Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  88 8802
Hey,

Kom over denne siden for et par dager siden. Har ikke utforsket den fullt ut, men så på noen av videoene om LSD og leste det de skriver om Marihuana, og jeg blir provosert av det jeg selv anser som løgn.

Legger ved en link til siden, slik at dere kan lese og se litt selv.

http://no.drugfreeworld.org/home.html

Selv synes jeg det er bra at man advarer mot misbruk av rusmidler, men dette - som jeg i stor grad vil kalle løgn og propaganda - synes jeg ødelegger mer enn det hjelper.

Hva synes dere?
Pffffffth!

Ren propaganda.
Dette er styrt og tilrettelagt av Church of Scientology. Klype salt, stor klype salt..
totally. har de ikke bevist at hasj er mye bedre en tobbaksrøyk da?

Hasjrøyk inneholder 50–70 % mer kreftfremkallende stoff enn tobakksrøyk. En større forskningsundersøkelse viste at en enkelt cannabis-joint kan forårsake like mye skade på lungene som opp til fem alminnelige sigaretter røkt like etter hverandre. Kroniske-jointrøykere lider ofte av bronkitt, en betennelse i luftveiene
Haha, seriøst?? Kan ikke scientologikirken annet enn å lyve og spre faenskap? Dette er retardation som gjør meg forbannet. "Hun døde av ecstacyforgiftning." Å herre..
Sitat av propaganda Vis innlegg
Alkohol består av bare ett stoff: etanol. Marihuana inneholder 400 forskjellige kjente gifter og kreftfremkallende kjemikalier. Til forskjell fra de som røyker sigaretter, har potrøykere en tendens til å inhalere dypere og holde røyken så lenge som mulig for å øke effekten av stoffet, noe som forsterker ødeleggelsen av lungene.

Alkohol går ut av kroppen på noen få timer; THC blir igjen i kroppsfettet i måneder og muligens lenger, avhengig av varigheten og intensiteten til bruken.
THC ødelegger immunsystemet. Alkohol gjør ikke det.
Vis hele sitatet...
Snakk om å vri fakta rundt..
Sist endret av Bombasa; 11. oktober 2011 kl. 14:57.
Var på VG-lista tidligere iår da disse heftene ble delt ut. Jeg brukte noen min å tittet i det, fram til jeg leste noe snåle greier ang cannabis. Da rev jeg ut en side til mekkeplate og brukte resten av blekka til maisern min! FU propaganda!
Sitat av snuskatten Vis innlegg
Dette er styrt og tilrettelagt av Church of Scientology. Klype salt, stor klype salt..
Vis hele sitatet...
Stor klype salt ? nei nå underdriver du her mister ; ), jeg tror vi sier et hav med salt jeg
"Når en person røyker en joint føler han virkningen av den i løpet av minutter. De umiddelbare fornemmelsene – økt puls, minsket koordineringsevne og balanse, samt en «drømmeaktig», uvirkelig sinnstilstand – når sin topp i løpet av de første 30 minuttene"

LOL!
Er skremselspropoganda som gir folk helt feilt grunnlag og synspunkt, de skjærer alt under en kam.

They said weed wont make you try harder drugs.. THEY LIED!!

Igår så prøvde jeg å bytte ut jointen med en flaske kalinka. Alkohol er tre ganger verre. De skulle startet med å si at alkohol fører til hardere drugs, cannabis er bare kos i forhold til alkohol.

Tviler på at noen av de kidsa har rørt noe som helst.
Sist endret av Heisenberg1; 11. oktober 2011 kl. 15:10.
''Rent bortsett fra ubehaget som kommer med en sår hals og bronkitt, har man funnet ut at det å få i seg en joint utsetter en for like mye kreftfremkallende substanser som å røyke fem sigaretter.''

Er dette fakta?
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
''Rent bortsett fra ubehaget som kommer med en sår hals og bronkitt, har man funnet ut at det å få i seg en joint utsetter en for like mye kreftfremkallende substanser som å røyke fem sigaretter.''

Er dette fakta?
Vis hele sitatet...
Nei, dette er tull.
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
''Rent bortsett fra ubehaget som kommer med en sår hals og bronkitt, har man funnet ut at det å få i seg en joint utsetter en for like mye kreftfremkallende substanser som å røyke fem sigaretter.''

Er dette fakta?
Vis hele sitatet...
Bare fjas.
Den intro-filmen der er jo redigert som en jævla Hollywood film, assa hva faen. Synd at man skal lyve om fakta, den siden der er latterlig.
" Hun ville feste gjennom hele natten. En hadde en flaske flytende ecstasy i bilen. De ble enige om at alle skulle ta det. Det tok ikke lang tid så tok stoffet over. Nikki danset og danset og danset – langt ut over hva hun normalt kunne. En av hennes venner sa senere i politirapporten: «Nikki kunne ikke føle noe som helst.»

