Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2821
Hey!

Noen freaks der ute som fikse YLOD eller RLOD, vet ikke helt hvilken av de jeg har, muligens RLOD. Helst i Oslo området, du får seff kroner for jobben!
Har du ikke reklamasjon i 5 år? Jeg fikk hvertfall YLOD, sendte den inn. Ventet i to måneder, og fikk den tilbake uten å betale noe som helst.

Det finnes en god del youtube videoer som viser hvordan det skal gjøres.
Sist endret av Marr; 3. januar 2012 kl. 20:53.
Jeg trenger samme hjelp som deg Krille12, skjedde igår kveld.
- Jeg betaler også seff for jobben!
- Helst oslo området her og
Har hatt ylod selv og fikset det. Fulgte bare en guide på youtube.
Er ganske lett
Alt dere trenger er varmepistol, kjølepasta og noen små skrutrekkere.
Bor i Tønsberg, men har desverre ikke varmepistol..
jeg har ingen av tingene du nevner, trenger at noen gjør det for meg.

kan ikke reklamere i og med at denne ps3 er kjøpt med VIP points fra pokerstars noen år tilbake.


Må da være en eller annen freak her inne som kan ta på seg jobben?!


Yayoisking, si ifra om du finner noen så gjør jeg det samme
her er guiden, hvis dere får bruk for den da... er i 4 deler hvis jeg husker rett.

http://www.youtube.com/watch?v=U70Sg...el_video_title

har dere sjekket finn.no? tror det er annonser der om ylod fiks.
Det skal jeg gjöre Krille12.
- Om vi ikke finner noen som kan fikse det for oss, og vi vil gjöre det selv så har jeg i hvert fall varmepistol!

rubob, hvor lang tid brukte du på å fikse det ca?
Takk for guiden!

[edit] Vet faktisk ikke om jeg har YLOD eller RLOD, om det er noen forskjell..
Sist endret av Yayoisking; 3. januar 2012 kl. 22:00.
Sitat av Yayoisking Vis innlegg
Det skal jeg gjöre Krille12.
- Om vi ikke finner noen som kan fikse det for oss, og vi vil gjöre det selv så har jeg i hvert fall varmepistol!

rubob, hvor lang tid brukte du på å fikse det ca?
Takk for guiden!

[edit] Vet faktisk ikke om jeg har YLOD eller RLOD, om det er noen forskjell..
Vis hele sitatet...
Hvilken farge lyser det da?
Sitat av KRS93 Vis innlegg
Hvilken farge lyser det da?
Vis hele sitatet...
Når jeg skrur den på så lyser den grönt i kanskje to sekunder, også lyser den gult, samtidig som et blått raskt blink kommer ved siden av. Og så står den og blinker rödt helt til jeg trykker på den én gang til, og den bare lyser rödt uten blinking.
Sitat av Yayoisking Vis innlegg
Når jeg skrur den på så lyser den grönt i kanskje to sekunder, også lyser den gult, samtidig som et blått raskt blink kommer ved siden av. Og så står den og blinker rödt helt til jeg trykker på den én gang til, og den bare lyser rödt uten blinking.
Vis hele sitatet...
du har samme feilen som jeg hadde.
youtube vidoen er rett guide til deg.
jeg brukte vel ett par timer på det, men er ikke vant til å skru så det kan godt hende du gjør det raskere.. er ganske lett, eneste feilen jeg gjorde var at jeg knakk locke-mekanismen på ledninga til blu-ray rommet. så måtte bruke litt el-teip for å fikse det
jeg anbefaler deg og selge den etter at du har fått den fikset.
Har du fått ylod en gang kommer det desverre bare oftere og oftere, til den er død.
Sist endret av rubob; 3. januar 2012 kl. 23:45.
Sitat av rubob Vis innlegg
du har samme feilen som jeg hadde.
youtube vidoen er rett guide til deg.
jeg brukte vel ett par timer på det, men er ikke vant til å skru så det kan godt hende du gjør det raskere.. er ganske lett, eneste feilen jeg gjorde var at jeg knakk locke-mekanismen på ledninga til blu-ray rommet. så måtte bruke litt el-teip for å fikse det
jeg anbefaler deg og selge den etter at du har fått den fikset.
Har du fått ylod en gang kommer det desverre bare oftere og oftere, til den er død.
Vis hele sitatet...
Sikkert en god følelse å selge noe man vet er ødelagt til noen som har dårlig råd å ikke har skarve 2000 kr til å kjøpe en ny... cred til deg
Sitat av rubob Vis innlegg
du har samme feilen som jeg hadde.
youtube vidoen er rett guide til deg.
jeg brukte vel ett par timer på det, men er ikke vant til å skru så det kan godt hende du gjør det raskere.. er ganske lett, eneste feilen jeg gjorde var at jeg knakk locke-mekanismen på ledninga til blu-ray rommet. så måtte bruke litt el-teip for å fikse det
jeg anbefaler deg og selge den etter at du har fått den fikset.
Har du fått ylod en gang kommer det desverre bare oftere og oftere, til den er død.
Vis hele sitatet...
Ok, da drar jeg frem varmepistolen ilöpet av helga og pröver. Funker det så selger jeg den fort og kjöper meg en brukt 360 på gamespot, hört det er hissig billig der.

Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
Sikkert en god følelse å selge noe man vet er ødelagt til noen som har dårlig råd å ikke har skarve 2000 kr til å kjøpe en ny... cred til deg
Vis hele sitatet...
Shit happens!
Håper i grunn det slår jævlig hardt tilbake på deg selv.
Sitat av Yayoisking Vis innlegg
Ok, da drar jeg frem varmepistolen ilöpet av helga og pröver. Funker det så selger jeg den fort og kjöper meg en brukt 360 på gamespot, hört det er hissig billig der.



Shit happens!
Vis hele sitatet...
ny 360 , koster bare 15-16hundre på kompett.no med spill.. gamspot er dyrt , brukt prisene er jo nesten like stive som ny priser andre steder..
jeg solgte min billig til en kompis, som allerede visste om feilen! holdt en stund da...
Sist endret av rubob; 4. januar 2012 kl. 02:18.
Sitat av McLovin Vis innlegg
Håper i grunn det slår jævlig hardt tilbake på deg selv.
Vis hele sitatet...
Jeg håper det slår enda harderer på deg, dummen.
Når jeg setter inn spill bd plater får jeg opp denne mld: 80010514, har prøvd dt den fåreslår, håper noen der ute kan hjelpe
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Har du prøvd å google det? feks " PS3 error code 80010514" i søkefeltet gir flere resultater, bla en guide for å fikse det...