Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 972
Jadajada, man skal ikke skyte. Men ikke noen moralpreken her gir meg en åpenbaring. Derfor: better safe than sorry.

Jeg har tidvis skutt minus, men foretrekker å snorte det. Uansett, når jeg først skyter så gjør jeg det til pulver, i karet, litt sitronjuice, lar det "smelte sammen", tilsetter vann, koker nesten opp, rører litt, koker opp helt og drar opp gjennom filter. Men på en tråd her leste jeg at de blandet vann of minus, kokte opp, så sitron.. hva er riktig ? Følte det ble like mys bunnslam av begge deler.. har jeg gjort helt feil hele tiden og kastet penger ut av vinduet?

(Sorry, sikkert mye skrivefeil, men har lange negler og stemmefunksjonsn var ikke helt samarbeidsvillig)
Sist endret av Alexa1111; 31. januar 2023 kl. 23:35. Grunn: skrivefeil
Du skal ha både vann og syre i før du varmer opp.

Anbefaler at du får deg vitamin c/askorbinsyre, det er mye bedre.
Du får gratis sprøyter tilsendt av www.brukerutstyr.no hvis du ikke har lokalt utleveringssted, de har alt du trenger.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Du skal ha både vann og syre i før du varmer opp.

Anbefaler at du får deg vitamin c/askorbinsyre, det er mye bedre.
Du får gratis sprøyter tilsendt av www.brukerutstyr.no hvis du ikke har lokalt utleveringssted, de har alt du trenger.
Vis hele sitatet...
Åå, tusen takk for svar 🥰🥰
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja alltid både vann og syre før du koker opp.. men kjøp askorbinsyre for sitronsyren spiser opp årene dine over tid... snakker av erfaring, har vært rusfri i snart 4 år men er i LAR..men har brukt heroin m.m i 15+ år.. ser flere å flere er begynt å røyke det med årene og det er en tryggere måte å bruke det på..greit alternativ..
Anonym bruker
"Flirende Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som du bør legge det på hylla.