Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 835
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som vet noe om dosering for ketamin, fikk nettop en grammer og det er min første gang. Spises eller sniffes?
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
50mg i nesa
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2-300mg i nesa, lyset av og rolig musikk. Lukk øya ��
2-300mg er altfor mye som første gang. Ta maks 80mg i nesen, også kan du fylle på med 40mg ca en time seinere. Spill noe rolig, ambient, og trippete/psykedelisk musikk, helst uten noe særlig meg synging/lyrikk. Musikk har en stor impact på ketamin.

Du kan også injisere ketamin, men da kun intramuskulært, og ALDRI direkte i en åre. Hvis du vil ha mest mulig ut av opplevelsen, så er intramuskulær injeksjon veien å gå. Men da må dosen ned til 60mg. Kanskje 70mg hvis du vil ha en kraftigere opplevelse. Også fyller man heller ikke på med mer. Skal du injisere ketamin IM, fins det videoer på youtube som viser hvilke områder på kroppen som er de korrekte stedene å sette en sprøyte IM. Det er veldig viktig at du bruker helt rent utstyr, bruk lite væske (natriumkrorid), filtrerer ketaminet gjennom bomull og gjennom et hydrofilt (hydrofilic) ringfilter med 0,8 μm porestørrelse, 25mm diameter (amazon har slike ann mass), bruk de tynneste nålene du kan finne (insulinnåler f.eks), og trykker det veldig sakte inn i muskelområdet (se youtube for områdene. Det vil ta ca 10-15 min før det virker IM, og varer i ca 3-4 timer. En 70mg IM injeksjon vil kunne gi deg en kraftig spirituell opplevelse. Intensjon har mye å si. For all del, ikke ta det for ofte, ettersom det er avhengighetsskapenede ved hyppig bruk, og langtidsbruk vil ødelegge blæreveggen din, slik at urinet renner bare fra nyrene og ut i kroppen og kan ta livet ditt. Dette tar dog lang tid, man snakker om daglig bruk minimum ett år. Ketamin kan ha antideppressiv effekt, men jeg ville heller ha oppsøkt en klinikk som driver med dette enn å styre på med det selv. Fins lovlige Ketaminklinikker i alle større byer i Norge nå.
Sist endret av razer_mus; 19. desember 2022 kl. 02:30.
Såvidt noe pulver i det hele er nok, også såvidt noe igjen og igjen, til du oppnår ønsket effekt.

God ketamin slår deg helt av, veldig fort.

Ta det en trygg plass og vent rundt 15min før re-dosering.

Det er litt som lsd når du kommer noen sniff inn i det. Men keta er ekstra gøy siden det deaktiverer frykt-delen av hjernen, så du rir den bølga heeeelt uten frykt eller angst.

I mindre doser føles det ut som alkohol, forvent dobbelt syn og en ekstremt dårlig balanse.