Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2670
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tenkte å oppgradere til en Storz & Bickel Mighty (eller Mighty +) vaporizer, og vil helst kjøpe fra en headshop i Norge (på nett), for ikke å risikere å få pakka stoppet av tollere som tror de gjør noe lurt. Har vært veldig fornøyd med Shady.no, men de fører ikke Mighty. Det gjør derimot medvape.no, centrumsmokeshop.no og w-shop.no.

Noen her som har noen erfaringer med noen av disse nettbutikkene? Er det trygt å bestille fra noen av de?
syntes medvape.no er ganske greie, kjøpte dynavapen derfra og div annet,
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
shady.no og Centrumsmokeshop.no har jeg gode erfaringer med.
Begge (eller alle norske headshops generelt) er overpriset som faen.
Helt 100% lovlig å bestille ifra utlandet.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar! Jeg vet det er lovlig å bestille fra utlandet, men hørt skrekkhistorier fra folk som sier de har fått diverse utstyr konfiskert av tollen, så vet ikke om det er verdt risken. Bestilte min første vape fra Nederland, det gikk helt fint, men en Mighty koster såpass at jeg er litt skeptisk til å bestille fra utlandet.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for svar! Jeg vet det er lovlig å bestille fra utlandet, men hørt skrekkhistorier fra folk som sier de har fått diverse utstyr konfiskert av tollen, så vet ikke om det er verdt risken. Bestilte min første vape fra Nederland, det gikk helt fint, men en Mighty koster såpass at jeg er litt skeptisk til å bestille fra utlandet.
Vis hele sitatet...
Testkit har jeg hørt det blir reagert på, men ikke brukerutstyr, så lenge det er ubrukt og nytt.
Om det er billigere å bestille fra Norge så gjør du jo det, men er det bedre pris på en utenlandsk headshop, så er det nesten bedre.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet ikke om de har akkurat det du leter etter men brukt shabgri-la.no i mange år aldri blitt stoppa lr had noen problemer med dem
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Testkit har jeg hørt det blir reagert på, men ikke brukerutstyr, så lenge det er ubrukt og nytt.
Om det er billigere å bestille fra Norge så gjør du jo det, men er det bedre pris på en utenlandsk headshop, så er det nesten bedre.
Vis hele sitatet...
Leste om en på Twitter som fikk noe utstyr stoppa bare for en måneds tid sida. Med moms og frakt, så blir det uansett ganske dyrt å importere til Norge, så valgte å bestille en Mighty + fra Medvape - som visstnok har 24 timers levering - så håper det stemmer.

Takk for svar, alle sammen!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
shady.no og Centrumsmokeshop.no har jeg gode erfaringer med.
Begge (eller alle norske headshops generelt) er overpriset som faen.
Helt 100% lovlig å bestille ifra utlandet.
Vis hele sitatet...
Noen som her erfaring med centrumsmokeshop og kan si noe om pakningen av posten som sendes derfra? Diskre eller står navnet merka på pakka? (klar over att dette er en eldre tråd men enda relevant)
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som her erfaring med centrumsmokeshop og kan si noe om pakningen av posten som sendes derfra? Diskre eller står navnet merka på pakka? (klar over att dette er en eldre tråd men enda relevant)
Vis hele sitatet...
Ja, det er diskre.
Står ikke "Denne pakker kommer fra en butikk som selger brukerutstyr som forøvrig er helt lovlig"