Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1124
Hostet i 3 uker i strekk nå, driver og bruker bronkyl, hjelper litt. Noen her hatt hoste over 3 uker før? Hvordan ga det seg hos dere?
Kjøpte sånn sirup (bisonatural complete) fra apoteket for å lindre langvarig hoste som jeg hadde for litt siden. Funka fint for meg
Trådstarter
58 5
Sitat av dåven Vis innlegg
Kjøpte sånn sirup (bisonatural complete) fra apoteket for å lindre langvarig hoste som jeg hadde for litt siden. Funka fint for meg
Vis hele sitatet...
Hjertelig! Hvor langvarig hoste hadde du?
Sitat av Wolisf Vis innlegg
Hjertelig! Hvor langvarig hoste hadde du?
Vis hele sitatet...
Vell er du HIV positiv som bakgrunns sykdom så tviler jeg på at dette vil kurere dine symptomer, men du fikk et velmennende råd som jeg regner med var hele ditt mål med denne tråden?
Sitat av Wolisf Vis innlegg
Hostet i 3 uker i strekk nå, driver og bruker bronkyl, hjelper litt. Noen her hatt hoste over 3 uker før? Hvordan ga det seg hos dere?
Vis hele sitatet...
Ved å stoppe å sigge.
Hostet i par år, viste seg å være latent støv-/gressallergi som kun viste seg i en alder av 26.. En allergitablett daglig og jeg har sluppet å hoste siste 8 år..
Sitat av Wolisf Vis innlegg
Hjertelig! Hvor langvarig hoste hadde du?
Vis hele sitatet...
Varte i sånn 2 mnder. Prøvde bronkyl også, men det løste bare slimet i halsen. Bare når jeg begynte å chugge sirup og varm te med ingefær, begynte hosten å opphøre.
Trådstarter
58 5
Sitat av dåven Vis innlegg
Varte i sånn 2 mnder. Prøvde bronkyl også, men det løste bare slimet i halsen. Bare når jeg begynte å chugge sirup og varm te med ingefær, begynte hosten å opphøre.
Vis hele sitatet...
Jeg holder på med bronkyl selv nå, ikke stor forbedring. Tester den sirupen imorra! Brukte du den en uke?
Cosylan hjalp veldig for min del.
Hadde en hoste som ikke ga seg. Det var værst om kvelden og natten.

Etter to måneders tid gikk jeg til legen - som fant ut at jeg hadde noe som het TWAR. Fikk antibiotika og ble kvitt det.
Det er alltid best å konsultere en helsepersonell når du opplever vedvarende symptomer som hoste i 3 uker. Det kan tyde på en underliggende tilstand som krever legehjelp. Det er viktig å ha en riktig diagnose og følge den anbefalte behandlingsplanen for det beste resultatet. Jeg vil foreslå å besøke en lege for en grundig evaluering og for å diskutere mulige årsaker og behandlingsalternativer.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Ventolin funka for meg
hosta i nesten en måned selv her i desember. stoppa å røyke hasj hver dag så gikk det over etter 1 en uke.
Det er omdiskutert, men honning funker for min del. Kan ikke sammenlignes med cosylan men så er det ikke det samme heller.

Frisk luft.

Vann.

Pastiller som fisherman ol.
Pleier ofte å bli rammet av langvarig hoste, tror dette er noe som er mer latent hos noen hvor de da sliter i mye lengre tid. Men den gangen det var verst og varte i over ett år så viste det seg å være kikhoste, så anbefaler helsepersonell for å eliminere slike ting.
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Vell er du HIV positiv som bakgrunns sykdom så tviler jeg på at dette vil kurere dine symptomer, men du fikk et velmennende råd som jeg regner med var hele ditt mål med denne tråden?
Vis hele sitatet...
Hvordan i fanden linker du hoste så HIV helt ut av det blå i sammenheng spørsmålet?
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Det er omdiskutert, men honning funker for min del. Kan ikke sammenlignes med cosylan men så er det ikke det samme heller.

Frisk luft.

Vann.

Pastiller som fisherman ol.
Vis hele sitatet...
Hvordan hjelper vann? For min del vondt verre, da det er slimløsende og mer slim, mer hoste.