Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1046
Hei folkens og happy x-mas !
har sittet i sofaen og drukket øl, røykt petterøes 3 og sett på Seinfeld en stund nå. (Nei, jeg kjøpte ikke dvd'en, men har alle episodene på pc'n.

Surfet litt på nettet nå med tanke på å skaffe en god kazaa-klient til min snodige smp Slackware, da jeg tenkte jeg skulle anskaffe Kraftwerk - Pocket Calculator.mp3. Tenkte jeg også skulle søke på google etter filen, og først trodde jeg at jeg hadde funnet den. MEN - (og dette er grunnen til denne tråden) - jeg leste en utsagn på siden hvor linken til mp3'en lå, og den fikk meg nesten til å tilte helt. link = http://www.spill-label.org/nw/lyrics...ter-world.html

Rett meg hvis jeg tar feil, men står det ikke noe under spalten "Abstract" på denne siden som kan sies å være støtende for oss "liberalister"?

PS: Pocket Calulator remake fra siden nevnt ovenfor suger hardt i forhold til originalen.
Sist endret av han_som_reiste; 25. desember 2003 kl. 01:20.
jo...det var faktisk støtende..

men burde ikke dette ligge under samfunn/politikk? :/ ..