Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 711
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er best å skyte av oxynorm og oxycontin? Er jo samma virkestoff så det blir kanskje det samme?
Jeg pleier og filtrere gjennom en bomullsdott, bruker kokende vann. Er det noen bedre måte og gjøre det på? Vannet blir helt hvitt, men har overlevd til nå
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Oxynorm. Tørk pulveret og snort det etterpå. Legg dotten under tunga. Det er masse virkestoff igjen.
Et skudd oxy gir ikke noe kick uansett, men formen kommer sigende. Kan fort ta 20-40min eller lenger fra skudd til første nod.

Kaldt vann er fint. Kokende vil jeg tro ødelegger mye av virkestoffet.
Oxy er uansett svært vannløslig (1g per 6-7ml), så koking er bare tull.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for oppklarende svar!! :-)
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hva er beste inntaksmetode uten om å skyte? Prøver å slutte med sprøyter
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg liker den i nesa. Del opp i flere små striper, og bruk over tid, så det blir liggende i nesa og ikke går rett i svelget.
Oxynorm altså.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Synes faktisk det funker raskere i nesa enn IV.
Hvis du vil slutte å skyte, men saver rushet/effekten av skyting vil jeg anbefale å ta rompert.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Får man raskere effekt i ræva enn i nesa?
Ja, det føles nesten som å skyte. Du vil også ha biotilgjengelighet på nesten 100%. Du slipper også å filtrere stoffet når du skal ta det rektalt, så da mister du heller ikke virkestoff i filtret, noe du gjør når du skal skyte��
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er jo den beste metoden å bruke på både dolc og oxy, det funker jævla kjapt, og spesielt med dolc så føler jeg at man sløser halve dosen om man spiser de.. kroppen tar opp over dobbelt så mye morfin når du plugger, med oxy så tar jo kroppen opp veldig mye når du spiser de uansett, men jeg sverger til plugging for det funker så kjapt og føler det virker litt bedre