Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4859
Hei, freaks!

Har klart å bestille noe hvor jeg hadde skrevet shipping informasjonen litt feil, miksa to ting. Det ser sånn her ut:

Address Line: *skrev min by*
City: *skrev min adresse, uten hus nummer..*

Ellers på bestillingen så var jo alt annet rett, land og postkode etc.

Føler at dette er ganske på trynet og er forberedt på ikke motta noe, men vet noen om dette har en sjanse å faktisk komme frem?
Hvis det ikke kommer frem, hvor ender det eventuelt opp?

Bor forresten i en kjempe liten bygd, ikke i noen by.
Kan du ikke sende epost til de du bestilte av?
Mest sannsynlig kommer den til rett person da den skal innom posten først og de ser på navn.
Trådstarter
Sitat av NaoRR Vis innlegg
Kan du ikke sende epost til de du bestilte av?
Mest sannsynlig kommer den til rett person da den skal innom posten først og de ser på navn.
Vis hele sitatet...
Pakken er allerede sendt, dette er noe jeg la merke til noen dager senere når jeg prøvde å bestille noe annet.

Hadde lagret min shipping informasjon feil på PayPal.
Sist endret av 4pekatt1; 19. juni 2016 kl. 00:49.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Etter egne erfaringer pleier dette å gå greit, selv om Posten Norge virker som noen nolduser så får de det nok til.
Trådstarter
Sitat av Fleff Vis innlegg
Etter egne erfaringer pleier dette å gå greit, selv om Posten Norge virker som noen nolduser så får de det nok til.
Vis hele sitatet...
Satser på det da, føler meg litt bedre nå.
I verste fall returnerer posten pakken til avsenders adresse om de ikke finner ut hvem den skal til.
"Øko-Terrorist"
Det går mest sannsynlig helt fint da posten ikke er HELT bak mål Har tilogmed fått pakke fra Sverige der det kun stod navn og by på adressen (Bor i by med ca 75k innbyggere)
Som nevnt over her, så går nok dette helt fint. Posten vil nok endre adressen din, eller mest sannsynelig sende i retur. Jeg ville prøvd å kontakte Posten å forklare situasjonen, og om de sier at den vil bli sendt i retur så bare kontakter du butikken du handlet fra så fikser de det.
Hadde jeg vært deg hadde jeg nok ringt til selskapet som selger varen eller de som skal bringe produktet så fort jeg oppdaget feilen. Om du oppgir sporenummer/pakkenummer og bevise at du er kjøperen (Henvende deg til ordrebekreftelse) så kan du si hvilket husnummer på nevnt adresse pakken skal til.
Om du har sporingsnummeret så ser du når pakken er på vei. Stikk å hent den når den har kommet til riktig postkontor.
▼ ... over en uke senere ... ▼
En liten update:
Hadde bestilt to pakker med lik feil informasjon, begge kom frem!
Så det meste ordner seg nok ved posten