Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2513
Trenger en butikkmagnet da magneten sitter på jakka. Jeg kjøpte den faktisk men har rota bort kvittering og betalte kontant. Kipt da jeg bare må kaste den hvis jeg ikke får av magneten. Ellers noen tips? Det rare var at det ikke gikk noen alarm da jeg gikk ut?
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du ikke får fiksa en butikkmagnet, kan jo et siste forsøk være å gå til butikken (uten jakka med deg selvfølgelig..) og forklare problemet? Kan ikke skade?
Trådstarter
Tror det blir vanskelig, de spør etter kvittering de steder jeg har vært
Du trenger kun å sannsynliggjøre kjøpet, vis utskrift fra nettbanken.
Sitat av BlueGrot Vis innlegg
Du trenger kun å sannsynliggjøre kjøpet, vis utskrift fra nettbanken.
Vis hele sitatet...
Han skriver da vitterlig at kjøpet ble gjennomført kontant.
Hvis du husker dato du kjøpe varen burde de lett lete fram kvitteringene fra den dagen og sjekke opp om det stemmer. Jeg har ihvertfall hatt mulighet til det på alle butikkene jeg har jobbet på. Hvis du husker omtrent klokkeslett så si det også..
Sist endret av Stone1; 8. oktober 2017 kl. 07:43.
Dette kan for alt vi vet være en stjålet jakke, og her spørres det om hvordan man fjerner magneten. Likevel er hovedfokus på kvitterienger og datoer, ikke å fjerne den. Hvis jeg var TS hadde jeg i hvert fall blitt opogitt, haha!
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av knert1 Vis innlegg
Dette kan for alt vi vet være en stjålet jakke, og her spørres det om hvordan man fjerner magneten. Likevel er hovedfokus på kvitterienger og datoer, ikke å fjerne den. Hvis jeg var TS hadde jeg i hvert fall blitt opogitt, haha!
Vis hele sitatet...
Er det derfor du er her inne? Konspirere om antagelser til at trådstartere på forumet lyver? Det kan godt hende han lyver, men etter årevis observering av fenomenet synes jeg at man inderlig burde holde seg innenfor rammene av informasjonen trådstarter tilbyr.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det derfor du er her inne? Konspirere om antagelser til at trådstartere på forumet lyver? Det kan godt hende han lyver, men etter årevis observering av fenomenet synes jeg at man inderlig burde holde seg innenfor rammene av informasjonen trådstarter tilbyr.
Vis hele sitatet...
Slapp av mann... Jeg prøver ikke å konspirere over noe annet enn at TS spør etter en ting, og får alt annet. Hvilket fenomen? Hahaha wtf... Så det er nettoop dette jeg snakker om. Hvilke rammer TS egentlig har satt her bestemmes også av hva han etterspør, som forøverig er en magnet. Ikke masse kvitteringsvås

Apropos konspirere så er jeg her inne for både å si min mening, som f.eks at folk ofte driter i hva TS etterspør, og komme med kilder som kan være aktuelle f.eks https://freak.no/forum/showthread.php?t=299721. Jeg har en konspirasjonsteori om at det kanskje er derfor folk er her på freak
Sist endret av knert1; 8. oktober 2017 kl. 13:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det virkelig noen som fortsatt bruker kontanter? Bare det er jo mistenkelig.
Kaste jakka? Det er jo bare en liten brikke. Du klarer fint å ødelegge en plastbrikke hvis du har litt verktøy og half a brain.

https://www.youtube.com/results?sear...ty+tag+removal
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det virkelig noen som fortsatt bruker kontanter? Bare det er jo mistenkelig.
Vis hele sitatet...
Kontanter er faktisk en utmerket betalingsmåte, det er nemlig ikke alle som tar kort eller som har mulighet til å betale med kort/telefon.
Hvorfor skal det være mistenkelig å bruke kontanter?
Det blir jo gjort daglig verden rundt?
Trådstarter
Ja, det var faktisk sant at jeg brukte kontanter, de hadde samlet inn til bursdagsgave på jobben. Men jeg fikk magneten av med litt verktøy fra en snekkerlærling jeg har i huset. Var en strikkegensere, ble et bittelite hull som jeg sydde igjen, synes ikke nå. Kvinner er ikke rådløse�� Takk for gode råd i allefall og ha en fin dag.