Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1036
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
God dag, jeg går på buvidal (64mg/mnd) og har gjort det i noen måneder. Dette har hjulpet meg veldig, men akkurat nå kjenner jeg at jeg trenger bittelitt ekstra og i den anledning har jeg fått tak i 8mg buprenorfin, men også en subuxone (8mg buprenorfin/2mg naloxon).

De førstnevnte milligrammene er allerede borte, men jeg lurer på hvordan disse 2mg naloxon i subuxonen vil påvirke meg? Blir jeg syk i en time før de 8 milligrammene med buprenorfin kicker inn, eller noe lignende? Administrasjonsmetodene som er aktuelle er under tunga eller opp i nesa, så jeg lurer også på hvordan naloxonen blir påvirket av disse forskjellige veiene. Noen har fortalt meg at den naloxenen bare er der for å forhindre at det skal skytes, siden det da gir en "precipitated withdrawal" (eller "en kræsj" som de bare kaller det på gata), men ikke gjennom andre administrasjonsruter. Google har blitt ubrukelig å spørre om slikt, for jeg får bare opp en milliard amerikanske kilder fra den private rehabiliteringsindustrien borti der som forteller meg intet, annet enn at de kan tilby meg rehab

Bare så moralistene blir fornøyde: Jeg skal si ifra om dette til de som gir meg Buvidal og øke dose neste gang så ting som dette ikke skjer igjen, ikke vær redde!

Takk.
Sublingualt tror jeg er lurest hvis du absolutt må ta.

Er bare å google bioavailabitity på nalokson sublingualt.

Er den lav vil den ha tilnærmet null effekt.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du bare trenger litt ekstra er det best å porsjonere dosene utover den gjenværende perioden så du er på et stabilt nivå. Bør merke seg at Buvidal har nær full biotilgjengelighet mens å ta det under tunga typisk er ~30%. Så dvs, 64mg/mnd tilsvarer cirka 6-7mg/dag.

Naloxonen er ikke noe problem så lenge du ikke skyter. Det har ikke særlig klinisk effekt i de dosene sublingualt.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ville uansett bare kontaktet de du får buvidal av. Du bør vel bare få noen subutex nå hvis du har behov for det. Det er ikke meningen at du skal undermedisineres.

Hvis du derimot bare vil bli litt høy er det sikkert best å finne noe annet enn opiater å gjøre det med.
Er det bare jeg som synes det er helt sinnsykt at de har laget et injiserbart legemiddel som varer i en hel fuckings måned?

De burde gjøre det med alt man tar daglig eller som har litt svingninger ineffekt slik man opplever på f.eks Oxynorm.

Revulsjonerende hvis det kan gjøres med flere legemidler, men spørs om folk som ikke har vært hekta på nåler ville likt ei sprøyte i måneden.

Kan noen forklare hvordan dette er mulig?
Sist endret av krystallkongen; 21. juli 2022 kl. 21:30.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Ville ikke trodd du ville få noe effekt i det hele tatt. Jeg prøvde buvidal men likte det ikke og sprakk på heroin oftere enn når jeg hadde «ritualet» med å ta de tablettene hver morgen.

Men selv om jeg står på 8 eller 16mg får jeg ingen effekt om jeg tar selv 24 eller 32mg. Den berømte takeffekten som buprenorfin har. Vi er alle forskjellige i guess
Rip 8-4-23
Savner tiden da man ble griseballe slått ut av 2mg.. som nodsquad sier ,den berømte takeffekten er noe skikkelig dritt!
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Sitat av Sæd Vis innlegg
Savner tiden da man ble griseballe slått ut av 2mg.. som nodsquad sier ,den berømte takeffekten er noe skikkelig dritt!
Vis hele sitatet...
Før jeg kom inn i LAR og andre gangen jeg skulle avruses på Aker. Første gangen på Aker nektet jeg medisiner og stod i det til jeg ble frisk. Skulle aldri tilbake og hadde lært nå og bla bla. Du vet hvordan det gikk. Andre gangen orket jeg ikke mer utpå dag 2 og fikk 2 mg subutex mot abstinenser. Husker det var så digg, og sovna litt og klarte å spise et måltid. Dag 3 fikk jeg 1mg og selv om ikke alt ble bra så lindret det nok til at det ble sett frem til medisintid de dagene jeg var der.

Nå gruer jeg meg til den dagen jeg skal komme meg av sub. Blir nok et par år til sikkert og håper på å kunne endre til et morfinpreparat isteden før jeg begynner prosessen med å slutte helt. Anyway. Joda så Neida så
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan man ruse seg på hva som helst når man går på Buvidal? Eller er det så «lett» at russuget slipper etterhvert og at man kan bli rusfri?