Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 4002
Hva syntes folket om BF5?

lurer også litt på hvordan det vil kjøre på en ps4 slim
Sitat av applefanboy Vis innlegg
Hva syntes folket om BF5?

lurer også litt på hvordan det vil kjøre på en ps4 slim
Vis hele sitatet...
Hva skal man synes?
Det har jo ikke kommet ut til oss dødelige enda..
Jeg syns det virker veldig bra, liker de store mapsene, skulle dog ønske man kunne gå inn i mange flere bygninger, alle bygningene. Etter snart 900 timer med bf1 er jeg klar for å ta fatt på bfv

Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Hva skal man synes?
Det har jo ikke kommet ut til oss dødelige enda..
Vis hele sitatet...
Han sikter vel til open beta som nettopp var tilgjengelig for alle
Sist endret av Mrsprettball; 18. september 2018 kl. 00:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Mrsprettball Vis innlegg
Jeg syns det virker veldig bra, liker de store mapsene, skulle dog ønske man kunne gå inn i mange flere bygninger, alle bygningene. Etter snart 900 timer med bf1 er jeg klar for å ta fatt på bfv



Han sikter vel til open beta som nettopp var tilgjengelig for alle
Vis hele sitatet...
Ohh damn, den har gått meg hus forbi.
Sitter spent å venter på release.
Venter spent selv, spillte betaen....gleder meg stort for å si det mildt. Kjører PS4 Pro og 4k tv.
Trur jeg vil spille bf5 mer enn bf1. Likte ikke siste spillet dessverre, så ser frem til der nye kommer fikk bare spilt et par timer under betaen
FRE$H
applefanboy's Avatar
Trådstarter
95 2
spilte en del på betaen, men da brukte jeg ps4 pro. Nå har jeg dessverre bare ps4 slim, men regner med det ikke er så insane stor forskjell. men jaja.
Blir ikke å kjøpe det. Mapsene ser elendig ut og alt for små. Måten EA har behandlet kundene opp til nå er dritt. Det er ikke ett battlefield lengre, og har derfor ikke min interesse.

Spillet minner også svært lite om WW2, og historie er ikke tatt i betraktning what so ever når de lagde det. Kjøper det kanskje brukt om det viser seg å være bra.
Sitat av iColdman Vis innlegg
Blir ikke å kjøpe det. Mapsene ser elendig ut og alt for små. Måten EA har behandlet kundene opp til nå er dritt. Det er ikke ett battlefield lengre, og har derfor ikke min interesse.

Spillet minner også svært lite om WW2, og historie er ikke tatt i betraktning what so ever når de lagde det. Kjøper det kanskje brukt om det viser seg å være bra.
Vis hele sitatet...
Bare å vente til BF6 blir lansert, da blir BF5 gratis
Mtp hvor lite jeg orket å spille BF1 blir det neppe kjøp fra min side.
Sitat av Raymond Vis innlegg
Bare å vente til BF6 blir lansert, da blir BF5 gratis
Mtp hvor lite jeg orket å spille BF1 blir det neppe kjøp fra min side.
Vis hele sitatet...
Hvis ikke neste Battlefield er Bad Company 3 så klikker jeg

Jeg har ikke trua på dette. Tror det blir en simpel reskin av bf1.
Sist endret av NodSquad; 20. september 2018 kl. 12:58.
Må si BF5 er tidenes BF spill, store maps, bra storry, blir sinnsykt spennenes med battle royal.

Eneste minuset er at de plent skal ha med så mye jenter som spill karakterer, metoo å alt det der.

Men gleder meg
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Hvis ikke neste Battlefield er Bad Company 3 så klikker jeg

Jeg har ikke trua på dette. Tror det blir en simpel reskin av bf1.
Vis hele sitatet...
Bad company 2 var så jævlig bra. Ikke at det er så relevant for posten din, men du nevnte jo bad company.
Sitat av Aquatran Vis innlegg
Må si BF5 er tidenes BF spill, store maps, bra storry, blir sinnsykt spennenes med battle royal.

Eneste minuset er at de plent skal ha med så mye jenter som spill karakterer, metoo å alt det der.

Men gleder meg
Vis hele sitatet...
Spiller jo ingen rolle om de har med menn eller kvinner...
Personlig synes jeg BF1 var utrolig bra, ekstremt deilig at de valgte å gå tilbake til gamle dager istedenfor å fortsette med fremtids dritten som ALT og ALLE fps spill har handlet om den siste tiden.
Eneste jeg synes var dårlig med BF1 forsåvidt var spawnpoints.
Spawner og blir drept av en fiende som akkurat spawna bak deg.
Fikk ikke testa betaen dessverre, har vært litt for opptatt med Spider-Man den siste tiden så var ikke klar over den engang.
Alt i alt vil jeg tro det blir et vellykket spill, hvor de har forbedret alt de kunne ifra bf1.


Aquatran, hva er minuset med at man kan velge jenter som karakterer?
De hadde det i BF1, de hadde det i den virkelige krigen også så ser ikke helt problemet.
Drøssevis med spill har også valget mellom mannlig eller kvinnelig karakter.
Dette uten at det har noe som helst med metoo å gjøre på noen som helst måte.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Syns det er kult at det er i Norge og ganske likt hvordan ting ser ut i dag med fjellene og togene i narvik. Kult med fabrikken på Rjukan også. Våpen mekanikken virket veldig bra på open beta. Lyden og grafikk er ekstremt bra.

Forbannet for at de har med kvinnelige soldater i posisjoner dem ikke var i og disse teite ansikts malingene. Synes også flyene kunne gått fortere.
Det er ingen tvil om at Dice kan levere solide FPS spill. Det har de bevist mange ganger. Battlefield 4 var jævlig bra. Bf 1 var ok, føltes litt nytt en periode men mistet interessen og det ble mer et spill vi dro fram da venner var på besøk.

Alle fans av spesielt cod maste jo om «boots on the ground» og mer tilbake til nåtiden og mange ville ha andre verdenskrig igjen. Men da cod kom med sitt så fikk det tross at det alltid selger dritbra lunken mottagelse. Tror vi er ferdig med verdenskrigene og vil heller ha vår tid og vår tida utfordringer typ Modern warfare. Både battlefield og cod har gitt det kundene trodde de ville ha men som de sannsynligvis egentlig føler seg ferdig med. Altså verdenskrigene. Jeg håper det neste er bad company 3 såklart eller hvertfall et moderne spill. Det var noe av det jeg hadde på hjertet da
▼ ... over en måned senere ... ▼
Har bestilt xbox versjonen og gleder meg.
Har likt alle spillene....bortsett fra Hardline.... siden BF3
Er det flere enn meg som sliter med loading før en ny runde starter? Har ventet i 4 min på ny runde. Skjer jo ingenting