Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  48 3830
jeg har en ipad2 6.0.1 som jeg vil jailbreake, noen som har en guide? helst på norsk? og en ting til, dere som har jailbreaket har dere merket noe negativt i etterkant som for eksempel tregere ipad? kortere batteritid?
på forhånd takk fo svar
Guide:
1. Ta backup av iPaden.
2. Last ned jailbreak fra http://evasi0n.com/
3. Slå av kode på iPaden vist bruker det.
4. Start evasi0n programmet.
5. Koble iPaden til pcen.
6. Trykk på Jailbreak knappen.
7. Vent (ikke rør iPaden)
8. Du har nå en Jailbreaket iPad.

Og nei, du vill ikke merke noe forskjell på batteritiden eller at den blir tregere sålenge du ikke installerer mange program som kjører i bakgrunnen.
Sist endret av GJERDE; 5. februar 2013 kl. 14:45.
har du prøvd denne guiden på ipad 2?

og må jeg legge inn filen på ipad eller bare koble til med usb så skjer det automatisk?
Jeg skrev bare ned det jeg gjorde når jeg jailbreaka min iPhone 4s og ja, den vill funke på iPad 2.

Du kobler bare til via usb og og når du trykker på jailbreak så skjer alt automatisk.
Sist endret av GJERDE; 5. februar 2013 kl. 14:58.
okey takk for hjelpen, då prøver jeg det

når jeg lastet ned filen og åpnet den kom det opp tre filer inni mappen, changelog, evasi0n og readme. hvilken skal jeg trykke på?
Evasi0n.

[COLOR="White"]titegn[/COLOR]
Kan du engelsk og er i stand til å trykke på 1 knapp, så bruk evasi0n.
ikke god i engelsk i det hele tatt, men ferdig med jailbreaking nå
Har jailbreaket min ipad ;D ingen problemer ingen lagg eller noe. har den nyeste ipad 4
har et problem nå, finner ikke innstalous, noen som har en annen måte å laste ned apps gratis?
Sitat av stjernen Vis innlegg
har et problem nå, finner ikke innstalous, noen som har en annen måte å laste ned apps gratis?
Vis hele sitatet...
Jepp ,

Gå på Sources og add package,

skriv inn: http://sinfuliphonerepo.com

også ser du en app som heter appcake+ det er samme som installous på en måte, du laster ned gratise apper osv.
finner jeg de samme spillene der som på app store?
har koblet til pc-en men der det står jailbreak går det ikke ann å trykke ??
Sitat av gaming Vis innlegg
har koblet til pc-en men der det står jailbreak går det ikke ann å trykke ??
Vis hele sitatet...
Har du samme versjon på din device? og du må ikke ha itunes åpen
Går det ann å gjenoprette viss jeg ikke vil ha jailbreak lenger ??

Sitat av Rizna Vis innlegg
Har du samme versjon på din device? og du må ikke ha itunes åpen
Vis hele sitatet...
Samme verson ?? har ios 6.1
Jepp, Tannkremen :)
Zendium's Avatar
Sitat av gaming Vis innlegg
har koblet til pc-en men der det står jailbreak går det ikke ann å trykke ??
Vis hele sitatet...
Skrudd av koden din?
Ja titegn tusen ganger
appcake lukker seg bare igjenn vær gang jeg skal laste ned no også må jeg starte på nytt, også lukker den seg
Sitat av stjernen Vis innlegg
appcake lukker seg bare igjenn vær gang jeg skal laste ned no også må jeg starte på nytt, også lukker den seg
Vis hele sitatet...
samme skjedde med meg først, bare trykk mange ganger helt til du kommer inn, så går du på toplista weekly på appcake. så laster du ned en ting som heter appcake dær. da oppdaterer appen seg og bugsan blir fixa
okey, men hvor havner appsene jeg laster ned?
Hvorfor går det ikke å trykke på jailbreak ?? Har en iPod Touch 4G med ios 6.0.1 .. Har koblet den til pc , å det skjer ikke noe utenatt den lader da ..

