Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 993
Motherfuckerr
crazychicken's Avatar
Hva er deres erfaring med å ta knips og deretter røyke hasj? Hva opplevde dere på en slik tur?

Har prøvd det en gang og freaka ut, var altfor mye. Var sikker på at jeg skulle dø.. Men frister prøve på nytt, for da vet jeg vel hva jeg har i vente
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Virker som du ikke er særlig erfaren med hasj, så er nok derfor det lett blir for heftig. Er vanerøyker selv og røyker alltid masse når jeg ruller. Digger at røykingsen forsterker viben til mdmaen. Du kjenner liksom det begynner å bølge i turinga. Digg som faen.
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Knips og hasj kan fort bli for heavy, så det er veldig viktig at du tar noen trekk og lar det kicke inn skikkelig før du røyker mer. Ser for meg at du kan få en jævlig badtrip hvis du røyker for mye.

Når det kommer til rusen, så blir den mer psykadelisk (av min egen erfaring). Kanskje det var 2cb i knipsen, men jeg ble helt ute i lang tid. Farger, mønstre, objekter - alt endret seg i konstante "bølger". Jeg kunne f.eks. se på et bilde/maleri og det "formet" seg til nye bilder i ekstreme detaljer.

Er det vært å røyke hasj under under en xtc trip? Det må du bestemme selv, men hvis du tidligere har hatt dårlige erfaringer så ville jeg vært veldig forsiktig. Ekstremt kjedelig å kaste bort en herlig stund fordi du må bli mer fjern. Men som har blitt nevnt tidligere så kan den 'enhance' rusen og gjøre den mer intens på en positiv måte
Min mening er at om man er innrøyka så vil hasjen oppleves mye bedre men fortsatt klare å holde en samtale i gang, men selvom man er på sentralstimulerende så vil hasjen påvirke deg på lik måte, dvs fort gjort å glemme tråden i samtaler og/eller dempe effektene betraktelig spesielt om man ikke er innrøyka
Motherfuckerr
crazychicken's Avatar
Trådstarter
Hah ja var veldig heavy.. Alt jeg så bevegde seg mot høyre flere ganger og hakket. Øynene dirret. Hørte ekstreeemt godt hva de på det andre rommet sa og hørselen fokuserte så sykt på det. Kortslutta flere gang. Brukte evigheter på å bevege meg og det å kle på meg var forbanna vanskelig! Hah, kan tenke meg det hadde vært spennende viss jeg bare forstod hva som skjedde. Forventa jo så å si ingenting virkning av de to. Trodde ikke at hasj og knips skulle være så mye.. men men.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kan bli kjempeheftig om man ikke røyker tjall på regelmessig basis, eller har god kjennskap.

For min egen del føler jeg at noe mangler om jeg ikke røyker et par joints når jeg ruller.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Syns det er waste å ta ned dop når du er på opp dop. Du fucker til hodet, å alle stoffene i hjernen osv.
Vill anbefale å bruke disse to stoffene vær for seg, men du gjør hva du vill.