Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1546
Hei folkens!

Jeg har hat det litt morro med Cain&Abel Ettercap Ettereal osv. Men får aldri noe bra ut av det utenom min søsters msn samtaler (Pappa crypterer mail, han jobber i riksrevisjonen). Jeg tenkte kansje å gå skrittet videre med trojanere osv. LetMeRule dekker mange, men ikke alle mine behov. Jeg trenger en trojaner som kan fungere som Ddos-zombie og mail bomber og som server http, ftp, irc-bnc og kansje en sniffer for de andre som er i nettverket (ARP osv.). Noen som har et slikt program, eller som har en god kombinasjon som kan brukes uten alt for mye kunskaper.

Og dere som tror jeg er en script kiddie som bare vil ta den enkle veien er det feil. Jeg bare starter litt anderledes. Lærer meg VB.net (vet det suger men er morro ^^) syns c++ ble litt for kjedelig :P (Ikke flame meg, alle har egne meninger

Men hvis noen der ute har noe å bidra med så er hver lille detalj som kan hjelpe meg videre on the long way to world domination bra
Og dere som tror jeg er en script kiddie som bare vil ta den enkle veien er det feil. Jeg bare starter litt anderledes.
Vis hele sitatet...
I dette tilfellet kan jeg med ganske stor sikkerhet si at du er en "script kiddie", du starter på feil sted.
Enkel Programmering ---> Enkel Windows API programmering ---> Netverks programmering ---> Studering av div. protokoller (http, ftp, etc.)
Tviler sterkt på at du finner en brukbar trojan som ikke er kjent av noen, antivirus programmer og andre programmer som spybot etc. Det beste er nok å begynne fra bunn av å bygge din egen slik du vil ha den, og så bruke en eller annen packer/crypter på serveren din etterpå.
Trådstarter
27 0
Jeg bryr meg ikke om den blir oppdaget av AV pga. jeg har fysisk tilgang til maskinen jeg skal infisere. Så jeg kan legge den til "Exeptions" ("Ikke scan") i NortonAV så det er ikke noe prob. Trenger bare en trojaner som har disse mulighetene

Og ja jeg er kansje en script kiddie, men har vi ikke alle vært det en gang ? :P
Sitat av NetS
Jeg bryr meg ikke om den blir oppdaget av AV pga. jeg har fysisk tilgang til maskinen jeg skal infisere. Så jeg kan legge den til "Exeptions" ("Ikke scan") i NortonAV så det er ikke noe prob. Trenger bare en trojaner som har disse mulighetene

Og ja jeg er kansje en script kiddie, men har vi ikke alle vært det en gang ? :P
Vis hele sitatet...
Nei alle har ikke vært det.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av beetleflux
Nei alle har ikke vært det.
Vis hele sitatet...
Tør du ikke inrømme DET så er du fremdeles en scriptkiddie :P


Kan vel nevne BackOrifice som har plugin støtte med alt mulig.. ellers, lær deg å kode og lag en egen trojan..
Trådstarter
27 0
Sitat av Dodecha
Tør du ikke inrømme DET så er du fremdeles en scriptkiddie :P


Kan vel nevne BackOrifice som har plugin støtte med alt mulig.. ellers, lær deg å kode og lag en egen trojan..
Vis hele sitatet...
Hvilket språk vil du anbefale for å skrive en trojaner ?

Takk for alle svar
Det er selvfølgelig best med en eller annen c versjon, men jeg for min del lagde en del i vb. Så hvis du allerede kan VB ser jeg ikke noen grunn til å lære seg enda et språk for å lage trojaner. Søk litt etter winsock så kanskje du finner noe interesant om nettverkskommunikasjon i vb.
Trådstarter
27 0
Sitat av NoRemorse
Det er selvfølgelig best med en eller annen c versjon, men jeg for min del lagde en del i vb. Så hvis du allerede kan VB ser jeg ikke noen grunn til å lære seg enda et språk for å lage trojaner. Søk litt etter winsock så kanskje du finner noe interesant om nettverkskommunikasjon i vb.
Vis hele sitatet...
Noen linker hadde vært bra siden jeg ikke er helt sikker på hva jeg leter etter. Har programert litt i vb. 6.0 og lærer meg vb.net nå. Men noen gode sider for å lære seg om kontroll og manipulering av Windows? + det med komunikasjon

og kan norton detecte min trojaner sånn uten videre? eller må de analysere den og så gi ut en update?

igjen takk fo alle svar ^^
Winsock er gammelt, utdatert, og støttes ikke av XP. (Da må du installere winsock på hver enkelt XP maskin)
.NET Sockets er det som nå blir brukt av vb .net
Hehe, bra ne0 er litt mer oppdatert enn meg. Er som sagt lenge siden jeg drev med dette så regner med det han sier stemmer.
Trådstarter
27 0
Noen som har noe stoff på det nye socket systemet?
www.swerat.com

du kan vel kanskje nevne mer eksakt hva du er ute etter?

dekryptere og lese din pappas email? hvis faren din bruker VPN, dersom det er snakk om SSL, kan det enkelt sniffes av f.eks ettercap-ng. ellers kan du bare legge inn en keylogger som lagrer alle tastetrykk...du finner en del programmer på www.nuclearwinter.us
Sist endret av cspace; 12. september 2005 kl. 17:28.
Sitat av NetS
Jeg trenger en trojaner som kan fungere som Ddos-zombie og mail bomber og som server http, ftp, irc-bnc og kansje en sniffer for de andre som er i nettverket (ARP osv.).
Vis hele sitatet...
90% av denne funksjonaliteten er jo meningsløs på en maskin som står på samme lokalnett som deg selv. Hva skal du med irc-bnc som gir deg nøyaktig samme eksterne ip som om du hadde irc'a fra din egen maskin f.eks? Og hva er poenget med en ddos-zombie som bruker opp hele linja du selv sitter på?
Trådstarter
27 0
Sitat av fuzzy76
90% av denne funksjonaliteten er jo meningsløs på en maskin som står på samme lokalnett som deg selv. Hva skal du med irc-bnc som gir deg nøyaktig samme eksterne ip som om du hadde irc'a fra din egen maskin f.eks? Og hva er poenget med en ddos-zombie som bruker opp hele linja du selv sitter på?
Vis hele sitatet...
Hvem har sagt at jeg skal bruke den lokalt? Skal bare teste den der...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
27 0
Bumper denne posten siden jeg trenger et svar
er det noen som er infisert med trojaner i disse dager når "alle" vet at slik program vare finnes?
Sitat av Gubbe
er det noen som er infisert med trojaner i disse dager når "alle" vet at slik program vare finnes?
Vis hele sitatet...
Det er temmelig mange, ja... Det ser man jo bare på alle botnets på IRC, som flooder og styrer. Selv om mange riktignok ikke er trojanere.
Hvilke trojanere er "hot" nå for tiden da?
Husker at jeg brukte Netbus greiene i 1999 eller noe. Fikk brev fra Telenor og greier.