Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2320
halla ! jeg har fått noen strains å velge mellom så jeg lurte på om dere kunne fortelle deres erfaring med disse strainsa ! white wido, super lemon haze, amnesia haze, blue berry, blue magic, blue velvet og purple haze! takk for svar på forhold.
Amnesia Haze er jo en klassiker. Den lever alltid opp til forventningene. Ellers så anbefaler jeg Blue Berry og Purple Haze heftige valg du hadde forresten. Nyt det!
Sist endret av RealistDrømmer; 22. september 2012 kl. 10:50.
Trådstarter
3 0
jeg vurderer å kjøpe purple haze men vet du åssen det er å være høy på den ? har også en kompis som skal kjøpe amnesia haze å lurer på åssen det er å være høy på den også ? !!
Super Lemon Haze og Purple Haze? do want
Vil anbefale Blue Velvet pga dens godterilignende lukt og smak, det er ganske fasinerende. Så har den en del blått i seg, så den ser litt spaca ut.
super lemon haze, fantastisk smak og high
Purple haze gir deg latterkrampe. Hybrid sant?
Amnesia haze gjør deg høyere enn de fleste. Du blir helt borte høy, ler av hver minste ting og klarer ikke å få med deg ting. Den er greiest en lørdagskveld i uken, men er ikke så bra for kaffebesøk hos foreldrene sine.
Hva er det "haze" egentlig betyr, pure sativa? Haze-strains kjennetegnes ved at de har et høyt innhold av THC og vil generelt gi deg en uplifting high. De er altså veldig sterke og dermed også kanskje litt mye for nybegynnere. Jeg prøvde super lemon haze i Oslo i forrige uke og den var helt syk. Lættis type sånn litt ute av kontroll. Misunner virkelig utvalget du har, jeg kan bare drømme om en slik dealer.
Sist endret av Chronic420; 22. september 2012 kl. 12:32.
Takk for informasjon Chronic420. Det gir jo absolutt mening. Haze-strainsene gir en som regel en ekstremt uplifting high. Noen kan gå over grensen til "latterlig" høy, ettersom det er vanskelig å oppføre seg under tilstandene.

Skal si, det er litt av en dealer du har ja.
jeg røyka super lemon haze i danmark forrige gang jeg var der og det er faen meg den sykeste sativan jeg noen ganger har røyka ! anbefales på det sterkeste
Amnesian Haze er min favoritt av de TS nevnte.. sykt deilig sativa-high på den
http://www.leafly.com/ Might come in handy
Sitat av takecat Vis innlegg
halla ! jeg har fått noen strains å velge mellom så jeg lurte på om dere kunne fortelle deres erfaring med disse strainsa ! white wido, super lemon haze, amnesia haze, blue berry, blue magic, blue velvet og purple haze! takk for svar på forhold.
Vis hele sitatet...
White Widow er en klassiker som er avlet fram av Shantibaba (Mr. Nice). Den orginale genetikken selges under Black Widow - Mr. Nice.
All annen WW genetikk er etterligninger.

Amnesia Haze er en etterligning av Super Silver Haze som i utgangspunktet er avlet fram av Shantibaba. Selges som Super Silver Haze av frøbanken Mr. Nice. Kanskje verdens mest populære plante?
Gå for den orginale genetikken. 25%NL, 25%Skunk og 50% Haze

Blueberry er avlet fram av DJ Short. Det er kun hans utgave som er the real deal. Sikkelig fruity indica.

Resten har jeg ingen kjennskap til. De førstnevnte er sikre stikk, så lenge genetikken kommer fra riktig avler

+ Super Lemon Haze er en krysning mellom SSL og Lemon Skunk. Det skal sies at lemon skunk ikke er en skunk og at varianten er svært ustabil. Genetikken inneholder ikke særlig mye haze (~25%). Du kan komme over enkelte gode phenotyper.
Sist endret av sonmarak; 24. september 2012 kl. 15:03.
Min favoritt er den der Super ultimate diamond apple raspberry hazekush-skunk...

Eller ikke. Jeg foretrekker landbaserte strains. Nærmeste vi kommer på det kommersielle markedet er vel bla. Afghani #1
Sist endret av Naturgrønn; 24. september 2012 kl. 16:17.