Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 630
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
Hei jeg er nå på dag 3 våken på ok-grei pepper. har ikke spist noe mat, eller drukke noe vatten. bare ett par pils

ligger nå på gutterommet hos mine foreldre. er det noen tips for å lande helt fortere uten og få noe søvn

tidligere, i lignende situasjoner har jeg bare vridd meg rundt i senga og kaldsvettet i timesvis.
Til og med det merker jeg en god del negative ettervirkninger. blant annet viser jeg tydelige tegn og symptomer for paranoia, angst, depresjon, og Akutte eller/og forbigående psykoser.

Har mye piller liggende, men hadde lyst til å prøve et meget potent Benzodiazepin med kort virkningstid med virkestoffet Midazolam (Buccolam) 10mg

Har også mye andre forskjellige antipsykotika, benzodiazepiner, antihistaminer og antidepressiver
Har værtfall disse nå og alt er norske apoteksvarer jeg har på resept:

Midazolam (Buccolam Munnvann 10mg*4sprøyter)

Diazepam (Valium 5mg 2*2*2*2 - døgndose 40mg)

Prometaz
Synes det å vri seg rundt i senga og kaldsvetting høres rart ut. Kan ikke huske at jeg har opplevd noe sånt noengang og jeg har brukt MYE pepper opp igjennom.

Spis godt med mat og drikk mye. Få i deg syrlige ting som f.eks c-vitamin. Amf har ph-avhebgig halveringstid så effekten vil kunne vare kortere om pH i urinen blir lavere.
Normal etterfølge av noen våkedøgn på pepper. Ta én antipsykotika og et par valium så får du roa deg og hvilt.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Antipsykotika burde gjøre susen. Truxal, nosinan, kanskje en høy mengde tolvon. Hørt mange bruke seroquel. Benzo kan bli litt før chill så du kanskje vil fortsette, trengs noe som hamrer deg fast i hodeputa
Sist endret av Bothrops; 28. januar 2023 kl. 14:59.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Antipsykotika burde gjøre susen. Truxal, nosinan, kanskje en høy mengde tolvon. Hørt mange bruke seroquel. Benzo kan bli litt før chill så du kanskje vil fortsette, trengs noe som hamrer deg fast i hodeputa
Vis hele sitatet...
Tolvon og amf kan være en svært farlig combo! IKKE ta en høy mengde tolvon.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Hasjoman02 Vis innlegg
ligger nå på gutterommet hos mine foreldre. er det noen tips for å lande helt fortere uten og få noe søvn
Vis hele sitatet...
3-4 timer med brettspill sammen med mor og far burde gjøre susen