Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 644
Har lyst til å prøve xtc. Kommer foreldrene mine til å merke at jeg er rusa på stemmen min eller går det bra vis de ikke ser meg?
Hvorfor involvere foreldrene dine i det hele tatt? Hvis du er så ung at foreldrene dine må være en faktor, bør du vente med å ta droger.
Anonym bruker
"Mekanisk Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mest sansynlig vis de ring å du e på peaken så bi det å merk det.

Vent heller til at du faktisk er alene og foreldrene dine ikke kan ringe deg.

Å du ser veldig rusa ut
Kommer helt an på hvor mye du tar og hvordan du reagerer på det.

Sannsynligheten er stor at de vil merke noe er feil.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du burde vente til du er eldre. Men om du absolutt skal;
Du trenger en chill, trygg plass hvor du ikke plutselig kan møte noen som ikke burde se at du er rusa. Det er absolutt anbefalt å ture med en venn.
Telefonen bør på flymodus.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Et langhåret teppe er jævlig deilig. Telefon er det bare å legge fra seg. Det er ikke på den det skjer.
Får du en rus du selv merker så er sjansen for at foreldrene dine merker det veldig stor.

Men om foreldrene dine er i mot rus så mener jeg generelt at du bør holde det utom hjemmet deres, dårlig stil. Har du noen som kan se til at det går bra med deg? Anbefaler ikke å ta ukjent dose, særlig ikke pille, alene første gang uansett