Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  87 11872
World of Warcraft! Private servers er f2p Finnes slike du starter i max level, eller ordinære servere ( Blizzlike )
Runescape
Battlefield play4free
need for speed world
Lord of The Rings Online (LOTRO) selvfølgelig!
F2P, med en in-game LOTRO Store. Man kan kjøpe poeng som man kan bruker på quest-packs, mounts, cosmetic og lignende. Points kan også fåes in-game ved å fullføre deeds (achievements).
Ganske kjedelig i de første levlene, tar av etter lvl 20.

Spillet er basert på bøkene til Tolkien, og er et WOW lignende spill, men en mer seriøs fanbase.

Finnes på Steam, eller lotro.com
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Bumper denne for flere forslag Mange gode hittil.
League of Legends, Runescape. Altså nå spilte jeg Runescape i 05 - 07 når det faktisk var verdt og spille det. Nå er grafikken ikke det samme. Men har du aldri spilt Runescape før, så anbefaler jeg det. Det er gratis.
Ser at det er blitt nevnt før, men spillet er så fantastisk at det må nevnes igjen!
Planetside 2!
Det er en MMO FPS. Dette er ikke et vanlig FPS der 2 lag med en størrelse på 2-16 spillere hver, neida! Her spiller flere 1000 spillere satt opp på samme server. Du kan velge mellom 3 forskjellig grupper som sloss om forskjellige "objectives". Banene er gigantiske og får BF3 baner til å virke som nuketown!

En liten smakebit på gameplayet: http://www.youtube.com/watch?v=1HNlModij9A

I spillet er det 5 klasser man kan velge mellom. Hva slags "gear" og hva som er spesielt for hver klasse varierer etter hvilken gruppe man tilhører. Våpen, armour og mer kan tilpasses, slik at det passer din stil best!

Noen her inne som husker "AMP suiten" i avatar? Dette er bare en av de mange forskjellige sci-fic duppedittene man kan boltre seg i. Man har flere kjøretøy som f.eks tanks, ATV og diverse fly.

Spillet er helt gratis og gikk ut av lukket testing den 20 oktober.
Dette er et spill jeg har kost meg med i flere timer. Si ifra hvis det er med-freaks som spiller dette!

Planetside 2, hjemmeside: http://www.planetside2.com/
Ski Challenge. Forskjellige utforløyper som spilles samtidig som rennene går i virkeligheten.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av SloffA Vis innlegg
Ser at det er blitt nevnt før, men spillet er så fantastisk at det må nevnes igjen!
Planetside 2!
Det er en MMO FPS. Dette er ikke et vanlig FPS der 2 lag med en størrelse på 2-16 spillere hver, neida! Her spiller flere 1000 spillere satt opp på samme server. Du kan velge mellom 3 forskjellig grupper som sloss om forskjellige "objectives". Banene er gigantiske og får BF3 baner til å virke som nuketown!

En liten smakebit på gameplayet: http://www.youtube.com/watch?v=1HNlModij9A

I spillet er det 5 klasser man kan velge mellom. Hva slags "gear" og hva som er spesielt for hver klasse varierer etter hvilken gruppe man tilhører. Våpen, armour og mer kan tilpasses, slik at det passer din stil best!

Noen her inne som husker "AMP suiten" i avatar? Dette er bare en av de mange forskjellige sci-fic duppedittene man kan boltre seg i. Man har flere kjøretøy som f.eks tanks, ATV og diverse fly.

Spillet er helt gratis og gikk ut av lukket testing den 20 oktober.
Dette er et spill jeg har kost meg med i flere timer. Si ifra hvis det er med-freaks som spiller dette!

Planetside 2, hjemmeside: http://www.planetside2.com/
Vis hele sitatet...
Jeg har det, og spiller det, men jeg blir griseeid. Det er for meg klin umulig å holder oversikten over så store maps/så mye folk. er vel lvl 2
Wurm Online http://www.wurmonline.com/

