Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 5046
Hørt at lyrica booster så og si alt, og fikk netopp en pakke på 14stk 150mg av legen, + at jeg får 100stk 15mg sobril i mnd.
Men hvor mange "prosent" ca booster det benzo? og hvilken dosering ca?
Har sinnsyk tolleranse på sobril, må ta 10+ 15mg for effekt, men hadde jo vært genialt og klart seg med 3-4 + lyrica.
Grunn til at jeg spør er at jeg ikke vil sløse. Har btw ingen tolleranse på Lyrica.

Mvh Jens Petter

Er ikke ute etter å ruse meg.
Sist endret av jenspetter93; 25. april 2015 kl. 18:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
vell..har kun brukt lyrica(ikke bland med oxy) med oxynorm over 2-3 mnd for lenge siden (smerter)..var et helvete og slutte CT..men var digg og bli ferdig med ctn)..men lyrica boosted hvertfall den..men må ikke dryle nedpå enorme mengder lyrica nå da og sobril..hold deg unna alkohol! :P lyrica kan gji kramper ol. osv vist man er uheldig..skjedde ikke meg da men..alle er forskjellige..
Sist endret av Xelerator; 26. april 2015 kl. 00:22.
Man får rus når man tar minst 600 mg Lyrica.
Har ingen konkrete kilder, men det er bare sånn det er med enkelte jeg kjenner. Kjenner ingen som får rus av mindre.
Man får rus når man tar minst 150/300 mg Lyrica om du ikke er vant til det( person til person), forutenom det, så vil det booste benzo uansett, kan desverre ikke gi noe ratio, but it will boost.
Sist endret av Eyeamare; 26. april 2015 kl. 22:15.
Effekten av Lyrica er nok litt ulik fra person til person, som du skriver. Selv har jeg opplevd rus på 450 mg Lyrica. Det potenserer benzo, men det vil jeg advare litt om. Jeg fikk en ubehagelig opplevelse etter å ha inntatt kun 150 mg Lyrica sammen med 25 mg. Sobril og Paralgin Forte.
Lyrica har et enormt tilvenningspotensiale, dosen må økes fra dag til dag for å få ruseffekt. Dette er mine erfaringer, andre har kanskje andre opplevelser med dette legemiddelet.
Klem fra Betty
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Man får rus når man tar minst 600 mg Lyrica.
Har ingen konkrete kilder, men det er bare sånn det er med enkelte jeg kjenner. Kjenner ingen som får rus av mindre.
Vis hele sitatet...
dette er inviduelt, men lyrica har rask tilvenningseffekt. særlig hvis u bruker det mot smerter.
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Man får rus når man tar minst 150/300 mg Lyrica om du ikke er vant til det( person til person), forutenom det, så vil det booste benzo uansett, kan desverre ikke gi noe ratio, but it will boost.
Vis hele sitatet...
Sitat av deucescracked Vis innlegg
dette er inviduelt, men lyrica har rask tilvenningseffekt. særlig hvis u bruker det mot smerter.
Vis hele sitatet...
Hei!
Jeg tror nok 300mg er mer riktig. Det var nok jeg som blingset, siden jeg husker at jeg tok to tabletter for å bli rusa. Om tablettene var 150 eller 300 mg husker jeg ikke helt, derfor ble det feil

Et annet rykte jeg ikke kan bekrefte; De ønsker å få Lyrica over som B-prep. Dette hørte jeg for to år siden, om jeg ikke husker feil. Det har jo ikke fortsatt skjedd, så...?
Sist endret av Rusmisbrukeren; 29. april 2015 kl. 00:36.
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Hei!
Jeg tror nok 300mg er mer riktig. Det var nok jeg som blingset, siden jeg husker at jeg tok to tabletter for å bli rusa. Om tablettene var 150 eller 300 mg husker jeg ikke helt, derfor ble det feil
Vis hele sitatet...
tipper det var 2x150mg. vanligste tablettene 75 og 150mg.
Sist endret av deucescracked; 29. april 2015 kl. 01:02.
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg

Et annet rykte jeg ikke kan bekrefte; De ønsker å få Lyrica over som B-prep. Dette hørte jeg for to år siden, om jeg ikke husker feil. Det har jo ikke fortsatt skjedd, så...?
Vis hele sitatet...
Har også hørt rykter om dette både via helsepersonell å gjennom jungeltromma de siste 3 årene.