Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 8686
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kommer aldri til å prøve det, er bare nysgjerrig hvordan følelsen er. Har personlig prøvd speed, cannabis, valium, kodein, mdma, lsd og sopp, hvis det hjelper med å gjøre det enklere å forklare, vet ikke hva heroin kan sammelignes med, så ja. Skriver det her igjen før noen kommer å forteller meg hvorfor jeg ikke skal "prøve det", fordi kommer personlig aldri til å prøve det, spør kun pga nysgjerrigheten.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kodein er vel det nærmeste å sammenligne med. Personlig synes jeg ikke det blir digg før du har fått bittelitt toleranse.
Det er slitsomt. Får ikke gjort noe bortsett fra å sitte der og gape.. Vanskelig å lese en melding på telefonen uten toleranse i alle fall. Føles ganske godt i kroppen til å begynne med. Vanskelig å forklare men det er nå sterk opiatrus da. Blir litt rastløs i hodet og jeg synes man kan bli litt energisk, samtidig er det frustrerende fordi man får gjort nada.
Det som kan gjøre heroin attraktivt for min del er følelsen av å være totalt likegyldig. Dumpa av dama, kasta ut hjemmefra, hvilken som helst krise? Null stress på heroin for da er det samme faen.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva faen. Og dette er det folk er villig til å ofre livet sitt for! Høres ikke ut som noen rus en gang. Totalt likegyldighet er grusomt kjedelig og er slik jeg har vært dagen derpå. Eneste følelse er evt tristhet og angst.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva faen. Og dette er det folk er villig til å ofre livet sitt for! Høres ikke ut som noen rus en gang. Totalt likegyldighet er grusomt kjedelig og er slik jeg har vært dagen derpå. Eneste følelse er evt tristhet og angst.
Vis hele sitatet...
Ja, altså med mindre du har et grusomt liv ellers, vil heroin og andre opioider virke dønn kjedelige. Det er den følelsen av 'total escape from reality' som er attraktivt for de som sliter mye.
Anonym bruker
"Plaprende Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har slitt med en psykisk lidelse hele livet å nesten mista alt, selvmord forsøk å psykiatrisk osv. Når jeg prøvde heroin fikk jeg endelig fred fra mitt eget hodet. Som han sier over, sliter du mye så er det perfekt til å komme seg vekk. Det er ett dobbel egget sverd så pass deg.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har aldri vært av typen som får særlig effekt av opiater selv om jeg hadde prøvd diverse kodeintabletter. Jeg kunne merke en svak effekt hvis jeg tygde istykker to paralgin forte og svelget dem på tom mage, eller om jeg spiste fem paralgin forte hele. En gang fikk jeg tak i heroin som jeg sniffet. Jeg opplevde en tung følelse i kroppen, den samme følelsen som når jeg akkurat har våknet og bare vil forsette å sove. Så jeg lå med ansiktet nedi puta med øynene lukket, men jeg sovnet aldri. Når effekten begynte å gi seg tok jeg en ny liten strek og slik fortsatte det. Det var i all hovedsak en ganske kjedelig, men behagelig rus. Fordi heroin er det mest avhengighetsskapende og ødeleggende stoffet jeg har sett folk bruke så har jeg bestemt meg for at det fikk bli med det lille eksperimentet og jeg har ikke rørt eller kommer til å ta heroin noen sinne igjen.

Andre rusmidler som LSD og MDMA er langt mer interresante og mye mindre skumle mtp. å ødelegge livet ditt.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Denne videoen Er en dramatisk lesing av en reddit kommentar der noen prøver å beskrive det. Mange sier den er et av de bedre beskrivelsene
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva faen. Og dette er det folk er villig til å ofre livet sitt for! Høres ikke ut som noen rus en gang. Totalt likegyldighet er grusomt kjedelig og er slik jeg har vært dagen derpå. Eneste følelse er evt tristhet og angst.
Vis hele sitatet...
Ah, det er absolutt en rus. En skikkelig rus. Stein, tung rus. Som den villeste sofa-indica'en du har vært borti ganger 10000. Men, den er ikke sånn heavy i hodet og sløv liksom, den er bare digg. Latterlig digg. Det er som å få verdens beste klem, det er som om universet tar alle tanker og følelser og tryller dem bort, det er som å gli ned i et bad som er akkurat passe varmt lukke øynene og bare flyte vektløst.
Og ja, man blir likegyldig, men det er fordi at ingenting annet betyr noe når man kan bare sitte og føle på hvor digg man har det.

