Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 15853
Ja, jeg prøvde søkefunksjonen, men jeg fant ingen innlegg ang. dette.

Jeg lurer på om det er mulig å vise min iPhone-skjerm på TV'en eller min PC-skjerm uten å jailbreake telefonen. Sikter da til hvordan Jobs viser demoene sine på keynoten.

Jeg har prøvd VNC med jailbreak, men syns ikke den løsningen var god nok og gidder ikke jailbreake min nåværende iPhone.

Har googlet litt, men finner ingen løsninger uten jailbreak. Har også sett antydninger om at Apple bruker en modifisert iPhone til dette når de kjører demoer, men det vet jeg ikke sikkert.

Er det noen som vet?
Er det dette du trenger http://store.apple.com/no/product/MB...co=MTEyNjE0OTU?
Sist endret av plipp; 16. juni 2010 kl. 15:35.
Sitat av plipp Vis innlegg
Vis hele sitatet...
har du noen gang sett steve jobs gå med en lang hvit kabel til produktet han viser frem?
Vet ikke om jeg i det hele tatt har sett steve jobs

Går det faen meg ikke ann å spørre om det var det han var ute etter uten å få et småfrekt bitch-svar tilbake?
Sist endret av plipp; 16. juni 2010 kl. 15:48.
Trådstarter
36 1
Sitat av plipp Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det blir nok løsningen om det ikke finnes noen bedre løsninger. Takk for svar

Den ultimate løsningen er jo å få til dette "out-of-the box", dvs. ingen tilleggskabler..
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Sitat av plipp Vis innlegg
Vet ikke om jeg i det hele tatt har sett steve jobs

Går det faen meg ikke ann å spørre om det var det han var ute etter uten å få et småfrekt bitch-svar tilbake?
Vis hele sitatet...
Slapp av, VivaLatrina glemte nok bare å legge til en "". Det er med stor sansynlighet at Steve Jobs bruker en modifisert iPhone/iPod når han holder keynotes.
Skal slappe av ;D syntes bare at det ble lit dumt med en småfrekk tilbakemelding på et innlegg med bare gode intensjoner

Fant en tråd der en spør etter akkurat det samme (http://discussions.apple.com/thread....readID=1320236), men ser ikke ut som de heller kom til en wireless løsning. Så kabel virker som den eneste løsningen (hvis du ikke er steve jobs).
Sist endret av plipp; 16. juni 2010 kl. 16:28.
haha, beklager, var ikke meningen å være frekk eller noe slikt. poenget mitt var bare at det bør være mulig å gjøre det uten kabel, siden steve jobs gjør det
Sitat av plipp Vis innlegg
Vet ikke om jeg i det hele tatt har sett steve jobs

Går det faen meg ikke ann å spørre om det var det han var ute etter uten å få et småfrekt bitch-svar tilbake?
Vis hele sitatet...
Slik er internett min venn
Trådstarter
36 1
Sitat av plipp Vis innlegg
Så kabel virker som den eneste løsningen (hvis du ikke er steve jobs).
Vis hele sitatet...
Kabel er helt ok, gir uansett best resultater og det er også det Jobs bruker på keynotes, men jeg har allerede en kabel til min iphone for å koble til PC'en. Skulle vært mulig å brukt den, uten jailbreak og med god kvalitet. Men vet jo hvordan det er med Apple. Det er ikke alltid så enkelt