Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2600
Nå har det seg slik at jeg har fått meg jobb som sikkerhetskonsulent i Sector Alarm. Dvs, selger. Nå er det slik at jeg har blitt tatt i nasking da jeg var 16 (er 20 nå), og de skulle ha politiattest. Jeg skal til Oslo i morgen for kurs og diverse. Det jeg lurer på er om jeg har fremdeles mulighet til å jobbe som selger når de finner ut at jeg har nasking på rullebladet (de skulle ha full attest)? Er det unntak, eller må man ha 100 % rent rulleblad?
Mulighet - tja. Kommer helt an på hva Sector Alarm vurderer det til.
Burde - nei.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Bare vær ærlig på hva du har gjort, så får du håpe at SA ikke tar det noe særlig hard.
Sitat av MatPlussMat Vis innlegg
Nå har det seg slik at jeg har fått meg jobb som sikkerhetskonsulent i Sector Alarm. Dvs, selger. Nå er det slik at jeg har blitt tatt i nasking da jeg var 16 (er 20 nå), og de skulle ha politiattest. Jeg skal til Oslo i morgen for kurs og diverse. Det jeg lurer på er om jeg har fremdeles mulighet til å jobbe som selger når de finner ut at jeg har nasking på rullebladet (de skulle ha full attest)? Er det unntak, eller må man ha 100 % rent rulleblad?
Vis hele sitatet...

Ble du anmeldt og straffet, for eksempel bøter eller fengsel, så er svaret mitt: Heller tvilsomt at du for beholde jobben.
Sist endret av bernagchen; 26. mars 2012 kl. 16:21.
▼ ... noen uker senere ... ▼
tviler neppe på at du får jobben med tanke på ''back in the days'' er rimelig strenge akkurat på det.
Sist endret av Troika; 22. april 2012 kl. 01:52. Grunn: privat
fikk ikke jobb som selger i Hafslund pga noe jeg ble bustet for for maaange år siden, var dog hasj så kan være noe anderledes.

uansett, han som jeg intervjuet hos trodde dette ikke var noe problem, så fikk kurs og jobbet faktisk en dag før han fant ut fra øverste hold att det ikke gikk :P
Så vidt jeg ka huske så kan du ikke ha vold, sedelighet,vinning eller dop på rullebladet for å jobbe i vekterselskap. I tillegg er det enkelte steder som krever en helt ren attest