Jeg er enig i at rusen er kjedelig. Det er ikke noe kult som skjer. Man opplever ikke noe morsomt. Hele greiene er rett og slett temmelig tamt sånn sett, men my god... der og da bryr du deg ikke fordi alt er bare så veldig veldig veldig nice.
Det gjør egentlig heroin ganske uinteressant for folk som tar drugs for fun. Om man vil ha det gøy, danse hele natten, le av en dårlig komedie i sofaen med kompiser mens man søler chips og brus, diskutere filosofi til langt på morran i en røykfylt leilighet, eller gjøre loka ting i skogen på oppdagelsesferd, ja da er heroin ikke noe å hige etter. Men om det er virkelighetsflukten du er ute etter er det akkurat det du leter etter.
Sist endret av moret; 25. mai 2020 kl. 21:26.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men er man ruset i hodet/tankene på noe vis, eller er det kun kroppen?

Skal aldri prøve det, og håper folk slutter med så farlige greier. Men jeg dømmer ingen, vet om flere gode folk som har blitt fanget i det sporet.
Jeg røyka en femmer på en lang uke som jeg hadde planlagt å gjøre noe annet med.

Ekstrem fysisk velvære. Orgasmisk varme i armer, ben, føtter, kropp og hode. Fravær av negative følelser. Ikke kun positive tanker, men negative tanker greier man å vri til positive på en eller annen måte. Røyker man lite får man nesten litt energi, røyker man mer må man legge seg ned fordi man blir så deilig tung. Regn med kvalme.

Veldig deilig, men i grunnen ganske kjedelig. Det greide heldigvis ikke å fange denne karen
Sist endret av krystallkongen; 25. mai 2020 kl. 22:10.
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Farlig Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kupper denne.
Prøvde H for første gang igår, injisterte det.
Noen som er vant gjorde det på meg.
Jeg husker ingenting fra igår, og idag våknet jeg å ble liggende på badegulvet å spy sikkert 10-11 ganger.
Resten av dagen har gått til dobbelt syn og soving, våkna først nå liksom.
Han jeg tok det med sa at jeg ble omtrent ukontaktbar etterpå, og pusten min var så ujevn at han vurderte å ringe 113.
Ble det for mye eller er det sånn ish det er
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kupper denne.
Prøvde H for første gang igår, injisterte det.
Noen som er vant gjorde det på meg.
Jeg husker ingenting fra igår, og idag våknet jeg å ble liggende på badegulvet å spy sikkert 10-11 ganger.
Resten av dagen har gått til dobbelt syn og soving, våkna først nå liksom.
Han jeg tok det med sa at jeg ble omtrent ukontaktbar etterpå, og pusten min var så ujevn at han vurderte å ringe 113.
Ble det for mye eller er det sånn ish det er
Vis hele sitatet...
Det ble alt for mye, du overdosa nesten og var nok ikke langt fra å stryke med.
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Det ble alt for mye, du overdosa nesten og var nok ikke langt fra å stryke med.
Vis hele sitatet...
Støtter denne.

Du har hatt en nær døden opplevelse. Hadde sterkt vurdert å kutte vennen du nevner. Virker ikke å ha dine beste interesser, for å si det forsiktig.

Livet er i utgangspunktet en gave, og den holdt på å glippe for deg i går. 12./13. juli kunne meget fort blitt en merkedag for dine nærmeste. Forsøk å ta det innover deg.

14. juli ble en merkedag for min familie, og kommer til å prege fellesferien igjen og igjen, år etter år. Til slutt glemmer man selv stemmen deres. Ikke etter ett år, ikke etter fem år - men til slutt er minnet så fjernt, så bearbeidet, prosessert og re-prosessert, at selv det mest gjenkjennelige ved en person man kjente inn og ut, er borte for alltid.

Ikke kjenner jeg deg, og aner ingenting om din bakgrunn. For alt jeg vet kan du ha gode grunner for å bruke heroin - jeg dømmer ikke.

Men sjansen er også stor for at du står ved en korsvei nå. Eller, ærlig talt har du vel egentlig allerede tatt det veivalget, men det er ingen skam å snu, som man jo sier.

