Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 966
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var tidligere treningsfreak men det dabbet av når jeg begynte å ruse meg. Har lekt med tanken om å komme meg tilbake på senteret igjen men det blir nok en prosess å komme meg av nåla Burde fokuset være å få vekk rusen først eller er det trygt å komme i gang med trening når jeg fortsatt bruker speed? Tenker på hjertet ogsånt Blir styrketrening om det er relevant
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tenker det er lettere å få vekk rusen om jeg kommer godt i gang med trening og kosthold liksom, men den fysiske helsa er dårlig og jeg sliter en del med brystsmerter så er ikke gira på å ende opp med hjerteinfarkt
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan du ikke begynne forsiktig? Ikke anstrenge deg altfor mye før du har fått lagt speeden på hylla? Det er kanskje vanskelig når man er speeda da, men om du er obs på å ikke ta den helt ut når du trener og ikke får puls over 150 F eks
Anonym bruker
"Full Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du gjør det til en aktivitet du ikke forbinder med rus tror jeg det er klokt å starte med noe du ønsker å gjøre. Å skulle vente med å gjøre ting til noe annet er på stell først fungerer sakte eller ikke i det hele tatt.
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan du ikke begynne forsiktig? Ikke anstrenge deg altfor mye før du har fått lagt speeden på hylla? Det er kanskje vanskelig når man er speeda da, men om du er obs på å ikke ta den helt ut når du trener og ikke får puls over 150 F eks
Vis hele sitatet...
Ja kommer til å ta det rolig, må jo venne kroppen og musklene til å være i aktivitet før jeg gønner på Får ikke så ekstremt høy puls av styrketrening heller, men den blir nok høyere enn normalt pga speeden... Får jo fort 150 bare av å gå opp et par trapper nå liksom