Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 26318
Direktør
Lunar's Avatar
Tenkte jeg skulle lage en tråd til minne for Lucy in The Sky siden så mange av dere likte hun vet jeg! Og jeg kan ikke finne noen som har nevnt dette via vår supre søkefunksjon!

Så hvil i fred! <3 Vil alltid være glad i deg! Du var en super person, selvom jeg ikke kjente deg så lenge! <3

(Om noen lurer på noe personlig så send en pm)
Ett medlem?
Direktør
Lunar's Avatar
Trådstarter
Ja, altså brukeren "Lucy in the sky"

Begynner å bli litt foreldet informasjon, bare satt å leste igjennom postene hennes! Og hun har jo skrevet mye bra som mange har nytt av!
Sist endret av Lunar; 20. mai 2017 kl. 19:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trist. En bruker med mange gode innlegg. Husket jeg alltid fikk Beatles låten i hodet når jeg las innleggene.

RIP.
Det er bare trist

Tenkte hun kanskje hadde tatt seg en pause, slik som mange brukere gjør titt og ofte.

RIP Lucy.
Vil bli savnet stort. Fred være med.
Hvil i fred!
Støtte og kondolanse fra meg!
Lucy kjente mange her på forumet irl, var veldig aktiv og hadde nesten to tusen innlegg. Selv om det er over et år siden hun døde er det derfor ikke veldig overraskende at denne mimretråden kom, og det er i grunn veldig hyggelig å se at medlemmer bryr seg om hverandre. Men det er stor forskjell på å bry seg om og å bry seg med. Også de døde fortjener privatliv og å bli behandlet med respekt. Å diskutere dødsårsak åpent på nettet hvor det ligger plastra for evigheten er taktløst. Så, del for all del minner, gode historier og følelser. Men ikke skriv personopplysninger eller spør og grav i ting som ikke hele resten av verden har noe med.

Jeg skriver dette fordi vi alt har slettet en del slikt og helst ser at det ikke blir mer.
Sist endret av Myoxocephalus; 20. mai 2017 kl. 23:26.
Direktør
Lunar's Avatar
Trådstarter
Kjenner meg igjen i hva alle sier, og respekterer hva du sier Myoxocephalus ! Kjente hun i rl selv, (igjennom freak vel og merke) Hun var en av de smartere personene jeg kjenner! Respekt for alt du gjorde Lucy <3
Sist endret av Lunar; 20. mai 2017 kl. 23:29.
Hvil i fred

Hun vil bli husket, av utrolig mange som ikke kjente henne. Fantastisk godt hun skrev. Må hun ha kommet til den andre dimensjon <3
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Hvil i fred!
Traff Lucy for første gang på diskusjon-forumet for rundt 7-8 år siden(?) og hu var siden den gang en god venn av meg, vi har hatt mange gode, flotte og dype samtaler.

Har aldri hørt hun dømme noen og var alltid en super-samtalepartner!
Ufattelig trist, en fantastisk person.

Hvil i fred.
Sist endret av Bruskork1; 21. mai 2017 kl. 01:25.
Har lurt en stund på hvorfor jeg ikke har sett innlegg fra henne. Trist at det var slik.
RIP
Visste det var noe som manglet her inne, faen hva trist
Uffda, dette hadde ikke jeg fått med meg.. t en del slikt og helst ser at det ikke blir mer. Fryktelig trist! Kondolanser til venner og famile! Åpenbart en menneske vi skulle hatt flere av!
Hvil i fred Lucy in The Sky
Husker deg fra mange år tilbake. Hvil i fred, Lucy!
Lucy det har vært en ære å bli kjent med deg. Du vil bli husket og også savnet. Hvil i fred det er fortjent.
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Lucy kjente mange her på forumet irl, var veldig aktiv og hadde nesten to tusen innlegg. Selv om det er over et år siden hun døde er det derfor ikke veldig overraskende at denne mimretråden kom, og det er i grunn veldig hyggelig å se at medlemmer bryr seg om hverandre. Men det er stor forskjell på å bry seg om og å bry seg med. Også de døde fortjener privatliv og å bli behandlet med respekt. Å diskutere dødsårsak åpent på nettet hvor det ligger plastra for evigheten er taktløst. Så, del for all del minner, gode historier og følelser. Men ikke skriv personopplysninger eller spør og grav i ting som ikke hele resten av verden har noe med.