Men å tenke over omfanget, og å være seg bevisst konsekvenser og ringvirkninger ved egen død, kan være fornuftig å gjøre nå, og denne bevisstheten bør vektlegges på veien videre, da dødelig utfall alltid er en risiko ved intravenøst heroinmisbruk.
Heroin gjør meg avslappet, fjerner all smerte og tankekjør. Blir veldig sløv og kan sovne sittende mens hodet dupper, hallusinerer (snakker om ting som ikke er der til andre) At jeg er våken, men drømmer.
Kan også bli veldig energisk av det, da jeg får bra kondis, utholdenhet blir enklere.
Injiserer du en liten dose får du et rush, en veldig varm følelse som begynner for meg i hendene, så oppi hodet/halsen og resten av kroppen. Det er som en forelskelse av varme som gjør deg fredfull.

Men mest av rusen er at jeg bare blir totalt avslappet og kunne ikke gitt mer faen i det rundt meg. Veeeldig deilig å klø seg, men kan også være veldig irriterende da heroin kan gjøre at du klør en del på kroppen.
H gjorde meg stein men ikke på en spesielt deilig måte, hadde mye høyere forhåpninger, var ingen eufori eller lignende, var bare på trynet. Neste dag spøy jeg som ble inntatt.

Men er nok deilig når man får sansen for det eller vil dempe følelser.
Anonym bruker
"Farlig Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av stranger Vis innlegg
Støtter denne.

Du har hatt en nær døden opplevelse. Hadde sterkt vurdert å kutte vennen du nevner. Virker ikke å ha dine beste interesser, for å si det forsiktig.

Livet er i utgangspunktet en gave, og den holdt på å glippe for deg i går. 12./13. juli kunne meget fort blitt en merkedag for dine nærmeste. Forsøk å ta det innover deg.

14. juli ble en merkedag for min familie, og kommer til å prege fellesferien igjen og igjen, år etter år. Til slutt glemmer man selv stemmen deres. Ikke etter ett år, ikke etter fem år - men til slutt er minnet så fjernt, så bearbeidet, prosessert og re-prosessert, at selv det mest gjenkjennelige ved en person man kjente inn og ut, er borte for alltid.

Ikke kjenner jeg deg, og aner ingenting om din bakgrunn. For alt jeg vet kan du ha gode grunner for å bruke heroin - jeg dømmer ikke.

Men sjansen er også stor for at du står ved en korsvei nå. Eller, ærlig talt har du vel egentlig allerede tatt det veivalget, men det er ingen skam å snu, som man jo sier.

Men å tenke over omfanget, og å være seg bevisst konsekvenser og ringvirkninger ved egen død, kan være fornuftig å gjøre nå, og denne bevisstheten bør vektlegges på veien videre, da dødelig utfall alltid er en risiko ved intravenøst heroinmisbruk.
Vis hele sitatet...
Uff, var det jeg fryktet. Skjønte ikke hvorfor H rusen er så oppskrytt når man ikke husker noe av det uansett og bare spyr dagen etter. Husker at hodet mitt kokte også, kjentes ut som en feber jeg aldri har opplevd maken til (dagen etter)

Du satte det litt på spissen, tror nok ikke jeg tørr å gjøre det igjen!
Rip 8-4-23
Det kalles abstinens. Derfor folk fortsetter dagen etterpå så man ikke blir dårlig.
▼ ... over en måned senere ... ▼
På lave doser får du varmen du får dersom du får i deg en liten god-dose med kodein, samt føler du deg bare fornøyd, tilfreds til den grad at negative følelser sjeldent kommer frem. Som å være pakket inn i et varmt kjemisk pledd med varme-elementer i hele pleddet. Motivasjonen til å gjøre småtteri som f.eks å rydde, ta ut av vaskemaskin. Ting som ikke er fysisk krevende men bare kan valses rundt å gjøres.

På høyere doser blir det mer sederende, det begynner å klø, spesielt rundt nesa. Du er merklig opplagt samtidig som øynene vil med høyere doser bli tyngre og tyngre til du basicly sitter pakka inn i varmepleddet ditt og gliser og dagdrømmer mens du klør. Ender opp med å sovne eller sitte å småduppe konstant i en time eller to til det begynner å gå over og du sitter igjen med å bare være litt sliten og slapp. Som når du har nettop kommet hjem fra en full dags arbeid og spist et stort måltid og bare har lyst til å flate ut på sofaen å glo på noe. Motivasjonen til å gjøre noe som helst ebber med formen. 4-6 timer så er du tilbake til baseline. Etterhvert som du blir mer avhengig vil du kjenne suget til å redosere hver time eller 2.


