Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 927
[CENTER]Turet på syntetisk Marijuana[/CENTER]

Jeg tenkte å lage min første rusrapport, siden jeg syntes at jeg måtte gi noe tilbake til dere, ettersom jeg har lest så utrolig mye bra her inne!
Sorry hvis det er endel skrivefeil og oppbygginga er litt fucked up, men det er mest på grunn av klokkeslettet, og fordi jeg er veldig trøtt... uansett, enjoy!

Før rusen

Dette var tidlig på høsten i 2011, og jeg husker alt akkurat som det skulle vært i går.
Jeg og en annen kompis hadde bare prøvd hasj og weed, og hadde veldig lyst til å prøve mer. La oss kalle han J.
Den dagen hadde vi egentlig bare tenkt til å se på en film og slappe av, men det skulle vise seg at kvelden skulle bli mye mer annerledes enn vi trodde.

Før vi skulle se på filmen, fikk vi plutselig besøk av en annen kompis av oss, jeg velger å kalle han P. Han er erfaren med rus og har prøvd mye rart i motsetning til oss, men han er også ansvarsfull, så når vi skal røyke med han stoler vi alltid 100% på han. Han sa at vi skulle gå ut (fordi vi ikke kan røyke inne, der vi bor), vi skjønte ikke helt hva han mente med engang, men etterhvert forstod vi det.
Vi gikk opp til en lavo som er i nærheten, litt opp i et skogholt, og han forklarte oss på veien opp at vi skulle røyke noe crazy shit, syntetisk marijuana. J så på meg litt avventende og visste ikke helt om han ville bli med eller ikke, men jeg derimot var veldig ivrig og var villig til å prøve ut dette stoffet. Dette smittet tydeligvis over på J, for etter en stund satt alle 3 på en krakk midt i lavoen.

Når vi røyka

Mørket hadde senket seg så det var ikke noe lys i lavoen, P sa at han hadde bra lys på tlfen sin og sa at vi kunne bruke det, dette viste seg å være en dårlig idé (det skal jeg komme nærmere innpå senere). Jointen hadde P allerede rulla og lighteren hadde han i lomma, så nå trengte vi bare å trekke inn, jeg valgte å trekke inn først. Jeg trakk inn en del, og holdte inne lenge. Likevel kjente ikke noe særlig av det, men tenkte at det sikkert ville bli sterkere effekt etterpå, noe det ville. Nå var det J sin tur til å trekke inn, og han trakk inn ca. like mye som meg. Vi satt stille og kanskje litt nærvøse for hva som ville komme til å skje, men etter litt senket vi skuldrene, og fortsatte å røyke. Når det var min tur igjen, trakk jeg enda mer enn sist, veldig mye faktisk, og de andre satt forbausende rundt meg og sa jeg burde roe ned litt.
Jeg svarte med at jeg ikke kjente noe, og at røyken ikke var sterk i det hele tatt. Derfor fortsatte jeg å trekke inn litt ekstra før jeg ga den videre i runden. P sa at sist gang han hadde røyket dette hadde halvparten slåkna og resten spydd. J og jeg ble litt urolige av det, men fortsatte å røyke opp jointen.

Rusreffektene

Lyset fra mobilen til P ga et skarpt lys, som faktisk lyste opp nesten hele lavoen. Vi skrøyt litt av lyset hans før vi bestemte oss for å diskutere livssyn og politikk. J, P og jeg diskuterte et par minutter, før jeg kjente det klødde litt i nakken.
Diskusjonen fortsatte og det klødde mer og mer, til slutt ble kløen til en stikkende smerte sin spredde seg rundt hele halsen, og de andre så på meg og gliste mens jeg desperat prøvde å finne ut hvor kløen kom fra. Dette ødela litt av diskusjonen våres, men P fortsatte likevel å komme med argumenter for sitt livssyn, hverken jeg eller J brydde oss noe særlig om det akkurat nå, for vi hadde andre ting å tenke på.
Jeg fant til slutt ut at det var kjedet mitt som gjorde at jeg fikk vondt, det kjentes ut som det sagde seg lengre og lengre inni halsen min, og plutselig fant jeg ut at hodet ikke hang sammen med resten av kroppen!
Jeg heiv av meg kjedet, men begynte å diskutere med P igjen. J hadde slåknet, og satt med hodet i fanget.

Jeg spurte J om hvorfor han ikke satt ordentlig, det var fordi lyset til P var alltfor sterkt. Og når han sa det, fikk jeg veldig vondt i øynene og klarte ikke å se i det hele tatt, jeg var nødt til å holde foran øynene mine, det var som å se rett på sola. J og jeg spurte om P kunne skru av lyset, men det gjorde han ikke... Han fortsatte å prate, men etterhvert ble det også veldig ubehagelig. Stemmen ble bare høyere og høyere. J og jeg måtte nå holde for ørene også... stemmen til P ble til slutt til skriking, og når jeg spurte P om han kunne prate lavere, sa han at han faktisk hadde snakka lavt hele tiden.

Både jeg og J begynte å le etter at han sa det, og jeg bestemte meg for å reise meg opp. Det gikk veldig dårlig og jeg hadde mista balansen helt, jeg satt meg ned igjen, men da fant jeg bare ut at jeg ble sinnsykt kvalm. Jeg la meg ned på bakken, og da forsvant også kvalmen. Når jeg så opp, føltes det ut som jeg var i et sirkustelt og at jeg lå midt på bakken der elfantene går, jeg fikk veldig noya av tanken og ble redd for at noen skulle tråkke på meg. Jeg ble overrasket over å finne ut at P fortsatt prata til oss, og at han nå hadde vanlig stemme igjen. Jeg prata tilbake med han og lata som at jeg hadde fulgt med på det han hadde sagt hele tiden. Jeg lå på bakken og snakka med P i en evighet, etterhvert kjente jeg at rusen begynte å avta... vi hadde helt glemt at J også satt i lavoen, og da jeg så på J, så jeg at han fortsatt satt med hodet i fanget. Det så ut som at han hadde det veldig vondt, og vi fort ble bekymra for han. Han svarte bare med korte ord når vi stile han spørsmål, og han klarte såvidt å prate.

Ferdige med turen
Etterhvert gikk det bedre med J også, og vi bestemte oss for å dra hjem igjen.
Etter at vi hadde gått inn, slang jeg ut en madrass til J, skrudde på Lateralus-albumet til Tool og begge sovna...
Sist endret av random63339; 21. februar 2012 kl. 07:08.