Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 15313
Trådstarter
Sitat av Alkoholiker Vis innlegg
Hvis du har valget imellom svake doptyper og alkohol er svaret ifra en alkoholiker: Velg dopet, alkoholen gjør deg gal, og er helt forferdelig og være dårlig av.
Vis hele sitatet...
Jobbet med en mann en gang, som hadde vært heroinist i 30 år, men tørrlagt på tvang i ca 1 år.
Han fortalte meg at til tross for hvor jævelig livet hans hadde vært, og hvor mye heroinen hadde ødelagt for han så ville han ha valgt heroin før alkohol. Som han sa "Tenk deg a du er misbruker, og du kan gå inn i hvilken som helst butikk og kjøpe dopet ditt der. Da er det umulig å komme seg ut av helvete, da."
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Prøvde hasj som 14åring av nysgjerrighet , likte det og det utviklet seg. Har brukt de rusmidler jeg har kommet over, så lista er lang. 13 år senere kjenner jeg ikke til annet. Vet ikke hva nyktre mennesker snakker om eller gjør. Nå røyker jeg bare hasj (holder på å slutte) fordi jeg er arbeidsledig og lei rusmiljøet, men finner ikke andre venner. Dette har igjen ført til angst og depresjon og jeg forlater sjeldent sofaen. Må innrømme jeg har vurdert repern, men har bestemt meg for å ihvertfall prøve i 7 år til. Det kan jo løse seg! Alltid fullført skolegang og jobbet innen flere yrker, men uansett hvor man drar finnes det brukere, og de er de eneste jeg klarer å holde kontakt med.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Bruker ulike rus til ulike ting, men det er fremst fordi det er deilig.

I en rutinebasert vardag gir droger ett avbrudd, en sjanse for å reboote.

Er litt av en vulture når det kommer til droger. Er det på bordet mitt, åker det i kroppen min.

Nå har jeg langt hår og sammen med mine tattiser ser jeg litt junky-monkey ut, men har hatt to sjefsjobb og for det lange håret ville du aldri trodd att jeg var fjern hele tida, Hvilket gjorde att jeg kunde gå te jobb påvirket av ulike ting uten problemer.

Poenget mitt er att det er fler junkies runt deg en du trur. Ja, en del har resept fra legen, men er du fjern, er du fjern, uansett vem som supplier the drugs.
Sist endret av travaxa; 15. mars 2017 kl. 09:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.