Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1824
Trenger baggies å kaplser for å putte molly i for en rimelig penge, noen som vet om plass som selger begge delene?
Centrumsmokeshop

Kapsler finner du i helsekostbutikker
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ebay osv
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kapsler på ebay og poser her https://www.gartnerbutikken.no/produ...ose-40-x-60-mm evt sunkost har kapsler
Vegetabilske kapsler er å anbefale enn gel-typer, ettersom de vegetabilske løser seg raskere og bedre opp i systemet. Fås kjøpt i alle helsekostbutikker.
Er ikke du fra Trondheim eller drar jeg spekulasjoner ut ræva? Der har du jo Bamboo-shop. Byens perle og verdens herligste ansatte.
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av TrippyPippi Vis innlegg
Er ikke du fra Trondheim eller drar jeg spekulasjoner ut ræva? Der har du jo Bamboo-shop. Byens perle og verdens herligste ansatte.
Vis hele sitatet...
Kan skrive under på det med hyggelige ansatte!
Bestilte derifra en gang, dagen etter ringte en av de ansatte og sa noe om at bestillingen var på ett veldig lavt beløp slik at frakten jeg valgte var bortkastet. De hadde derfor lagt med det dobbelte av hva bestillingen var på og det kom ganske fort i postkassen selv på motsatt side av landet.