Om morgenen var Nikki død. Grunnen: forgiftet av ecstasy."


Dette er jo ren løgn. Er det seriøst mulig?
Det beste er jo slagordet deres.
Få sannheten om stoff!
''Dyr som har blitt gitt marihuana av forskere, har til og med fått fysiske skader på hjernen.
Vis hele sitatet...
Haha hvertfall når de får på seg en gassmaske som konstant sprøyter inn ren cannabisrøyk i flere timer. I 6år...
http://www.youtube.com/watch?v=JRrQWIX2QcA
Waff
Wolfe707's Avatar
Trådstarter
Hadde ikke fått med meg at dette var styrt av CoS

*FACEPALM*
"Er ecstasy avhengighetsskapende? Mange mener det. Men selv om man ikke blir avhengig, eksisterer det fire alvorlige farer"

De blander sannhet med myter og smelter det sammen til forvirrende usammenhengende tekst. Helt utrolig.
Haha, lurer på hvor mange det er som pleier å mekke litt englestøv inn i hasj-jointen sin...
Hehe, morsom video på siden der, "heroin gir den beste trippen noen sinne". Tripp, faktisk. Men ja, åpenbart pisspreik fra ende til annen.
Disse anekdotene de poster med helt generiske navn er kanskje det verste. "Anna", "Nikki" og de andre i party-hard-crew er virkelig en gjeng fjonballer:

«Da jeg var 13 tok jeg min første drink og ble raskt etter introdusert til marihuana. Så fikk jeg fort tak i LSD, jeg ble hektet og spiste det som om det var godteri.
En natt under en av orgiene fikk jeg en blackout. Jeg våknet av at jeg kastet opp, og oppdaget at jeg hadde blod over hele ansiktet. Ved et mirakel kom jeg til meg selv, og skjelvende fikk jeg satt meg ut i bilen og kjørte hjem til mine foreldre. Jeg krøp opp i sengen til mor og gråt.

Da jeg var 21 startet jeg på min første avvenning.»

«I dagene etter at jeg hadde tatt LSD, var jeg skrekkslagen og ekstremt deprimert. Etter den første LSD-trippen tok jeg det regelmessig, noen ganger opp til fire eller fem ganger i uka i en lengre periode. Hver gang jeg tok stoffet, gled jeg mentalt lenger og lenger bort fra virkeligheten. Til slutt var jeg helt ute av stand til å føle meg normal i mitt eget skinn.»– Andrea

Ble du skrekkslagen av å ta LSD? Spis det hver dag i en uke.
Sist endret av fetter; 11. oktober 2011 kl. 15:31.
Infoen på siden er flåsete, forenklet og misvisende. Det er dog langtifra den verste propaganden jeg har lest, og det er lite (ingen?) hvite løgner. Jeg hørte mye verre i naturfagstimene på ungdomsskolen.

Sitat av fetter Vis innlegg
" Hun ville feste gjennom hele natten. En hadde en flaske flytende ecstasy i bilen. De ble enige om at alle skulle ta det. Det tok ikke lang tid så tok stoffet over. Nikki danset og danset og danset – langt ut over hva hun normalt kunne. En av hennes venner sa senere i politirapporten: «Nikki kunne ikke føle noe som helst.»

Om morgenen var Nikki død. Grunnen: forgiftet av ecstasy."


Dette er jo ren løgn. Er det seriøst mulig?
Vis hele sitatet...
Flytende E er slang for GHB. Så nei, det her er ikke nødvendigvis løgn.

Sitat av rubob Vis innlegg
"Når en person røyker en joint føler han virkningen av den i løpet av minutter. De umiddelbare fornemmelsene – økt puls, minsket koordineringsevne og balanse, samt en «drømmeaktig», uvirkelig sinnstilstand – når sin topp i løpet av de første 30 minuttene"

LOL!
Vis hele sitatet...
Alt det er riktig.
Hva er verst – alkohol eller hasj?

Du får avgjøre. Her er faktaene:

Alkohol består av bare ett stoff: etanol. Marihuana inneholder 400 forskjellige kjente gifter og kreftfremkallende kjemikalier. Til forskjell fra de som røyker sigaretter, har potrøykere en tendens til å inhalere dypere og holde røyken så lenge som mulig for å øke effekten av stoffet, noe som forsterker ødeleggelsen av lungene.

Alkohol går ut av kroppen på noen få timer; THC blir igjen i kroppsfettet i måneder og muligens lenger, avhengig av varigheten og intensiteten til bruken.

