Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1637
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tenkt ta mopedbil lappen snart å har 2 tidligere sykehus besøk pga mdma å lsd
samt en påtaleunnlatelse for besittelse av lsd.
Hørt at det kan komme i veien for at jeg ska ta lappen snart, stemmer det? er det noe sansynnlig
1+1 er framdeles 2.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
1+1 er framdeles 2.
Vis hele sitatet...
Er svaret at du alltid kommer til å svare noe ubrukelig svada?

Nei det vil ikke komme iveien.

Du må ha vist at du utgjør en ganske stor fare for samfunnet for at du skal kunne miste retten til å føre motorvogn før du har fått den.
Så lenge du ikke er tatt å for ruskjøring tidligere så er det ingen som bryr seg, hva du gjør på fritiden er din bisniss om man kan si det slik. Eneste måten man kan få problemer med førerkort er om legen din mener du har vist mangel på edruelighet og da holder det ikke at du var en gang på legevakten...
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ble tatt for hasjrøyking,å når jeg skulle kjøre opp fikk jeg ikke gjort det siden det had gått mindre enn ett år siden jeg hadde vært i kontakt med poilitiet grunnet rus
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg ble tatt for hasjrøyking,å når jeg skulle kjøre opp fikk jeg ikke gjort det siden det had gått mindre enn ett år siden jeg hadde vært i kontakt med poilitiet grunnet rus
Vis hele sitatet...
Nederst i vedtaket står det hvordan du skal gå frem for å vise til edruelighet, eller hvordan du klager på vedtaket..
Spørs egentlig helt på inntrykket du ga til politiet når du ble tatt. Var du en knarker uten håp når du fikk sagt straff fra politi???
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
vet om et tilfelle en som fikk halvt år utsettelse fordi han drakk alkohol på offentlig sted
Kommer også an på lege, har du sykehusinnleggelse(r) pga rus så er det ikke sikkert legen din vil gi deg helseattest. Kommer helt an på legen din. Hvor lenge siden er det du havna på sykehus f. eks?
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av colakork Vis innlegg
Spørs egentlig helt på inntrykket du ga til politiet når du ble tatt. Var du en knarker uten håp når du fikk sagt straff fra politi???
Vis hele sitatet...
Svelgte 4g molly mens de prøvde ta det fra meg, driver egentlig ikke på med så mye knark selv lengre. Andre gangen hadde jeg noia å svelgte 13 lapper lsd å mista vettet.
Eneste straffen jeg har fått fra rus er 5k i bot for 3g hasj så vil ikke tro det
Jeg fikk 5 års utsettelse på lappen fordi jeg ble tatt for å røyke hasj som 17åring i skogen.

Når jeg skulle ta førerkort var det ingen problemer.


Ut ifra det du forteller der virker det ikke på meg som at det er noe problem.

Lykke til !
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Svelgte 4g molly mens de prøvde ta det fra meg, driver egentlig ikke på med så mye knark selv lengre. Andre gangen hadde jeg noia å svelgte 13 lapper lsd å mista vettet.
Eneste straffen jeg har fått fra rus er 5k i bot for 3g hasj så vil ikke tro det
Vis hele sitatet...
Sorry men da bør ikke du ha lappen. Høres ikke ut som du er i stand til å ta gode «edruelige» valg som ikke skader.
Sitat av Mia123 Vis innlegg
Sorry men da bør ikke du ha lappen. Høres ikke ut som du er i stand til å ta gode «edruelige» valg som ikke skader.
Vis hele sitatet...
Har du noen gang gjort noe dumt i fylla? Har du lappen?
Vil tro at du får beskjed om å avlegge urinprøver. Du kan være heldig å slippe.