Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1030
Mange tråder fra før, men har ikke rørt heroin på 2 uker. Så toleransen er lik null.

Nå har jeg 100ml. Hva er en grei startdose sånn at jeg kan føle meg ruset? Har pumper på 3ml så jeg vet sånn ca hvor mye jeg får i meg, men tips mottas...
Spørs hvor mye det er per ml...
5mg/ml
Når LAR brukere går på oppstart på metadon får de 20 mg i første dose. Gjerne etter 14 dager på avrusing.
Før i tiden i alle fall.
Så jeg ville ikke brukt mer enn 35mg.
Så 5mg/ml x 7 ml = 35mg.
6 ml = 30mg
5 ml = 25mg
4 ml = 20mg
Ville ikke tatt mer enn 35 mg. Også ikke i kombinasjon med benzo.
Sist endret av Arex_x; 12. desember 2022 kl. 08:41.
Jeg tok to fulle 3ml sprøyter. Også klarte jeg å spy opp galle, men så ut som ingen veske. Så tok jeg en halv 1.5ml igjen sammen med 2mg xanax. Vil jeg få effekt?

Tok en til full 3ml. + 1 xan. Håper dette funker...

Sitat av Heroinslutt Vis innlegg
Jeg tok to fulle 3ml sprøyter. Også klarte jeg å spy opp galle, men så ut som ingen veske. Så tok jeg en halv 1.5ml igjen sammen med 2mg xanax. Vil jeg få effekt?

Tok en til full 3ml. + 1 xan. Håper dette funker...
Vis hele sitatet...

Så 10.5ml da. Hehe
Sist endret av Heroinslutt; 12. desember 2022 kl. 09:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er jo en dødelig dose når man ikke har toleranse. Blir bare verre når man bruker benzo også…
Sitat av Heroinslutt Vis innlegg
Jeg tok to fulle 3ml sprøyter. Også klarte jeg å spy opp galle, men så ut som ingen veske. Så tok jeg en halv 1.5ml igjen sammen med 2mg xanax. Vil jeg få effekt?

Tok en til full 3ml. + 1 xan. Håper dette funker...




Så 10.5ml da. Hehe
Vis hele sitatet...
Var det brått mer enn heroinslutt som ble avsluttet? Er genuint interessert i om det går bra med deg!
Han var pålogget for 8timer så død er han ikke. Men om han husker og ha laget dene tråden er en mulighet.
Jeg husker alt. Eller frem til jeg fant fem gamle rivotril som jeg tok.
Metadonen var fantastisk.
Det var godt. Lå mellom våkenhet og søvn i flere timer. Tok resten dagen etter, som sikkert var rundt 20ml.

Endte opp med at jeg ble kastet ut av leiligheten pga ruset tilstand. Fikk heldigvis ordnet en ny bolig idag. Altså, uansett hver gang jeg rører benzo som JEG har, så går det alltid ille.
Men jeg lever.
Sitat av Heroinslutt Vis innlegg
Jeg husker alt. Eller frem til jeg fant fem gamle rivotril som jeg tok.
Metadonen var fantastisk.
Det var godt. Lå mellom våkenhet og søvn i flere timer. Tok resten dagen etter, som sikkert var rundt 20ml.

Endte opp med at jeg ble kastet ut av leiligheten pga ruset tilstand. Fikk heldigvis ordnet en ny bolig idag. Altså, uansett hver gang jeg rører benzo som JEG har, så går det alltid ille.
Men jeg lever.
Vis hele sitatet...
Godt det endte bra, ta vare på deg selv.