika. Blodprøver som tester etter narkotika er svært dyre og krever tid og ressurser. Du er helt trygg.
Trådstarter
2 0
Okei! Takk

Er det en mulighet de vil ta urinprøve for infeksjon da? Vil thc slå ut på den?
Sist endret av Suhdude; 18. september 2016 kl. 10:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Nei, samme greia, man må spesifikt se etter metabolitter fra narkotiske stoffer.

Leger har ikke en magisk maskin som forteller de alt om en gitt prøve. Spesifikke stoffer krever spesifikke tester.
Sist endret av Dodecha; 18. september 2016 kl. 10:22.
Nei, du vil ved all sannsynlighet ikke måtte avlegge en urinprøve, og nei - selv da vil de ikke teste for narkotika. Du skal trolig ta en enkel CRP- Blodprøve. De tester blodet ditt for ett C-Reaktivt protein som produseres i leveren. Dersom du har en betennelse i kroppen vil nivåene av dette være høyt. Veldig enkel og grei kartlegging for om du har en betennelse. Det er hva jeg tror det vil gjøre ihvertfall, kanskje de bare vil dra en liten prøve fra bakerst i halsen din også. Uansett hva de gjør, så vil de ikke teste deg for narkotika, dette er garantert.
Er det noen tester som kan gi utslag for narkotika uten at man tester spesifikt for dette? Ved f.eks sjekk av helse og sånt?
Nei. For å finne narkotika i blod/urin må man lete spesifikt etter det.