Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  155 39070
Hvordan er livet om dagen?
Mikrodoserer du fortsatt?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Fikk bygget trappa høy nok til å klatre over gjerdet til avgrunnens mørke hull takket være mikrodosering og Ketamin-behandling. Så alt har sett lyst ut lenge, livet deilig og kjedelig A4 med jobb og hverdagsliv. Har ikke hatt behov for mikrodosering (eller andre medisiner) på lang tid. Mentalt føler jeg meg sterk, og som den personen jeg var før mørket tok meg. God sommer!
Husk målet venn; Sunn kost, bevegelse/mosjon, minimalt med alkohol og lunger rene som vinterluften.

Mvh
Sitat av KasperAG Vis innlegg
Fikk bygget trappa høy nok til å klatre over gjerdet til avgrunnens mørke hull takket være mikrodosering og Ketamin-behandling. Så alt har sett lyst ut lenge, livet deilig og kjedelig A4 med jobb og hverdagsliv. Har ikke hatt behov for mikrodosering (eller andre medisiner) på lang tid. Mentalt føler jeg meg sterk, og som den personen jeg var før mørket tok meg. God sommer!
Vis hele sitatet...
Fantastisk å høre
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Koselig og interessant tråd. Heia, heia!
▼ ... over et år senere ... ▼
KasperAG's Avatar
Trådstarter
Heisamm fininger, lenge siden! Tja, har rett og slett glemt å logge meg inn. Livet ble travelt når jeg begynte å leve igjen. Siste året har jeg i stor grad kjørt en måned mikrodosering, så en måned uten, en fin kombo jeg føler fungerer godt for meg. Har også tatt noe fleinsopp, rundt en gang i måneden, noe som også har gitt svært positiv utvikling for min del. Så, jeg har endt opp med å utforske litt andre psykedeliske muligheter. Jeg er så overbevist om at løsningen for mange og fremtidens mest lovende behandling av psykiske lidelser er psykedelika.

Mye spennende forskning om det googles. Som med all medisin er heller ikke psykedeliske medisiner en 100% fiks. For noen funker det fabelaktig, andre får ikke effekten. Samtidig, for dere som prøver dere frem, så vil jeg si at en av de viktigste lærdommene er at mikrodosering med LSD, fleinsopp, Ketamin og DMT har for min del vært en katalysator for endring, det har gitt meg muligheten til å endre kosthold, komme meg ut, være i aktivitet, være sosial etc - og det forsterker selvfølgelig den antidepressive effekten svært mye. I tillegg vil jeg anbefale alle å utforske kaldbading og sauna. En fantastisk naturlig medisin, en sjarmbombe av en dopaminbombe!