Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1323
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ey,lurte på om det er noen her inne som har hatt en overdose som potensielt kunne hatt dødelig utgang om ikke hjelp ble gitt,det jeg lurer på er situasjonen det skjedde i,var tolernsen din lav på grunn av nylig hatt pause/kommet ut av rehab,eller var det sterkere dop enn du var vant til som var årsåken?Også lurer jeg på hvilke doser det er snakk om å om du hadde blanda med andre downere som alkohol eller benzo(regner med de fleste er tatt iv,mulig noen har snorta på seg en od å),jeg mener,norsk heroin er typisk sett ikke veldig rein så er nygjerrig på hvilke doser dere som har opplevd Od har tatt,ikke at det er bvanskelig å ta od om man går inn for det ,men om man har litt erfaring å toleranse så føler jeg nesten noe uforusett må skje(eks,mye reinere dop enn man er vant med,uventa lav toleranse iforhold til hva man trudde osv.
Hvorfor så mange spørsmål? Har du et skoleprosjekt på gang? :/
Ja. Dosering på øyemål i fylla. Uvisst hvor sterkt dopet var men tipper ganske reint. Var en hårsbredd fra trang hybel i et fredelig nabolag med blomster på taket og greier. Aldri miks opiater og alk
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke meg men kompis, hadde vært clean noen uker og tålte mindre enn før
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eksperimentering. Drev mest med hasj og speed, men kjøpte en dose innimellom for å finne ut av dette stoffet. Ble stort sett litt småkvalm og fikk knøttsmå pupiller uten å kjenne noen spesielt hard rus. Så kjøpte jeg en dose av en ukjent dame som sa det var bra saker. Satt skuddet og husker ikke mer. Heldigvis var det hos en kamerat som ringte etter ambulanse. Etter dette har jeg ikke rørt stoffet.