Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 668
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg må nå gå på pisseprøver i 6 mnd. fremover, noe som er tungt for meg da jeg er noe avhengig av hasj for å kunne sove. Søvnproblemene mine varierer fra søvnløshet, til nattterror, søvnparalyse osv..

Jeg har derimot rivotril på resept, men det er begrenset. Hadde det vært mulig å bruke xanor istedenfor da? Slår det ut på noe annet, eller kunne de på noe vis merket det?
Hvis det sendes inn til lab så vil du bli avslørt vil jeg tro. Eneste benzo jeg vet man kan jukse med er sobril hvis du har resept på valium.

Men xanor har relativt kort halveringstid så det vil være ute i løpet av noen dager.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
Hvis det sendes inn til lab så vil du bli avslørt vil jeg tro. Eneste benzo jeg vet man kan jukse med er sobril hvis du har resept på valium.

Men xanor har relativt kort halveringstid så det vil være ute i løpet av noen dager.
Vis hele sitatet...
Jeg har fotlenke, litt usikker på hvordan det funker da?
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil tro de fleste har skikkelig lab test nå til dags.
Da får de opp nøye data fra alt av virkestoff, næringstoffer, hvor konsentrert urinene din er osv.. er iallefall slik med meg da jeg har bedt om dokumentasjon på edruelighet for å vise til en annen lege.


Vær heller ærlig med fastlegen din om selvmedisineringen av hasj. ETTER du vet du kan levere rene tisse prøver, da slipper du mest sannsynlig å miste lappen da du ikke lengre er i aktiv rus som de kaller det.
Har du en skikkelig fastlege hjelper han deg på veien videre så du slipper illegale rusmiddler for å få sove



Om det er slik at du er nødt å pisse straks og vet at du kommer til å få positiv prøver ville jeg bare lagt kortene på bordet og sagt det som det for å få hjelp.

Eneste personen du lurer, er deg selv ved og skjule misbruk
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tar test på legekontor. Ikke i forbindelse med soning vell og merke.
https://www.furst.no/analyse-og-klin...iddelanalyser/

Prøvene dine blir mest sannsynlig sendt til Fürst. Mine har alltid blitt det.

Står litt nede på siden hvor lenge de forskjellige benzoene slår ut på prøver.
Alprazolam slår ut i inntil 4 dager, men folk er forskjellige så det kan ta lenger eller kortere tid.

Hvor mye Rivotril får du skrevet ut og hvor ofte? Det er et meget kraftig Benzodiazepin (og det har ekstremt lang halveringstid og funk) og hvis det ikke holder vil jeg anbefale deg å prøve å løse problemet på en annen måte enn å dytte i deg andre kraftige Benzodiazepiner. Det kommer bare til å eskalere ettersom toleransen øker og plutselig sitter du der med enda større og jæveligere problemer enn du hadde i utgangspunktet.

Melatoninspray funker for min del utmerket, det samme gjelder regelmessig trening.

Om Benzo er eneste løsningen for din del kan du jo prøve følgende:
1-2mg Rivotril tilsvarer 30-60mg Diazepam, hva med å få fastlegen til å bytte deg over til det, så har du flere piller å "justere" med ila. dagen.
Eventuelt kan du prøve å bytte til eller å få Z-hypnotika i tillegg.

Om du er ærlig med fastlegen om hva du inntar mister du fort medisinene dine.

Prøv å gå en måned eller to uten å røyke så skal du nok se at både dagsformen og søvnen blir mye bedre. Jeg har både misbrukt piller, hasj og andre ting, og jeg kan med hånden på hjertet si at å være nykter og leve sunt er det aller, aller beste for søvnen og hvordan jeg føler meg generelt.
Sist endret av krystallkongen; 31. august 2021 kl. 23:23.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vil tro de fleste har skikkelig lab test nå til dags.
Da får de opp nøye data fra alt av virkestoff, næringstoffer, hvor konsentrert urinene din er osv.. er iallefall slik med meg da jeg har bedt om dokumentasjon på edruelighet for å vise til en annen lege.