Er en veldig subtil rus sånn egentlig, men man forelsker seg i den følelsen av å være så veldig tilfreds og gir faen i om det skjer noe særlig negativt rundt deg eller stress.
Jeg personlig er avhengig av rundt 60 mg OxyContin om dagen for å ikke få abstinenser,og fått det i mange år og det gir meg tung god varm euforisk rus enda etter så mange år,prøvde å røyke heroin hver dag i 5 dager,ble fortalt jeg gjorde alt rett med folie inhalering lighter osv,men jeg fikk overhodet ikke noe rus,enda jeg røyka 1,8g totalt på konstant påfyll over 4 timer,men kjente absolutt ingenting. Jeg fikk prøve flere varianter og jeg fikk det av en som ikke er på gatenivå, så det var skikkelig bra varer som alle jeg kjenner kjøper fra da det er fine høykvalitets rocks så var ikke heroin noe for meg..... Oxy gir meg mye mere, og heroin både smaker og lukter ekkelt katte piss blandet med brent bildekk og dette setter seg i klærne og kroppen,så får man en fæl hoste etter mye røyking og dette fikk jeg bare etter 5 dager, jeg føler ikke noe sug til å gjøre det igjen, Det var en løsning frem til jeg kan OxyContin illegalt for jeg hadde gått tom for min resept.

og jeg orket ikke å gå med abstinenser herifra til helvete, så for meg så var det pest eller kolera...

Men skal virkelig ikke røyke heroin igjen,jeg får ingen rus av det,og er dyrt og smaker sååå dritt.

Men OxyContin får jeg god euforisk rus på 60 mg minimum på resept og det enda etter 7-8 års daglig bruk oppnår jeg Eufori.

Jeg er veldig glad for at jeg ikke likte heroin, verken smaken,null rus, skammen,og blir kvalm av å tenke på hvor lavt jeg har sunket å røyket den søpla,så det er bra jeg er som dette,for da holder jeg meg unna,heroin var rett og slett ikke mitt rusmiddel, oppskrytt og det sier mange av mine misbruker venner også at det er ganske oppskrytt å røyke heroin,skyte er et annet kapittel..
Heroin er svart intet, sånn var det for meg, jeg tok til jeg satt der med sprøyten hengende i armen en time. Jeg ville sove, ikke bry meg, ikke føle. Sort intet høres ikke så kult ut, men det er mye bedre enn frynsete nerver etter flere uker(eller år!) i speeden+++++ med lite mat og søvn. Da er et tomt intet helt topp for deg. I et hodet fullt av helvete vil du bare ha stillhet liksom.

s
▼ ... over et år senere ... ▼
Huff ja for meg endte med 4-5 dager med angst, ekstrem indre uro, og løs magan. Og det var liksom ikke verdt det da... At hver dag man ikke har råd så skal man være sånn?? Nei takk.

