Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  79 20640
er vel nå fulle 14 åringer finner ut at de skal sjekke freak. Men tilbake til topic, ikke finn på å bruke plumbo som en her foreslo. Det er ikke et leketøy selv om det selges uten aldersgrense.
gjør de uapetitelige å stjele med f.eks nugatti crisp eller noe liknende.
Tror jeg hadde hengt de opp på rommet og gitt tyven det ondeste øyet på skalaen hver gang jeg så han i gangen.

Ellers selger jeg fancy sikkerhetsutstyr for å leve om det hadde vært interessant å betale ca 2500kr for det.
Nå vil jeg si at det enkleste vil være å konfrontere fyren. Tror han blir temmelig flau av denne konfrontasjonen, og vil da eventuelt slutte. Si at han skal slutte og vær forbanna.

Til alle som foreslår flatlus/nugatti/krydder/overvåkningskamera/bombe, whatever, prøv å voks litt opp da. Dette er et temmelig sært men enkelt kollektivproblem som kan løses enkelt også, trenger ikke en hevnaksjon av dimensjoner for å få han til å slutte.
Kan ikke ett vanlig kamera eller fotoapparat ta opp i flere timer? Heng opp noen boksere og dra i gang kameraet og når tida på innspillingen er brukt opp så sjekker du om noen mangler. Om ikke så er det bare å restarte kameraet igjen. Fortell gjerne hvordan det går, he-he-he
Sitat av Potetmix Vis innlegg
Nå vil jeg si at det enkleste vil være å konfrontere fyren. Tror han blir temmelig flau av denne konfrontasjonen, og vil da eventuelt slutte. Si at han skal slutte og vær forbanna.

Til alle som foreslår flatlus/nugatti/krydder/overvåkningskamera/bombe, whatever, prøv å voks litt opp da. Dette er et temmelig sært men enkelt kollektivproblem som kan løses enkelt også, trenger ikke en hevnaksjon av dimensjoner for å få han til å slutte.
Vis hele sitatet...
Der kom fornuftens staute forkjemper med sitt innspill også. Du mener altså at dette bør løses på samme måte som skjeggstubber i vasken?
Uansett hvordan du ser på at det så er jo karen en tjuvradd. Så det er jo mer i gaten å vurdere politianmeldelse. Jeg tror de skal le godt nede på kammeret.

Slik jeg ser det så er det vrient å håndtere dette normalt. Man skal ha bevis, viss ikke så vil jeg hevde at man er rimelig sosialt vanskeligstilt, viss man velger å konfrontere.
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Er han sørlending? Begynner navnet på A? Jeg kjenner en perfekt kandidat til å gjøre noe slikt, og han er 27 år
Sitat av InTrance Vis innlegg
Der kom fornuftens staute forkjemper med sitt innspill også. Du mener altså at dette bør løses på samme måte som skjeggstubber i vasken?
Uansett hvordan du ser på at det så er jo karen en tjuvradd. Så det er jo mer i gaten å vurdere politianmeldelse. Jeg tror de skal le godt nede på kammeret.

Slik jeg ser det så er det vrient å håndtere dette normalt. Man skal ha bevis, viss ikke så vil jeg hevde at man er rimelig sosialt vanskeligstilt, viss man velger å konfrontere.
Vis hele sitatet...
Det spørs jo selvfølgelig på personen, men en direkte (og sint) tiltale til denne tyven vil nok gjøre han flau (kanskje han ikke trodde noen kom til å merke det), men hvis han fortsetter etter det så bør man jo vurdere en aldri så liten hevnaksjon.
Sist endret av Potetmix; 21. mai 2012 kl. 01:59.
Har du fått kameraet nå, eller?
hvis du vet hvor vedkommene bor kan du: ofre en Bjørn borg underbokse, så bæsje, tisse, og sperme i den før du så henger den opp på dørhåndtaket til vedkommene.
Sist endret av øyvind95; 26. mai 2012 kl. 11:35.
Happy Buddha
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
hvis du vet hvor vedkommene bor kan du: ofre en Bjørn borg underbokse, så bæsje, tisse, og sperme i den før du så henger den opp på dørhåndtaket til vedkommene.
Vis hele sitatet...
Eeh, nei..
Er det noen som faktisk stjeler undertøy? :O