THC ødelegger immunsystemet. Alkohol gjør ikke det.
Det er ikke hensikten å tone ned faren ved alkoholmisbruk, som kan være like skadelig. Det er imidlertid nødvendig at brukere er oppmerksomme på at kjemikaliene i hasj, hvorav noen er kreftfremkallende, forblir i kroppen lang tid etter at det tas inn.
Vis hele sitatet...
Etanol er bevist kreftfremkallende imotsetning til cannabis som er dyrket naturlig, hvordan kan de inneholde kjemikalier og 400 kreftfremkallende stoffer, de tenker vel på virkestoffene.

Alkohol går ut av kroppen etter noen få timer, mens THC blir igjen i kroppsfettet. Man blir fyllesyk av alkohol dagen etter, ikke av cannabis. Hva er verst?

THC ødelegger ikke immunforsvaret, tobakk gjør. Alkohol ødelegger levern og forkalker blodårene. De kjemikaliene de snakker om i hasj er vel meth og mescaline. Haha for et prosjekt.

Bruk av marihuana er ikke bare skadelig for misbrukeren. Han kan bli en risiko for samfunnet.
Vis hele sitatet...
Vet du hva, jeg gir opp. De får bare holde opp med dette tullet. Jeg vil ikke bruke krefter på dette lengre.
Sist endret av Heisenberg1; 11. oktober 2011 kl. 15:32.
Fant siden deres morsom jeg.

Om ikke annet har jeg iallefall fått meg en god latter idag.
Sitat av Stratops Vis innlegg
Flytende E er slang for GHB. Så nei, det her er ikke nødvendigvis løgn.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig vet jeg at det finnes lodotter der ute som kaller GHB "Flytende ecstasy", men "Ecstasy-forgiftning"? Ren løgn.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Det beste er jo slagordet deres.
Få sannheten om stoff!
Vis hele sitatet...
Det er jo fordi dei ikkje har den.. Kan nokon vera så snill å gi den til dei?
Sitat av Stratops Vis innlegg
Alt det er riktig.
Vis hele sitatet...
Hvis du noen gang har fått minsket koordineringsevne og balanse
av å røyke hasj, må du få deg en ny dealer..
Sitat av rubob Vis innlegg
Hvis du noen gang har fått minsket koordineringsevne og balanse
av å røyke hasj, må du få deg en ny dealer..
Vis hele sitatet...
Høres ikke helt feil ut det..
Selv om de vinkler det noe så innihelvettes på trynet rundt på den siden der da.
Sitat av rubob Vis innlegg
Hvis du noen gang har fått minsket koordineringsevne og balanse
av å røyke hasj, må du få deg en ny dealer..
Vis hele sitatet...
Gikk ut en tur for å ta en nattings for noen år siden, endte med at jeg rotet meg bort i mitt eget nabolag og gikk rundt i flere timer uten å vite hvor jeg var.
Sitat av caperno Vis innlegg
Haha, lurer på hvor mange det er som pleier å mekke litt englestøv inn i hasj-jointen sin...
Vis hele sitatet...
Mente du i hasjnarkotikasprøytene?
Danser du med DØDEN?!
De får det til å høres ut som om cannabis er like ille som datura. Bra greier.
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Må si jeg liker lenken

no.drugfreeworld.org... kanskje en tabbe og ha norsk inn under hoveddomenet?
"When you take drugs, the drug goes through your bloodstream, and later on in your life that drug can come back up into a flahback when you have used the drug. You could have taken LSD one day, and a year down the road it can come back into effect and you can start hallucinating again. And it's not just LSD, it's every drug."

http://no.drugfreeworld.org/#/docume...umentary-intro
Dette er ikke upartisk informasjon, og de presenterer seg heller ikke som det. Siden heter tross alt "Drug Free World".

Sitat av fetter Vis innlegg
Selvfølgelig vet jeg at det finnes lodotter der ute som kaller GHB "Flytende ecstasy", men "Ecstasy-forgiftning"? Ren løgn.
Vis hele sitatet...
GHB-forgiftning er ikke løgn. Det aller meste av ecstascyen du får er jo uansett ikke MDMA, og slik har det vært i mange år så ecstacy er bare en generisk begrep på stoff du får til fest som kan likne MDMA. De burde spesifisert at det var GHB det var snakk om, men de sa jo heller ikke at det var MDMA. Slik det står syns jeg ikke det er galt.

Husk at de appellerer til vanlige brukere og ungdom. Dette er ikke et forskningstidsskrift. Informasjonen er relevant for sluttbrukeren, selv om den er latterlig ensidig vinklet, og det er det som betyr noe.