Vær heller ærlig med fastlegen din om selvmedisineringen av hasj. ETTER du vet du kan levere rene tisse prøver, da slipper du mest sannsynlig å miste lappen da du ikke lengre er i aktiv rus som de kaller det.
Har du en skikkelig fastlege hjelper han deg på veien videre så du slipper illegale rusmiddler for å få sove



Om det er slik at du er nødt å pisse straks og vet at du kommer til å få positiv prøver ville jeg bare lagt kortene på bordet og sagt det som det for å få hjelp.

Eneste personen du lurer, er deg selv ved og skjule misbruk
Vis hele sitatet...
Selvmedisinering kan jeg ikke være ærlig om, litt lang historie men jeg har prøvd hardt og lenge å få den rette behandlingen jeg trenger. Og det vet jeg og de rundt meg at ikke er rusbehandling, så å være ærlig om det kan sabotere hele prosessen min. Heldigvis har jeg ikke lappen. Så du mener med andre ord at det er sannsynlig at de finner ut av at jeg bruker en annen benzo enn rivotril?
Da jeg gikk på ruskontrakt ble det kun brukt hurtigtester. Jeg hadde resept på Apodorm men ruset meg på valium og xanor i skjul men dette ble aldri et problem med tanke på at de aldri ble sendt til lab og de antok det kun var Apodormen som slo up på BZO.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
https://www.furst.no/analyse-og-klin...iddelanalyser/

Prøvene dine blir mest sannsynlig sendt til Fürst. Mine har alltid blitt det.

Står litt nede på siden hvor lenge de forskjellige benzoene slår ut på prøver.
Alprazolam slår ut i inntil 4 dager, men folk er forskjellige så det kan ta lenger eller kortere tid.

Hvor mye Rivotril får du skrevet ut og hvor ofte? Det er et meget kraftig Benzodiazepin (og det har ekstremt lang halveringstid og funk) og hvis det ikke holder vil jeg anbefale deg å prøve å løse problemet på en annen måte enn å dytte i deg andre kraftige Benzodiazepiner. Det kommer bare til å eskalere ettersom toleransen øker og plutselig sitter du der med enda større og jæveligere problemer enn du hadde i utgangspunktet.

Melatoninspray funker for min del utmerket, det samme gjelder regelmessig trening.

Om Benzo er eneste løsningen for din del kan du jo prøve følgende:
1-2mg Rivotril tilsvarer 30-60mg Diazepam, hva med å få fastlegen til å bytte deg over til det, så har du flere piller å "justere" med ila. dagen.
Eventuelt kan du prøve å bytte til eller å få Z-hypnotika i tillegg.

Om du er ærlig med fastlegen om hva du inntar mister du fort medisinene dine.

Prøv å gå en måned eller to uten å røyke så skal du nok se at både dagsformen og søvnen blir mye bedre. Jeg har både misbrukt piller, hasj og andre ting, og jeg kan med hånden på hjertet si at å være nykter og leve sunt er det aller, aller beste for søvnen og hvordan jeg føler meg generelt.
Vis hele sitatet...
Pga tidligere rusmisbruk får jeg 0.5, men jeg får dosere litt selv fra 1-2. Jeg får ingen effekt av 0.5-1, og 2 funker perfekt for meg. Ingen bivirkninger, ingen abstinenser, og absolutt ingen rus (ja, selv med 2mg). Jeg har prøvd alle andre typer, og de gir meg abstinenser og rus eller andre bivirkninger jeg ikke liker. Den er skrevet ut pga. angsten min, og det er kun det jeg bruker den for. Noen ganger bruker jeg ikke på flere uker eller måneder. Søvn har jeg dessverre slitt med siden jeg var veldig liten og har aldri bedret seg. Har gjort så og si alt jeg kan for å prøve å forbedre det. En god døgnrytme, ting å gjøre om dagen og vitaminer funker best. Men alt det går jo i grus når jeg ikke får sove.