Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1529
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
skal ta linsestyrke test hos optikern i morgen, blir det ødelagt om jeg tar molly nå? Takk på forhånd
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Usikker på hvor endra synet ditt er i morgen, men trøtt og svidd i hodet er du nok. Ville venta en dag, suger om du ender opp med suboptimale briller pga at du valgte å ruse deg.
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mye tenker du å ta btw?
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
rundt 100-150mg kommer ann på
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja du har rett der, tror jeg tar det på fredag istedet
Hvis det er noen trøst så kommer det til å SE ut som at du er på Molly når timen er ferdig hos optiker hvis du ikke skjønner hva jeg mener så finner du ut av det.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Molly fucker virkelig opp synet, så ta ikke en synstest etter inntak av det. Det kan påvirke synet opp til en dag eller to..
Hadde ventet til etter synstesten. Bare tull å eksperimentere med slikt hvis du garantere ordentlige svar på sånne tester. Har ikke erfaring, men mener det ikke er verdt risikoen. Så kan du heller ta molly'en uten at noe viktig ligger og venter i etterkant. Ikke ta mer enn 120mg MDMA, det er etablert anbefalt maksgrense uansett kroppsvekt. Med MDMA er nevrotoksitet en reell risiko, og 120mg er trygt så lenge du ikke veier 50-60kg, da bør du ta mindre. Ligger MDMA doseringskalkulatorer på nettet. https://rollsafe.org/ er en god kilde for vitenskapelig basert informasjon om MDMA. Anbefaler å lese alt som står der.