Det er på en måte et sandbox mmorpg spill. Litt som minecraft, men med offentlige servere. 12. desember er release, men du kan spille det før det. Det er ikke et veldig actionfylt spill, men hvis du har litt tid til overs, prøv det Finn noen å teame up med, eller spør om å få bli med i en village. Samarbeid er viktig i spillet. Spiller selv på server/øy Freedom, Independence.
Sitat av Powlair Vis innlegg
All Points Bulletin
League of Legends
Battlefield Heroes
Warhammer Online
Star Wars The Old Republic BLIR free to play i Oktober/November
Adventure Quest
Vis hele sitatet...
Swtor ser ut som det er noe jævligt med begrensinger vist en spiller f2p, noen som vet om det er så ille som det ser ut til?
Nå kan dere få Metro 2033 gratis på steam hvis dere går til www.freemetrogame.com og liker Facebook siden deres.
Sitat av doffen67 Vis innlegg
World of Warcraft! Private servers er f2p Finnes slike du starter i max level, eller ordinære servere ( Blizzlike )
Vis hele sitatet...
Det er som å si at Skyrim er det beste gratisspillet. Det ligger jo tross alt fritt tilgjengelig på bukta
Sitat av Spørsmåltegn? Vis innlegg
Swtor ser ut som det er noe jævligt med begrensinger vist en spiller f2p, noen som vet om det er så ille som det ser ut til?
Vis hele sitatet...
noen? greit og vite før man laster ned
Navyfield - Lagbasert skipspill. Du begynner å seile for en nøytral nasjon og får ettet noen level valget å gå videre innefor fire eller fem forskjellige nasjoner. Alle skipene skal være noelunde autentiske, men jeg har ikke nok peiling til å si noe mer om det.
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
DotA 2

Beste DotA/MOBA spillet

Sitat av Fusjon Vis innlegg
Nå kan dere få Metro 2033 gratis på steam hvis dere går til www.freemetrogame.com og liker Facebook siden deres.
Vis hele sitatet...
Er det bare meg eller tar denne bare meg til facebook startsiden?
Sitat av halliballi Vis innlegg
DotA 2

Beste DotA/MOBA spillet


Er det bare meg eller tar denne bare meg til facebook startsiden?
Vis hele sitatet...
Må ha Facebook bruker desverre.
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Sitat av Fusjon Vis innlegg
Må ha Facebook bruker desverre.
Vis hele sitatet...
Har jo facebook men den tar meg bare til: https://www.facebook.com/home.php
Sitat av halliballi Vis innlegg
Har jo facebook men den tar meg bare til: https://www.facebook.com/home.php
Vis hele sitatet...
Prøv http://www.facebook.com/MetroVideoGame og deretter "FREE download".
Sitat av Spørsmåltegn? Vis innlegg
Swtor ser ut som det er noe jævligt med begrensinger vist en spiller f2p, noen som vet om det er så ille som det ser ut til?
Vis hele sitatet...
Ja, swtor er veldig begrenset. Syntes ikke det var så utrolig gøy heller. Wow er bedre, tilogmed trial opp til lvl 20. Swtor virket litt langdrygt. Mye gåing, dialoger hele tiden osv. Sikkert gøy i lvl 50, men hvertfall kjedlig før det.
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Sitat av Fusjon Vis innlegg
Prøv http://www.facebook.com/MetroVideoGame og deretter "FREE download".
Vis hele sitatet...
Det skjer akkurat det samme
This: http://cs-portable.net/en/web-version

Er rett og slett cs 1.6 som kjører rett i nettleseren, trenger bare å installere én liten plugin for å kjøre.

Mer info her: Counter Strike 1.6 som kjører i nettleseren... nFF-compo?
Sitat av L33tenGutt Vis innlegg
Ja, swtor er veldig begrenset. Syntes ikke det var så utrolig gøy heller. Wow er bedre, tilogmed trial opp til lvl 20. Swtor virket litt langdrygt. Mye gåing, dialoger hele tiden osv. Sikkert gøy i lvl 50, men hvertfall kjedlig før det.
Vis hele sitatet...
Jeg er wow motstander og vil ikke bruke 40% av livet mitt på et spill så wow er utelukket. Hvist det er så begrenset får jeg heller revurdere det.
Sitat av Spørsmåltegn? Vis innlegg
Jeg er wow motstander og vil ikke bruke 40% av livet mitt på et spill så wow er utelukket. Hvist det er så begrenset får jeg heller revurdere det.
Vis hele sitatet...
Heller bruk 40% av noe på wow enn på swtor. Det er ikke slik at du blir avhengig heller, det kommer an på folk. Jo flere venner du spiller med eller får i wow, jo større sjanse er det for at du bruker mer tid på det. Få spill er artige alene. Det samme gjelder vel for swtor, men som f2p-bruker på swtor vil jeg ikke si at det er verdt det. Men du kan jo selvsagt prøve swtor, for dette er kun min egen mening.

