Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 442
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går på faste medisiner, sobril og aduvanz. I fjor spiste jeg flein 3 forskjellige ganger og hadde det kjempe bra, følte det var den eneste gangen jeg klarte og tenke skikkelig med alle problemene jeg har. Diagnostisert ptsd, ADD og depresjon. Nå har jeg hatt 5g liggende i en krukke i skapet en god stund og har hatt veldig lyst til og ta meg en tur igjen men har ikke turt pga hvor dårlig jeg har det om dagen. Nå har jeg så og si bestemt meg om og ta det for jeg vil prøve og få noe ut av det. Er det en god ide og kutte ut sobrilen og aduvanzen jeg går på for en dag og prøve meg på en liten tur. Eller høres det ikke ut som en god ide?
Høres ganske safe ut egentlig du venter til du er klar og det er bra, jeg ville definitivt droppa sobrilen og aduvanzen dagen du skal ta deg en tur om du tar deg en sobril senere på kvelden når du er på comedown så vil ikke det gjøre noen skade da ellers så er det bare å gå etter magefølelsen
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sliter veldig med angst og diverse og er dritt lei av og gå på det beroliggende, så håper jeg kan få noe ut av dette. Men er redd for at iog med jeg er i en veldig dårlig periode det kan bli en dårlig trip. Tenkte og ta det alene på rommet med musikk på ørene og bare gå dypt inn i meg selv