Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1064
Over en periode nå så har jeg hatt MANGE oppkoblingsfirsøk på port 135, dette ser jeg via min brannmur som er Zone Alarm.

Etter et søk på google fant jeg dette:

http://grc.com/port_135.htm

Har en noen grunn til å være på vakt overfor disse som scanner denne porten, finnes det noe program for å exploite windows pcer på denne porten.?

Hva kan de eventuelt gjøre?
Sist endret av meitemark; 13. september 2005 kl. 08:38. Grunn: #€!#€% slutt med å gjøre urler uklikkbare
Mange ormer sprer seg slik. Hvis du skulle undersøke alle maskiner på internett som er infisert av ormer har du litt å gjøre.
Jeg får noen tusen treff på den porten hver dag. At brannmuren din stenger for det er jo bare fint.
Kansje fordi det er netbios porten?
Eller ormer som sprer videre ut fra port 135 som scanner igjennom mange ip'er samtidig?
Sitat av mirax
Kansje fordi det er netbios porten?
Eller ormer som sprer videre ut fra port 135 som scanner igjennom mange ip'er samtidig?
Vis hele sitatet...
Så du prøver altså å si at det er \\min ip som ligger til grunn her?
Det vil si at de kanskje kan prøve å få tilgang til mine hder?
kan være det..
Men mener liksom at din ip sender ut mange iper til andre maskiner..