Jeg skriver dette fordi vi alt har slettet en del slikt og helst ser at det ikke blir mer.
Vis hele sitatet...
Jeg tar iallefall selvkritikk på dette.
Og med det, sier jeg hvil i fred Lucy in the sky, din klokskap og medmenneskelighet her på forume vil bli dypt savnet.
Dere er vel tilgitt

Er ikke så merkelig at det blir spurt på årsak når en person som var godt likt på forumet dessverre har reist videre.
Kjente henne ikke, men lagt godt merke til henne de årene jeg har drevet og loket her på freak. Hun virket som et veldig klokt menneske og hadde veldig mye interessant å si.
Hvil i fred
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde ett halveis nært forhold med hun siden 2014 der jeg kunne spørre henne om alt mulig. Veldig synd å se denne tråden nå og finne ut dette. Hvil i fred!
Kondolerer til slekt og venner, hvil i fred Lucy.
Jeg har savnet henne, håpte at hun bare hadde tatt seg en pause og drev med andre ting.
Det har vært en glede å bli kjent med henne via innleggene hennes og via PM .
Klem fra Betty
Hun fremstod som en varm, raus og kunnskapsrik person, vi skulle hatt flere som henne.
Hvil i fred. Første personen jeg la til som venn her inne. Virket som ei veldig hyggelig, kunnskapsrik og reflektert jente.
ArbeidsledigProletar
Kjipt.
Ble såvidt kjent på Boom '12, jente som hadde mye å komme med!
Hvil i fred.
Digital nomade
trippy's Avatar
Jeg var veldig nær Lucy i flere år, snakka sammen hver dag på tlf, face og hele pakka. Rart å tenke på at hun ikke er her lengre. Husker jeg møtte henne første gang i 2014. Kjørte fra Bø til Østfold mer eller mindre kun for å røyke tjall og preike skit og når jeg endelig kom dit endte vi opp med å spise rivotril for å få praten til å gå og jeg som ikke holdt på med den slags gikk jo rett i bakken og dro ikke før jeg hadde vært hos Lucy og mora hennes nesten en hel arbeidsuke og spist opp alle vårrullene jeg kunne finne i huset, hahaha. Husker vi lå i annekset i hagen og så på dokumentarer til jeg slokna og så våkna jeg av at hu ga med et kyss og sa "natta kjekken", det minnet glemmer jeg aldri.

Lucy var en av de få jeg delte alt med og hu kjente meg trolig bedre enn de aller fleste kommer til å gjøre.

Hvil i fred, Lexi Savner deg uendelig mye.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvil i fred, Lucy:/ Freak blir ikke det samme uten henne
Qon
Praise the Most High
Qon's Avatar
Nei er det sant? Ser sånn ut. Virkelig trist. Hun skrev alltid noe bra! Kondolerer. Hvil i fred.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Choose life...
Bardo's Avatar
Savner deg så i hverdagen.. Kommer aldri til å glemme det vi hadde. Takk for alle de gode minnene og opplevelsene vi fikk delt.

Hvil i fred <3
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Direktør
Lunar's Avatar
Trådstarter
Jeg gråter fortsatt ukentlig og sørger for deg daglig når jeg ser på verden, og ser i verden, og ser hva slags folk vi mangler.. Du var 10 gode vanlige personer! Også klarte vi å la deg gå! Hva er galt med oss?

Elsker deg <3 Skjønner ikke at jeg ikke forsto hvor vakker den hjernen din og deg var når du levde.. Jeg trudde jeg gjorde deg en tjeneste ved å ikke være med deg da jeg ruser meg.. Men så endte du opp med enda værre folk!

Jeg lærte ihvertfall og ikke la seg styre av hva folk mener om deg, eller om de mener man ikke er bra for noen... For du hadde aldri dødd "on my watch"

Håper du er i Wonderland og koser deg <3 Vil så gjerne se deg igjen!
Sist endret av Lunar; 18. mai 2018 kl. 10:42. Grunn: tidsperspektiv
Hun døde av en aneurisme. Hva i all verden skulle du gjort for å forhindre det?

Vi er flere som hadde et spesielt vennskap med Lucy. Ingen av oss er tjent med å forestille oss at vi kunne ha reddet henne hadde vi bare gjort sånn eller sånn. Hun levde sitt eget liv og bestemte over seg selv, og så var det også ting som var helt utenfor både hennes og andres kontroll. Bedre å fokusere på gleden og takknemligheten over vennskapet man hadde, alt man har delt og alle de gangene man var der for hverandre og gjorde hverandres hverdag litt lysere. =)

Husker xdama mislikte at jeg snakket med henne til langt på natt når hun trengte det, og hvordan jeg ga faen i det og snakket med henne allikevel. Det er et godt minne nå
Sist endret av mentalmelt; 18. mai 2018 kl. 13:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Første gang jeg møtte Lucy må ha vært tilbake i 2012/2013.
Møtte henne og den daværende kjærsten(som jeg kjente fra før) på en fest.
Hadde lurket på freak i lang tid og ble nesten litt start struck da jeg fant ut hvem hun var på freak.
Husker jeg ble overasket over hvor hyggelig og imøtekommende hun var.
Vi ble sittende å prate om alt og ingenting i flere timer.
Møtte henne på flere forskjellige anledninger siden. Hun var faktisk en av de jeg var med på mitt første rave.
Mange gode minner.

