Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 3053
Er det noen som har noen erfaringer når det gjelder røyking av sopp? Jeg ser at rød fluesopp selges i joints på mange net-headshopper. Hva med røyking av flein? har noen noe info?
erowid.org har noe om det. noen sier det funker, andre ikke.
Gesundheit!
felix_poker's Avatar
Trådstarter
Har lest det på erowid. Lurte egentlig på om det er noen som har prøvd.

Er det noen som har prøvd å spise rød fluesop? synes det høres skummelt ut jeg. Har jo alltid lært at den er sykt giftig.
spiste en rå fleinsopp fra hagan en gang, smakteskikkelig jord og råte.... ikke godsmak for å si det sånn, men det er sikkert ikke akkurat den måten de flestee fåretrekker å få greia i seg på
Gesundheit!
felix_poker's Avatar
Trådstarter
En sopp? Ga det noen effekt?
Opprinnelig postet av felix_poker
Har lest det på erowid. Lurte egentlig på om det er noen som har prøvd.

Er det noen som har prøvd å spise rød fluesop? synes det høres skummelt ut jeg. Har jo alltid lært at den er sykt giftig.
Vis hele sitatet...
Det funker bra, men mye av giftstoffene forsvinner første gang du pisser etter og ha spist soppen så det var mange infødte som drakk piss for og beholde rusen.. Men det kan gi ganske heftige skader på sentalnervesystemet så det er noe du ikke burde leke deg for mye med for og si det slik..
skjedde ikkeno da jeg mspiste soppen nei.
trenger nok et par stykker.

en faren min kjente en gang ble loco i skallen og havna på sinsykehus av å ha spist fleinsopp over lengere tid
Opprinnelig postet av Bean

en faren min kjente en gang ble loco i skallen og havna på sinsykehus av å ha spist fleinsopp over lengere tid
Vis hele sitatet...
Nei du tuller????
En som kjenner fetteren til naboen til en i klassen min spiste sopp en gang, og han har ikke "kommet ned" ennå...

Faen jeg er lei slike historier.
Klart du kan tilte på dop! Det vet alle!
Jeg har spist flein flere ganger, og det har gått relativt fint med meg. Ikke no bad trips. Ingen nedturer.

MEN...det er ikke en oppfordring...for alt jeg vet er en av dere ironiske (Schizoma kanskje )...

Syns bare denne tråden ble litt lam. Uhuu...jeg spiste en sopp en gang!
Dessuten; felix_poker lurte på om noen hadde spist rød fluesopp, ikke flein.
rød fluesopp skal iallfall ikke være noe farlig.

men mor forteller også om at hun kjenner en som kjenner onkelen til brorens mor som kjenner en som ikke har "kommet ned."
Sist endret av mann; 2. desember 2003 kl. 17:52.
Gesundheit!
felix_poker's Avatar
Trådstarter
Lurte jo også veldig på om noen hadde røyka sopp da.
jeg kjenner en som tura på flein.. han ligger på sinnsykehus. på sperra avdeling. han spiste bare 100++.. snakka med han 1 dag før han ble lagt inn.. aldri hørt noen snakke så mye piss
Det var vel ikke fleinsopp, men rød fluesopp han spurte om.. :/

http://www.freakforum.nu/forum/showt...light=fluesopp

Søk er din venn :>


edit: Beklager, er ikke sikker på om det står noe om røyking der, men det står ihvertfall noe om rød fluesopp.. :<
Gesundheit!
felix_poker's Avatar
Trådstarter
Lurte mest på RØYKING av rød fluesopp. Siden både droger.nu og ethnoplanet.dk selger fluesoppjointer.
Smoke on!! viss dei seller det så kjøp!§!!!!!
▼ ... over en uke senere ... ▼
sikkert veldig digg å røyke sopp trur dere ikke det, spesielt fluesopp, kanskje prøve røyksopp? Vel jeg tente på en fluesopp det brant dårlig, slokka med en gang men den var så våt..
Det var jo veldig saklig...
Gesundheit!
felix_poker's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Magne Larsen
sikkert veldig digg å røyke sopp trur dere ikke det, spesielt fluesopp, kanskje prøve røyksopp? Vel jeg tente på en fluesopp det brant dårlig, slokka med en gang men den var så våt..
Vis hele sitatet...
kødder du eller har du bare ikke peiling?
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Ehh... hvis han hadde hatt litt peiling ville han jo skjønt at soppen må være sån noenlunde tørr (event. tørket) før du røyker den...