Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3486
Heisann! Jeg leser bl.a at man får mye bedre musikk kvalitet, er dette merkbart, eller er det bare et salgstriks?
TRor bare du merker dette hvis du har kvalitetshøyttalere/headset, og ikke ørepropper til en 50 lapp. Det beste med premium er jo at du slipper den helsikes reklamen
Du må vel også ha premium for å få brukt Spotify på telefon mener jeg å huske.
Ja, du får mulighet til å streame musikken i høyere bitrate, 320 kbps istedet for 160 kbps.

Jeg bruker selv Spotify Premium hører merkbar forskjell på 320 kbps og 160 kbps, også må du ikke glemme resten av godene du får med premium! Ingen reklame og mulighet for mobil bruk er uvurderlig for meg.

Les mer...
Sist endret av Oscarius; 2. mars 2011 kl. 10:02.
Man kan streame musikk med en bitrate på 320 kbit/s som gir merkbar bedre kvalitet. Vil anbefale deg å handle en DAC, som gjør kvaliteten enda bedre hvis du spiller av med et musikkanlegg.
Har mulighet til offline-mode som lar deg spille av musikken uten tilgang til internett. Disse lagres på maskinen i komprimerte filer. Slipper også å høre på det helvetes gnålet fra Jonathan.

Har hatt premium i litt over ett år nå, storfornøyd.
Har ikke mærket noe spesielt med kvaliteten, men om du har en smarttelefon så er det jo kjekt å ha det på mobilen
IT-Konsulent
Bruskork1's Avatar
Trådstarter
Flott! Takk for svar! Da tror jeg at jeg går for premium jeg! : )
1 kjøp 1 mdne spotify premium
2 lag en fuuuuucking's lang spilleliste
3 sync for offlinemodus på telefon
4 stil kalenderen tibake et par år
5??????
6profit enjoy endless spotify
Sist endret av Abomination; 2. mars 2011 kl. 10:04.
Støtter meg til kommentarene over.
De fleste bør merke forskjell på lydkvaliteten, med mindre du bare bruker laptop-høytalere.

Men det viktigste for min del er muligheten for Spotify på telefonen, samt at reklamen forsvinner.
For under en hundrings i måneden, så har du mulighet til å høre på så mye musikk du vil, både online og i offline mode, du får 0 reklame og kan bruke spotify på mobilen. I tillegg så er det jo også lovlig. Så jeg mener det absolutt er verdt det.
Jeg er helt enig med folk som sier at det er verdt pengene! Når jeg gikk fra vanlig konto til premium merket jeg stor forskjell. Jeg bruker også studio headsett på pcen, så var evig digg! vist noen er intresert i et bra headsett sjekk her : http://www.akg.com/site/products/pow...nguage,EN.html sykt rent lydbilde
Sist endret av tøffel; 2. mars 2011 kl. 10:28.
Spotify i seg selv sparer meg for uendelig mye tid med å laste ned og lete etter musikk.
Jeg betaler lett 100kr i måneden bare for dette.
Når det da har fordeler med betaling som at det blir reklamefritt samt bedre lyd (320 kontra 160, dette hører i allefall jeg), så er det mer verdt det.
Når jeg til slutt får bruke det på mobilen, så gud - da er det vitterlig verdt det.
Helt enig. For alle med smartphones av diverse familier er det jo genialt å ha offline-playlists!
Ja, Spotify Premium er verdt å betale 99 kr pr måned for.

Eg, derimot, må dessverre meddele at eg sa opp abonnementet mitt i går. Eg er ikke missfornøyd med funksjonalitet, kvalitet eller løsningen, men eg får ikke tak i de artistene eg er på jakt etter og Spotify blir dermed lite brukt. Dessverre. Men ellers er Spotify absolutt verdt pengene.
Premium er awesome!
Høre på musikk uten internet og i tilleg sleppe reklame <3
Det går ikke an å bruke det på blackberry
Og fortsatt har jeg premium! Absolutt verdt det. Ellers er jo den til 49,- et alternativ avhengig av hørselen og høytalerne dine.
Jeg har premium fordi jeg bruker det på ipoden og telefonen min. Lydkvaliteten ble merkbart bedre, men hvis lydkvalitet er eneste årsak til at jeg skulle kjøpt Premium så ville jeg ha takket nei.
Du får også tilgang til flere sanger som er spotify premium exclusive, fete remixes osv, lett verdt den ene kebaben man ikke har råd til fordi man kjøpte spotify istedet
Spotify Premium er så absolutt verdt det! Som nevnt tidligere får du blant annet bedre kvalitet, streame på smartphone, offline-playlists og mye mer.

Prisen er også helt overkommelig så det er ingen grunn til å vente
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Som alle andre her, løp og kjøp! du kan laste ned så mye musikk du bare gidder så lenge du har plass til det, ingen reklame EVER!, enkelt og få inn musikk på smarttelefoner etcetc!
men husk at du må stille inn til bedre lydkvalitet manuelt i spotify [ edit-preferences-kryss av på enable high bitrate]
Hvis man ikke har touchtelefon er jo premium litt waste, da er Unlimited et bedre alternativ, det er vel akkurat det samme, men uten muligheten å bruke spotify på telefon.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av olaPola Vis innlegg
Hvis man ikke har touchtelefon er jo premium litt waste, da er Unlimited et bedre alternativ, det er vel akkurat det samme, men uten muligheten å bruke spotify på telefon.
Vis hele sitatet...
trenger da ikke touch for spotify på telefonen..
http://www.spotify.com/no/mobile/overview/
Jeg hadde ikke klart meg uten Spotify Premium. Genialt når man har en mobiltelefon med Spotify. Offline playlists all the way.