Hilsen masekoppen
Sitat av stjernen Vis innlegg
okey, men hvor havner appsene jeg laster ned?
Vis hele sitatet...
du må gå på downloads > også Downloaded, så trykker du install på den appen du har lasta ned. så venter du til den er ferdig og installere så ligger den på hjem skjermen din
ok, tar det veldig lang tid å laste ned en et spill?
Sitat av stjernen Vis innlegg
ok, tar det veldig lang tid å laste ned en et spill?
Vis hele sitatet...
det er spørs, på hvor raskt nett du har og størrelsen på spillet, f.eks minecraft tipper jeg tar noen sekunder, GTA vice City noen minutter, kanskje 1 time for deg
okey, vet du om en app som lar deg bruke en trådløs mus sammen med ipaden?
Sitat av stjernen Vis innlegg
okey, vet du om en app som lar deg bruke en trådløs mus sammen med ipaden?
Vis hele sitatet...
Desverre nei
nå har jeg lastet ned quick office men den feiler på innstaleringen. noe å gjøre med det?

hva er deres favoritter fra cydia og hva gjør de?
har lastet ned pokemon nå, gode minner
Funker denne på ios 6.1 også?
Sitat av ~Ûbern00b~ Vis innlegg
Funker denne på ios 6.1 også?
Vis hele sitatet...
Ja.

[COLOR="White"]titegn[/COLOR]
▼ ... over en måned senere ... ▼
Trådstarter
er det noen mulighet for å lage flere brukere på en ipad, sånn som man har på pcen?
▼ ... over en uke senere ... ▼
er det noen som vet om det er jailbreak for ios 6.1.3 ute, eller vet når den kommer?
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Dere som bruker Appcake, bruk Zeusmos! Raskere, penere og bedre
Sitat av ~Ûbern00b~ Vis innlegg
er det noen som vet om det er jailbreak for ios 6.1.3 ute, eller vet når den kommer?
Vis hele sitatet...
Compatible with all iPhone, iPod touch, iPad and iPad mini models running iOS 6.0 through 6.1.2
den funker ikke på ios 6.1.3.
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Det er en mann som nesten er ferdig med 6.1.3 exploiten, så vær tolmodig! Eller så kan du laste ned IPSW og skifte hosts, slik at Apple "godtar" et iOS som ikke blir signert lengre.
Sitat av Dillinger Vis innlegg
Det er en mann som nesten er ferdig med 6.1.3 exploiten, så vær tolmodig! Eller så kan du laste ned IPSW og skifte hosts, slik at Apple "godtar" et iOS som ikke blir signert lengre.
Vis hele sitatet...
da får jeg heller vente litt
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Sitat av stjernen Vis innlegg
har lastet ned pokemon nå, gode minner
Vis hele sitatet...
Hvilken emulator bruker du?
Trådstarter
bruker gps phone
▼ ... over en uke senere ... ▼
noen som vet om jeg kan leie eller laste ned filmer fra appstore gratis? eller en annen måte å se filmer gratis på ipaden?
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Du kan jo laste ned fra bukten, og deretter legge de inn i riktig directory, men det er del arbeid med. Prøv dTunes, jeg har ikke prøvd selv, men skal fungere!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
finnes det en app som er lignende appcake bare at du kan laste ned filmer og serier sånn som i itunes?
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
dTunes? [COLOR="White"]titegn[/COLOR]
Bruk zeusmos den er lik appcake bare bedre og funker fint for meg vertfall ;-)
Trådstarter
er det filmer og serier på zeusmos? har prøvd dtunes men den lukker seg med engang jeg åpner appen
Nei. Kun apper og spill, men prøv movie box tror det skal være filmer der.
last ned filmer/serier fra bukta å bruk avplayer HD
Trådstarter
har aldri forstått det med bukta, hva er det?
Thepiratebay.sx er ei torrent side.