Sitat av Coffern Vis innlegg
Huff ja for meg endte med 4-5 dager med angst, ekstrem indre uro, og løs magan. Og det var liksom ikke verdt det da... At hver dag man ikke har råd så skal man være sånn?? Nei takk.
Vis hele sitatet...
Trappet meg av ved å følge avgiftningsprogrammet til DPS sin nedtrappingsplan på 2 illegalt skaffede 8mg subs. 8 dager, smertefritt, null abstiens. Og da jeg ikke brukte det da lenge nok til å bli avhengig av subben.. Så slapp jeg relativt billig unna. Men det er jo helt klart best å ikke måtte ha enten heroin eller subutex for å unngå å bli sjuk.. Dyrt, masete liv.
Sist endret av Coffern; 2 uker siden kl. 16:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva faen. Og dette er det folk er villig til å ofre livet sitt for! Høres ikke ut som noen rus en gang. Totalt likegyldighet er grusomt kjedelig og er slik jeg har vært dagen derpå. Eneste følelse er evt tristhet og angst.
Vis hele sitatet...
Det er forskjellige typer likegyldig. På Heroin og opioder generelt får du den beste formen for likegyldighet. En slags euforisk likegyldighet der du også er fri for all angst, negative tanker, du føler deg nærmest udødelig og føler du kan gjøre hva som helst. Du kan stryke i alle fag på skolen, men allikevel føle at "dette er fantastisk". Du kan også løpe 2 km uten å føle deg særlig sliten etterpå. Noe som kan være veldig farlig og nok er grunnen til at det er ulovlig å bruke opioder når man deltar i profesjonell idrett.
Sist endret av einsteindragon; 2 uker siden kl. 16:35.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Det er forskjellige typer likegyldig. På Heroin og opioder generelt får du den beste formen for likegyldighet. En slags euforisk likegyldighet der du også er fri for all angst, negative tanker, du føler deg nærmest udødelig og føler du kan gjøre hva som helst. Du kan stryke i alle fag på skolen, men allikevel føle at "dette er fantastisk". Du kan også løpe 2 km uten å føle deg særlig sliten etterpå. Noe som kan være veldig farlig og nok er grunnen til at det er ulovlig å bruke opioder når man deltar i profesjonell idrett.
Vis hele sitatet...
Joda skakke stå her å si at RUSEN er ubehagelig... Den er fantastisk.. Men så betaler man for å føle seg sånn ved at når det er fravær av opiater/opioder, så blir man sjuk.. Def ikke verdt det
Sitat av Coffern Vis innlegg
Joda skakke stå her å si at RUSEN er ubehagelig... Den er fantastisk.. Men så betaler man for å føle seg sånn ved at når det er fravær av opiater/opioder, så blir man sjuk.. Def ikke verdt det
Vis hele sitatet...
Veldig enig der.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Det er forskjellige typer likegyldig. På Heroin og opioder generelt får du den beste formen for likegyldighet. En slags euforisk likegyldighet der du også er fri for all angst, negative tanker, du føler deg nærmest udødelig og føler du kan gjøre hva som helst. Du kan stryke i alle fag på skolen, men allikevel føle at "dette er fantastisk". Du kan også løpe 2 km uten å føle deg særlig sliten etterpå. Noe som kan være veldig farlig og nok er grunnen til at det er ulovlig å bruke opioder når man deltar i profesjonell idrett.
Vis hele sitatet...
Du tror det er forbut fordi det er farlig og ikke fordi det gir en urettferdig fordel? Ville heller sagt det motsatte da, har enda til gode å se en heroinist løpe marathon
Det var en periode litt verdt det før jeg opplevde fysisk avhengighet... Da var den verdien vaska bort av egen dumskap, for man må jo faktisk ta det daglig i en lenger periode over par tre uker før du får ordentlig plager ut av det forruten at man sliter noe med søvnen og kanskje litt oppblåsthet.. Men når du har tråkka over den terskelen så må man liksom legge det på hylla for alltid.. Tar jeg det mer enn 1 dag etter lenger opphold så får jeg en eller to usjne dager.. Ikke full blown abstiens men plagsomt NOK.. Så har kommet til det punktet at jeg sløyfa den hobbyen der ;P
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Du tror det er forbut fordi det er farlig og ikke fordi det gir en urettferdig fordel? Ville heller sagt det motsatte da, har enda til gode å se en heroinist løpe marathon
Vis hele sitatet...
Er nok fordi det gir en urettferdig fordel. Poenget mitt var egentlig at på opioder så kan man løpe svært lenge selv når kroppen egentlig ikke lenger takler mer. Det er både farlig og er grunnen til at det ikke er tillatt, fordi det gir en urettmessig fordel over de som er edru.

Er nok ikke mange heronister, som i heroinavhengige, som løper/trener. Men er nok en del som får morfin eller oxy av legen som tar en pille rett før trening. Også paracet og ibux. Var nylig en sak om kvinner i håndball som tok reseptfrie smertestillende før og etter trening og kamp.
Sist endret av einsteindragon; 2 uker siden kl. 17:05.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Er nok fordi det gir en urettferdig fordel. Poenget mitt var egentlig at på opioder så kan man løpe svært lenge selv når kroppen egentlig ikke lenger takler mer. Det er både farlig og er grunnen til at det ikke er tillatt, fordi det gir en urettmessig fordel over de som er edru.

Er nok ikke mange heronister, som i heroinavhengige, som løper/trener. Men er nok en del som får morfin eller oxy av legen som tar en pille rett før trening. Også paracet og ibux. Var nylig en sak om kvinner i håndball som tok reseptfrie smertestillende før og etter trening og kamp.
Vis hele sitatet...
Nettop man får økt smerteterskel, og dermed holder ut lenger... Det er en marathon ikke ett sprint Men så er ikke det du ser som "klassiske heroinister" de som doserer lite heller, og da blir det fryktelig sløvende ;P

Sitat av stranger Vis innlegg
Støtter denne.

Du har hatt en nær døden opplevelse. Hadde sterkt vurdert å kutte vennen du nevner. Virker ikke å ha dine beste interesser, for å si det forsiktig.

