Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1136
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mange dager i strekk er det optimalt å ta benzo ved opiatabstinenser?

Skal ikke få nytt problem med benzo, så har ikke tilgang på så mange.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville sagt 4-7 dager. Du kan feks ta litt ekstra de 3 første dagene også heller trappe ned på benzoen deretter
Hvis det er heroin du skal gå av ville jeg kjøpt noen Subutex. De gjør at det værste er over på 2dager. Opioider derimot som dolcontin og oxycontin er noe værre å brekke av enn heroin. Jeg ville regnet kanskje 5-9 dager før opioider slipper taket helt.
Er midt oppi dette nå. 1mg kasol 3 ganger daglig. Men ha i bakhodet at benzo kødder ofte med psyken så du kan få et lengre etterslep med depresjon når du er av. De.. uansett lykke til fra dag 4 er det bare sommerfugler og regnbuer på himmelen
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tantor75 Vis innlegg
Er midt oppi dette nå. 1mg kasol 3 ganger daglig. Men ha i bakhodet at benzo kødder ofte med psyken så du kan få et lengre etterslep med depresjon når du er av. De.. uansett lykke til fra dag 4 er det bare sommerfugler og regnbuer på himmelen
Vis hele sitatet...
Syns 3ggr daglig er mye hvis poenget er å komme seg gjennom kjipe dager og ikke være griserusa på piller
3 ganger daglig i 4 dagers 12 stk totalt. Men ja det gjør dagene levlige. Men jeg ville absolutt ikke trukket bruken veldig mye lengre enn noen få dager for å unngå problemer med å gå av disse