Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1448
Har en kompis jeg skal få noe kork av, å han sier det er ekstremt bra ghb. Han sier om jeg har den i fryseren så blir den mye bedre pga den tjukkner å at den blir sterkere.
Noen som vet om dette er noe som stemmer eller bare er bullshit ?
Det blir naturligvis ikke mer virkestoff av at den ligger i fryseren.
Virkelig? Hva får deg til å tro at det ryktet stemmer? Hvordan skulle det vært mulig å gjøre GHB`en sterkere av å ligge i fryseren?
Selvfølgelig er det bullshit.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Finnes mange rare rykter om å gjøre rusmidler mer potente, men å putte GHB i fryseren for å gjøre den sterke, den har jeg ikke hørt før. Vil da ikke gjøre den noe sterke det, får ikke noe mer virkestoff eller noe som helst av å putte GHB i en fryser.

Så nei, det er bare BS
Blir ikke mer virkestoff men er mulig den blir mer konsentrert. Om det faktisk er tilfellet er en annen sak.
Forklar gjerne hvordan GHB blir mer konsentrert av å ligge i fryseren!
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Blir ikke mer virkestoff men er mulig den blir mer konsentrert. Om det faktisk er tilfellet er en annen sak.
Vis hele sitatet...
Mer konsentrert er vel det samme som mer virkestoff?

Eneste måten jeg ser for meg at noe kan bli strkere av å fryses er hvis virkestoff og "fyllstoff" har forskjelig frysepunkt og ikke er homogent nok til at det fryser samtidig. Dvs hvis en kunne putta ei flaske GHB i fryseren og GHB'en forble flytende mens alt annet ble frosset. Ser neppe for meg at det er tilfellet og vil jo tro "ryktene" hadde nevnt noe om det, og ikke bare sagt "putt greiene i fryseren"
Dersom ghb'en inneholder vann evt andre reststoffer som har forskjellig frysepunkt fra virkestoffet i GHB, kan vel væsken potensielt sett skille seg? Da vil noe kunne være sterkere enn det andre i flasken. Jeg er dog ikke sikker på ghb's fysiske attributter, vet bare det er en væske, som du får av og blande andre væsker.
Topkek skriver mer eller mindre det jeg tenkte. Godt mulig jeg ordla meg feil når jeg skrev det i farta.