Livet er i utgangspunktet en gave, og den holdt på å glippe for deg i går. 12./13. juli kunne meget fort blitt en merkedag for dine nærmeste. Forsøk å ta det innover deg.

14. juli ble en merkedag for min familie, og kommer til å prege fellesferien igjen og igjen, år etter år. Til slutt glemmer man selv stemmen deres. Ikke etter ett år, ikke etter fem år - men til slutt er minnet så fjernt, så bearbeidet, prosessert og re-prosessert, at selv det mest gjenkjennelige ved en person man kjente inn og ut, er borte for alltid.

Ikke kjenner jeg deg, og aner ingenting om din bakgrunn. For alt jeg vet kan du ha gode grunner for å bruke heroin - jeg dømmer ikke.

Men sjansen er også stor for at du står ved en korsvei nå. Eller, ærlig talt har du vel egentlig allerede tatt det veivalget, men det er ingen skam å snu, som man jo sier.

Men å tenke over omfanget, og å være seg bevisst konsekvenser og ringvirkninger ved egen død, kan være fornuftig å gjøre nå, og denne bevisstheten bør vektlegges på veien videre, da dødelig utfall alltid er en risiko ved intravenøst heroinmisbruk.
Vis hele sitatet...

Amen, jeg ga meg mens leken ikke var så altfor gæren.. Ett halvår, så jeg får jo ikke 100% abstinens som en som bruker nål over lenger tid. Holdt meg for det meste til snort da høyer biotilgjenglighet i røyking og nåla som igjen gir mer avhengighet.

Still jævlig plagsom uke, men jeg satt ikke å spøy og dreit om hverandre.
Sist endret av Coffern; 2 uker siden kl. 17:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Coffern Vis innlegg
Nettop man får økt smerteterskel, og dermed holder ut lenger... Det er en marathon ikke ett sprint Men så er ikke det du ser som "klassiske heroinister" de som doserer lite heller, og da blir det fryktelig sløvende ;P
Vis hele sitatet...
Ja, nå tenkte jeg heller ikke på klassiske heroinister, men mer teoretisk på det som i praksis lar seg gjøre visst man tar en liten eller moderat dose med heroin, morfin eller oxycodone. Oxycodone er i praksis det samme som heroin, eneste forskjell er at oxycodone er fremstilt på et laboratorium og inntas i form av en pille. Jeg blir faktisk mer ruset av oxycodone enn jeg blir av å sniffe noen gram med heroin.
Sist endret av einsteindragon; 2 uker siden kl. 17:30.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Ja, nå tenkte jeg heller ikke på klassiske heroinister, men mer teoretisk på det som i praksis lar seg gjøre visst man tar en liten eller moderat dose med heroin, morfin eller oxycodone. Oxycodone er i praksis det samme som heroin, eneste forskjell er at oxycodone er fremstilt på et laboratorium og inntas i form av en pille. Jeg blir faktisk mer ruset av oxycodone enn jeg blir av å sniffe noen gram med heroin.
Vis hele sitatet...
Bare veit ett par kompiser er litt mer aktive på treningsfronten og begge har brukt H, til nettop å klare å ta ett par ekstra løft fordi du døyver melkesyre-smerten og orker litt til Men ja skal faktisk si meg enig i at hvertfall per mg, så har oxynorm mye høyere effekt.. Jeg kan knekkke 100-200mg H, mens oxynorm som du sier ja fremstilt i lab og når jeg biker 40mg så synker øya for å si det sånn, MYE mer smertelindrende, men samtidig myyye mer sløvende Euforien vet jeg er ganske intens på begge, per mg vinner oxy, men prismessig så er jo også oxy mye dyrere om man ikke får dem på resept så prismessig ville jeg vel oppnådd samme mengde eufori til rent rekreasjonelt brukt fått mer ut av oxy, men begge ville til samme pris satt meg like godt ut i en sky av eufori. Blir dog fortere kvalm av H enn oxynorm da, noen heller andre veien.. Og jeg klør DEFINITIVT mer av H.
Sitat av Coffern Vis innlegg
Blir dog fortere kvalm av H enn oxynorm da, noen heller andre veien.. Og jeg klør DEFINITIVT mer av H.
Vis hele sitatet...
Heroin er eneste opiodet jeg blir kvalm av, er hovedsakelig derfor jeg sluttet med det etter å ha prøv det 2-4 ganger.