Det er flere år siden jeg så henne sist nå og selv om jeg ikke kjente henne like godt som flere av de andre her ble jeg utrolig trist da jeg hørte at hun hadde gått bort.

HUn var virkelig ikke som alle andre, og en av de bekjentskapen som har gjort intrykk.
Lucy var en god venn, vi hadde mange PM mellom oss. Det er veldig trist at hun er borte, men en helte dyrking er ikke særlig fruktbart.
La oss være glade for det hunn bidrog med, la oss føle med de som var henne nær, men la oss ikke gjøre henne til noe hunn ikke var.
Hvil i fred søte fine Lucy.
Klem fra Betty
Hva hun var for hver enkelt er da helt opp til enhver å definere for seg selv. Lucy var litt legend for mange, og det kan hun godt få fortsette å være. =)
Sist endret av mentalmelt; 18. mai 2018 kl. 21:48.
Ok, enig med deg Mentalmelt.
Klem fra Betty
Har ikke fortalt det før, men det er vel egentlig på sin plass å fortelle at jeg var i begravelsen hennes sammen med Moret. Jeg var der på vegne av oss alle, som representant for et forum som betydde mye for henne gjennom mange år. Jeg kjente ikke familien fra før, men de var glad for at jeg kom, og glad for at noen var der på vegne av en så stor gruppe mennesker som de visste var glad deres kjære Lucy. Det var en usedvanlig vakker og rørende seremoni, og en dag jeg alltid vil huske.
Jeg synes det er hyggelig at denne tråden ble opprettet, og veldig synd at hun var gått bort. Synes likevel det er mer synd om slikt skjer uten at noen vet eller gjøres oppmerskom om det. Vi må bry oss om hverandre selv, uten at det skal bety at vi roter i andres privatliv eller lignende.

Synd å høre
Jeg er ikke en kjent figur her, men Lucy vil jeg alltid ha med i mine tanker. Hun har hjulpet oss med å utforske grenser, men også hvor de skal settes. Med dette kjenner jeg til flere som har blitt sikre på hvem de er og hva de vil gjennom Lucy. Det kreves ett stort hjerte for å legge av et slikt engasjement for venner hun visste hun aldri ville få møtt, eller ikke visste hun ville fått snakket med igjen.

Takk for at du har gjort meg sterkere.
Jeg trodde også hu bare hadde tatt seg en pause. Trist å høre, måtte Lucy hvile i fred! Fantastisk bruker.
Har ikke vært veldig aktiv her på forumet, men Lucy In The Sky var en av brukerne jeg dro kjensel på og ofte stoppet for å lese om jeg bare scrollet gjennom en tråd. Alltid reflektert og virka som en bra person med et godt syn på livet og alt rundt. Dette var veldig trist å høre, og at det var en aneurisme bare understreker hvor tilfeldig og fullstendig meningsløst livet kan være av og til, man kan aldri ta morradagen for gitt. Hvil i fred Lucy, fra en venn du ikke kjente.
Tusen takk for at du representerte oss alle i Lucy sin begravelse Mentalmelt.
Klem fra Betty
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Har ikke fortalt det før, men det er vel egentlig på sin plass å fortelle at jeg var i begravelsen hennes sammen med Moret. Jeg var der på vegne av oss alle, som representant for et forum som betydde mye for henne gjennom mange år. Jeg kjente ikke familien fra før, men de var glad for at jeg kom, og glad for at noen var der på vegne av en så stor gruppe mennesker som de visste var glad deres kjære Lucy. Det var en usedvanlig vakker og rørende seremoni, og en dag jeg alltid vil huske.
Vis hele sitatet...
Lucy var et av få mennesker som kunne se på meg og si hva jeg tenkte.
Takk skal du ha.
Sist endret av Trollanon; 20. mai 2018 kl. 15:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Lucy, kjente deg ikke men fulgt deg en stund her inne på freakforum. Det meste er vel sagt, dine innlegg viser hvor reflektert du er og jeg tror nok flere er enige i at du sitter inne med mye god kunnskap og framstår som en meget hjertevarm person.

Du gav oss minner og kloke ord.
Du slet for oss alle, en barneflokk stor.
Nå har du fått hvile, vi unner deg det.
Men du vil bli savnet, kjære hvil i fred

En siste hilsen.
Angrer på jeg slettet Facebook da det var samtaler med flere på bruket her som nå er borte... men det er som det er, som med livet til syvende og sist. Oppfordrer alle her til å ta en backup hvis de noen gang finner på å slette profilen. Livet skjer, og en dag skulle du ønske du kunne gå gjennom bilder og samtaler! Hvil i fred, måtte det eventuelle etterlivet gi deg skrivesaker så du kan fortsette med det du både likte og var god på.