Sitat av rubob Vis innlegg
Hvis du noen gang har fått minsket koordineringsevne og balanse
av å røyke hasj, må du få deg en ny dealer..
Vis hele sitatet...
Kanskje du bør ta deg en tur til Amster.
Sist endret av Stratops; 11. oktober 2011 kl. 16:11.
Sitat av Evlogimenos Vis innlegg
"When you take drugs, the drug goes through your bloodstream, and later on in your life that drug can come back up into a flahback when you have used the drug. You could have taken LSD one day, and a year down the road it can come back into effect and you can start hallucinating again. And it's not just LSD, it's every drug."

http://no.drugfreeworld.org/#/docume...umentary-intro
Vis hele sitatet...
Groveste. titegn
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av Kramer Vis innlegg
Etanol er bevist kreftfremkallende imotsetning til cannabis som er dyrket naturlig, hvordan kan de inneholde kjemikalier og 400 kreftfremkallende stoffer, de tenker vel på virkestoffene.

Alkohol går ut av kroppen etter noen få timer, mens THC blir igjen i kroppsfettet. Man blir fyllesyk av alkohol dagen etter, ikke av cannabis. Hva er verst?

THC ødelegger ikke immunforsvaret, tobakk gjør. Alkohol ødelegger levern og forkalker blodårene. De kjemikaliene de snakker om i hasj er vel meth og mescaline. Haha for et prosjekt.
Vis hele sitatet...
Drit i å uttal deg om kjemi hvis du ikke har den minste peiling på faget. Det er så flaut å lese.
Sitat av TobNor Vis innlegg
Mente du i hasjnarkotikasprøytene?
Vis hele sitatet...
Nja, det er jo ikke så utbredt da hasj rett i hovedpulsåra ikke gir en ruseffekt, og blir omdannet til Omega 3 så snart den når hjernen. Det er lite økonomisk dersom man er ute etter rus, og sånn sett også ganske dyrt ift. tran, krill osv. Derfor så er det liten interesse rundt akkurat dette.

Personlig så får jeg best effekt i å ha hasjen på brødskiva, men det er klart at hvete ikke er så sunt i lengden...
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Drit i å uttal deg om kjemi hvis du ikke har den minste peiling på faget. Det er så flaut å lese.
Vis hele sitatet...
Var ikke meningen at det skulle være seriøst, var bare for å understreke dumheten deres. Trenger ikke bli flau da
Herregud, di sier jo på den LSD videoen at de startet med LSD i 13-års alderen. Ikke rart de ender opp som komplette idioter, lol
"Uansett hva den opprinnelige grunnen til hvorfor en person begynner å ta stoff, er sluttresultatet alltid det samme – katastrofe"

Har de hørt om statistikk og forskning fra det 21. århundre? At det går an å være så idioter...
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Drit i å uttal deg om kjemi hvis du ikke har den minste peiling på faget. Det er så flaut å lese.
Vis hele sitatet...
Det er jo copypasta fra siden..
Skjønner ikke hva faen som er problemet til de folka som sprer slik propaganda.. Vedder på at disse bitre høykristne vaffelmakerne aldri ble invitert med på fest i sin ungdom!
Sist endret av Psytrip; 11. oktober 2011 kl. 18:40.
De er ikke høykristne. De er scientologer med en agenda.
Sitat av rubob Vis innlegg
Hvis du noen gang har fått minsket koordineringsevne og balanse
av å røyke hasj, må du få deg en ny dealer..
Vis hele sitatet...
Tror det er du som trenger en ny dealer.
Sitat av Moreagain Vis innlegg
De er ikke høykristne. De er scientologer med en agenda.
Vis hele sitatet...
Scientologer med en agenda? Hva har scientologer å tjene på å skremme folk bort fra rusmidler?
Scientologiens doktrine baserer seg mye på antipsykiatriske holdninger og de er imot all form for medikamentell behandling så vel som bruk av rekreasjonelle rusmidler, fordi de mener alle medikamenter/rusmidler er giftige, at de forblir i kroppen til evig tid og gjør stor skade på kropp og sjel. De er altså ideologisk drevet til å forhindre bruk av medikamenter og rusmidler. Holdningene deres er selvsagt bare fjas som ikke har hold i moderne forskning, men nå er jo ikke scientologene kjent for å være de mest oppegående menneskene heller.
Sist endret av Moreagain; 11. oktober 2011 kl. 19:47.
Sitat av Psytrip Vis innlegg
Scientologer med en agenda? Hva har scientologer å tjene på å skremme folk bort fra rusmidler?
Vis hele sitatet...
Rekrutering = ca$hmoney

Kanskje noen svake sjeler son leser på siden synes det høres fornuftig ut, og dermed melder seg inn.