Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1235
Noen av dere har utvilsomt hørt utrykket bluejacking. Og noen av dere har nok også hørt om utrykket bluesnarfing? Dette er det jeg lurer på idag

Vet noen her om bluesnarfing/bluejacking software? Hadde vert så innmari digg å fått fatt i det. For dere som ikke vet hva bluejacking/snarfing er:

Bluejacking: Sende meldinger til andre brukere med bluetooth, uten at disse brukerne faktisk legger merke til det ved å bruke smutthull i telefonbøker/java e.l

Bluesnarfing: Lure til seg informasjonen til andre brukere via bluetooth, telefonbøker/sms'er o.l

Hadde vert topp om noen her på forumet vet om noen steder med snarfing software.

Takker på forhånd!
Ligger en rekke av disse på Auditor cd`n
Smal sak og bruke, men gleder meg til det dukker opp noe til Pda, Litt mer diskret da en og sitte med en Jæv.. Lap på bussen,
må motparten sin bluetooth stå på eller kan man bypasse det på noen måte?
Er jo svært få som faktisk har på bluetoothen hele tiden.
Kan du ikke bare søke litt etter programmet da?
Er utrolig mange som faktisk har på Bluetooth på tlf sin. (etter hva jeg har oppdaget)
Har faktisk lenge tenk på at det må finnes et prog. der man kan tappe tlf som har bluetooth på, men da jeg ikke har en bærbar har jeg aldri giddi å lete etter noe prog.
Søk etter Blooover på nett.
Har prøvd applikasjonen på min K750i, eneste problemet er at telefonen du skal angripe må være av den eldre sorten (da det fantes smutthull via bluetooth).

Har enda ikke klart å angripe noen.

Bruk DC++, torrents etc. hvis du ikke finner på nett.
Sist endret av HOT_DOG; 5. oktober 2005 kl. 11:56.
Hot Dog: hvilke programmer hadde du på k750'n din? Har lyst til å installere noen programmer på mobilen selv så jeg kan sende meldinger til folk igjennom bluetooth!
Sitat av Raymond
Hot Dog: hvilke programmer hadde du på k750'n din? Har lyst til å installere noen programmer på mobilen selv så jeg kan sende meldinger til folk igjennom bluetooth!
Vis hele sitatet...
blooover.jar
BT explorer