Selv spiller jeg kun wow i ferier, og månedsbetalingen gjør det enkelt å begrense spillingen. Vil jeg slutte, så kjøper jeg ikke game time. Kan dog ikke garantere at det er like lett for alle å unngå å kjøpe game time, men for meg som ikke har kort til å handle på nett så er det det.
Sitat av L33tenGutt Vis innlegg
Heller bruk 40% av noe på wow enn på swtor. Det er ikke slik at du blir avhengig heller, det kommer an på folk. Jo flere venner du spiller med eller får i wow, jo større sjanse er det for at du bruker mer tid på det. Få spill er artige alene. Det samme gjelder vel for swtor, men som f2p-bruker på swtor vil jeg ikke si at det er verdt det. Men du kan jo selvsagt prøve swtor, for dette er kun min egen mening.

Selv spiller jeg kun wow i ferier, og månedsbetalingen gjør det enkelt å begrense spillingen. Vil jeg slutte, så kjøper jeg ikke game time. Kan dog ikke garantere at det er like lett for alle å unngå å kjøpe game time, men for meg som ikke har kort til å handle på nett så er det det.
Vis hele sitatet...
Har vell egentlig ikke tenkt til og bruke 40% av livet mitt til noe bestemt spill. (heller 60% på mange forskjellige ) Tror jeg prøver swtor og ser hva jeg syntest. Kan bidra med at alliance of viliant arms er et ganske og spill blandet cs og bf sammen.
Fifa superstars på Facebook er jo ok å prøve ut
Vindictus. Et sinnsykt bra MMORPG spill.

Age of Conan er også veldig bra. Spilte det for ca 3 år helt til subscriptionen min gikk ut og jeg begynte heller med The Secret World.
Sitat av halliballi Vis innlegg
Det skjer akkurat det samme
Vis hele sitatet...
Har du Facebook da?
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Fant det ut, måtte ha en facebook over 18 år.
League of Legends helt klart det beste!
Sitat av Benjy Vis innlegg
League of Legends helt klart det beste!
Vis hele sitatet...
Så enig!
Sitat av Spørsmåltegn? Vis innlegg
Jeg er wow motstander og vil ikke bruke 40% av livet mitt på et spill så wow er utelukket. Hvist det er så begrenset får jeg heller revurdere det.
Vis hele sitatet...
[irony]For det er jo såklart spillet som er problemet, ikke spilleren. [/irony]
League of Legends, helt klart beste gratis spillet, men det her kansje litt mere strategi spill.



Link: http://euw.leagueoflegends.com/
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
[irony]For det er jo såklart spillet som er problemet, ikke spilleren. [/irony]
Vis hele sitatet...
Vell og betale 150kr i måneden er bare bortkasta(min mening) og wow går for det meste ut på og drepe dyr og gi skinnet til en random dude som gir deg litt gold for det medmindre du gamer det hele dagen over nokken år, men for all del skall ikke nekte folk og spille hvist dem finner det underhåldene. Dette syntest jeg uansett blir litt vell ot.
Sist endret av Spørsmåltegn?; 16. desember 2012 kl. 14:48.
Bare skaff deg en jailbreaka ps3/jtagga xbox? Eller hvis du vil ha noe på pc, så finnes det mange cracks for massevis av spill. Alt er gratis.
Sitat av Spørsmåltegn? Vis innlegg
Vell og betale 150kr i måneden er bare bortkasta(min mening) og wow går for det meste ut på og drepe dyr og gi skinnet til en random dude som gir deg litt gold for det medmindre du gamer det hele dagen over nokken år, men for all del skall ikke nekte folk og spille hvist dem finner det underhåldene. Dette syntest jeg uansett blir litt vell ot.
Vis hele sitatet...
Hva man gjør i spill er vel ikke like relevant. Det er underholdningen som teller. Og jeg kjenner meg faktisk ikke igjen i beskrivelsen du gir av wow. Tar heller ikke noen år å komme forbi questing-stadiet slik at du kan raide.

On topic: Jeg er også enig i at League og Legends er et veldig bra gratis-spill. Litt krevende å bli god på, men veldig artig å spille med venner.
Hawken er nå i open beta. https://www.playhawken.com/
Er ikke sikker på om det har blitt nevnt, men "World of Tanks" er god underholdning!
Gratis selvfølgelig, men du kan betale for Premium-konto som gir deg en del fordeler XP-messig, og du kan kjøpe Tanks/ammo for gull. (Kjøpes for ekte penger)