Vel, har vel ikke slått deg inn at h*n kanskje har fantasier om deg...
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Donor
Hadde vært ganske kjipt for trådstarter å f.eks putte plumbo, chili eller lignende i bokserne sine, så kommer tyven og tar én bokser uten plumbo/chili i, og TS sitter da igjen med plumbo i underbuksa, og må dermed brenne/kaste alle bokserne som tyven ikke tok.
Sitat av Up Vis innlegg
Er han sørlending? Begynner navnet på A? Jeg kjenner en perfekt kandidat til å gjøre noe slikt, og han er 27 år
Vis hele sitatet...
Hvordan visste du at det var jeg som stjal boxerne hans?
Sett GPS chip på bokseren, så kan du spore dem.
Sitat av 0xFF Vis innlegg
Sett GPS chip på bokseren, så kan du spore dem.
Vis hele sitatet...
Fordi de synes ikke i det heletatt.
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Fordi de synes ikke i det heletatt.
Vis hele sitatet...
Det var jo ikkje ment som ett realistisk prosjekt, tror heller ikkje TS hadde gjennomført ett slikt prosjekt som å plante GPS chiper i bokseran sine.
Syns bare det var ganske komisk at noen stjeler boksere.
Ta litt universallim og fest en liten hvit tegnestift i skrotumområdet på en hvit boxer!
Plasser tørken på rommet ditt og lås rommet vis det er mulig.

Eller du kan (vis du gidder) vente på lur mens klærne tørker, og ta sniken på fersken.
Sist endret av alzamon91; 27. mai 2012 kl. 12:15.
har du fått tak i noe video ? gleder meg som en uge til og se på xD
hahaha, dette må ha vært dagens. Snedig fetisj å føle behov for å lugge brukte boksere..

om han har tatt 10 boksere av deg, da har han vel egentlig godt med boksere? :P hvorfor
ikke bare enkelt og greit samle alle i kollektivet og ta opp problemet, og nevne denne karens
tilfeldige sammentreff med dine tapte boksere? er lov å spørre.

hadde skaffa meg paintball om ikke annet eller lignende og ligget på lur så du kunne malt jævelen
om han bøffa engang til. Faens drit mennesker, høres ut som klepto-narkis oppførsel :P (no offence)
Skjønner at du vil ha pinlige beviser som kan postes på youtube. Men jeg tror jeg hadde klart meg med å merke boxerene på en måte som gjorde at de fortsatt ble stjålet, men at jeg ved en konfrontasjon kunne bevise at de faktisk var mine. Effektivt men enkelt og billig
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er det mulig å få en liten oppdatering her?
Ja, hva skjedde med underbuksetyven?
Jegermeg, du må nesten oppdatere oss. Sitter å lurer på om du ga han crabs, eller om du har smørt chili i frontpartiet. Komigjen!
Har vært borti det samme! Det sykeste er at karen har på seg boxerene mine enda! 5-6 år etterpå...
Sitat av Odd Vis innlegg
Har vært borti det samme! Det sykeste er at karen har på seg boxerene mine enda! 5-6 år etterpå...
Vis hele sitatet...
Må være bra kvalitet på de da!
*insert tittel her*
Jeg håper han går for chilli greia :3
Håper virkelig du fikk satt opp videokamera(+ eventuell ''prank'') for å bekrefte at han stjal underbuksene dine.
Skulle ønske det gikk ant og tagge folk også fekk de varsel her på freak akkuratt nå!
Jegermeg, update?
send en pm da vel da får man beskjed