Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 667
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ikke slitt med dette tidligere, jeg har ADHD så jeg får alltid mindre indre uro og tankekjør av speed men blir fortsatt en form for speeda. Men i det siste føler jeg nesten at jeg får en litt benzo-liknende effekt, bllr veldig sløv og trøtt. Tar benzo i tillegg, men ikke noe mer enn før. Andre som har hatt liknende opplevelser? Bor i Rogaland, er det noe rart i omløp?
Har opplevd noe lignende for noen år siden, tror personlig det handler mest om hvor ofte man tar det. Tenk på det som at lagerne tømmes og trenger litt tid til å fylles igjen. Du sier jo også at du tar benzo i tillegg, mulig det har noe å gjøre med det også.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du tar benzo og føler du får en benzo lignende effekt? Ikke noe nytt her altså, dette er faktisk helt vanlig
Ja.
Ble bare rolig av amfetamin, da jeg kuttet det ut i 89.
Sov bedre på enn uten den gang.

Men tålte det overhodet ikke etter.