Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 712
yo freaks!
jeg har fått plass på tyrili, jeg har aldri vært i behandling før, noen som har noen erafringer som jeg kan ta med?
kort fortalt, etter nesten 2 år på heroin av og på, besemte jeg og søke meg inn på behandlig, men nå har jeg vært en mnd clean fra 2 år av og på heroin, uten sub eller metadon, men kjenner mest at jeg sliter noe eksremt med pysken, men min største frykt er at når jeg kommer inn på avrusing at de gir med sub når jeg ikke trenger det, når de fysiske er borte.
Jeg har nettopp blitt ferdig på tyrili, og det jeg kan si om plassen er at det er en fantastisk investering på lang sikt, du lærer deg å leve et rutinert liv uten rus, men vær forberedt på at jobben må du gjøre selv. De gir deg ikke sub på avrusning med mindre du trenger det. Lykke til!
ja, det er derfor jeg har søkt meg ditt. ja, den kampen er helt grusom, selvom jeg har klart meg så bra så føler jeg det riktig om investre i et år på behandling, nå har jeg surra noen år frem og tilbake på det dopet der, at jeg føler at må dra
Det er absolutt verdt det om du er motivert nok, å slutte med opiater er en helt annen liga for seg selv, til og med etter 11 måneder uten opiater kan jeg fortsatt ha dager der jeg tenker på å sette meg en smell, men det blir letter å holde seg rusfri når man har bygd opp et fint liv for seg selv med skole, fin leilighet og mer til. Bruk året til å ordne de ytre elementene i livet som du mangler så tidlig som mulig, ikke sov på rommet og drit i arbeidsdagen.
Hvorfor skal du på avrusning hvis du er clean? De gir ikke sub til folk som ikke er avhengig av opioider